Symptomtråden

Trøttheten har gitt seg, men er forferdelig oppblåst og treg i magen. Er ganske sulten og er fysen på noe hele tiden. Puppene er også ganske merkbare. Er 7+4 i dag, men mulig litt kortere på vei pga lang fase før El og kort luteralfase.
 
Jeg tør ikke svare sikkert.. men det høres mest ut som bekkenet. Kjenner du det stråler noen andre steder? Håper noen andre har noen bedre svar til deg :sorry:
Setter uansett pris på svar :) Skal til jordmor i morgen, så da kan jeg spørre henne da. Ble bare så nysgjerrig da det gikk opp for meg at det kanskje hadde med graviditeten å gjøre.
 
Merker jeg har sånne korte viberinger (1 sekund) i livmor, akkurat som spark, men vet jo at det ikke er det. Andre som også kjenner dette? 8+4 i dag :)
Kan også være luftbobler! Men herlig følelse når man vet det er et lite liv inni der :Heartred :happy093
 
Idag er jeg så sliten etter gårsdagen at jeg skal holde senga en god stund. Vært nede å fått i meg frokost før postafen slutter å virke. Merker at frokost hjelper på formen utover dagen. To dager igjen før hjem å jeg gleder meg så sykt til det.. flott på ferie.. men i denne formen er det sofa, pledd og serier som gjelder tror jeg. ❤️
 
Merker jeg er blitt mye mer sliten og uggen/kvalm denne uka. Tidligere var kvalmen et tegn på sult, og ga seg bare jeg spiste. Men ikke nå lenger…merker dog at nok hvile hjelper, og at dagen i dsg er mye bedre etter en egenmeldinsgdag i går med mye hvile og søvn. Fått 50% sykemelding av legen nå frem tom ferien, og håper det kommer til å hjelpe mye!
 
Er sykt sliten og daff. Vil trene og prøve å være aktiv, men har liksom null energi. Litt ømme pupper og murring i livmor til og fra. 6+5 idag.
 
Sulten HELE tiden! :laughing002
Kvalmen har vært så og si fraværende i helga, og jeg tipper det har sammenheng med at jeg har fått mye søvn og hvile.
Men i bytte mot mindre kvalme har jeg blitt helt utmattet de siste dagene. Jeg føler liksom at lufta bare har gått ut av meg, og at jeg ikke har noe særlig kraft i musklene - vet ikke hvordan jeg ellers skal beskrive det..:meh: Gruer meg til aftenvakt, og følerdet blir ildprøven som viser hvilken arbeidskapasitet jeg har fram mot ferien.
Et positivt symptom er at jeg har virkelig begynt å kjenne at det skjer ting nedi magen:angelic::joyful: Når jeg bøyer meg eller snur meg i senga, kjenner jeg at det vokser fram en liten kul. Og dèt er så koselig å kjenne på!
 
Er så trøtt. Møtte ei venninne i går som bare «er du trøtt eller» satt jo å gjespa hele tiden. Måtte unnskylde meg og skylde på 2 åringen :p
Ellers er jeg bare litt kvalm av og på, noe som er så rart og annerledes denne gangen. I forrige graviditet var jeg sengeliggende med bøtta ved siden av senga på denne tiden. Håper det holder seg sånn videre:D
 
Altså denne trøttheten, har noen noe tips? Har en klassisk kontorjobb med hjemmekontor grunnet oppussing de neste to ukene. I dag stod jeg opp kl 7 (etter å ha sovet ni timer med to dopauser), gikk en tur, gjorde meg klar for dagen, og så sov jeg jaggu to timer til før jeg i det hele tatt fikk begynt å jobbe… kan jo ikke holde på sånn! Og er fortsatt steintrøtt..
 
Altså denne trøttheten, har noen noe tips? Har en klassisk kontorjobb med hjemmekontor grunnet oppussing de neste to ukene. I dag stod jeg opp kl 7 (etter å ha sovet ni timer med to dopauser), gikk en tur, gjorde meg klar for dagen, og så sov jeg jaggu to timer til før jeg i det hele tatt fikk begynt å jobbe… kan jo ikke holde på sånn! Og er fortsatt steintrøtt..
Følern! Jeg holdt på p sovne foran skjermen på jobb i dag og måtte gå ned på hvilerommet for en powernap, som endte på en time, men godt kunne vært både to og tre timer. Måtte kjempe meg tilbake til kontoret. Hjalp nooe, men ikke veldig.. Er delvis sykemeldt og bare gleder meg til å kunne sove myye i morgen:p:D
 
Jeg eeer så kvalm :depressed: Helt sykt hvor mye verre det har blitt fra i går til i dag bare. Fra å tro at jeg kanskje hadde sluppet unna, til å kaste opp gallesyre i dag :happy8 Kun 2 uker igjen før ferie, og hadde håpet jeg skulle gå «under radaren» fram til det! Men det spørs, måtte si at jeg hadde fått omgangssyke på jobb i dag :p Godt å se at jeg ikke er alene, men håper virkelig det ikke varer hele svangerskapet!
 
Følern! Jeg holdt på p sovne foran skjermen på jobb i dag og måtte gå ned på hvilerommet for en powernap, som endte på en time, men godt kunne vært både to og tre timer. Måtte kjempe meg tilbake til kontoret. Hjalp nooe, men ikke veldig.. Er delvis sykemeldt og bare gleder meg til å kunne sove myye i morgen:p:D
Samme!! Sniker meg til minst 1 power nap hver dag på jobb :p Takk gud for at vi har fått et hvilerom. Men mulig jeg også ryker på en sykemelding snart…
 
Back
Topp