Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Setter uansett pris på svarJeg tør ikke svare sikkert.. men det høres mest ut som bekkenet. Kjenner du det stråler noen andre steder? Håper noen andre har noen bedre svar til deg![]()
Ca 6+6 og har hatt det par gangerMerker jeg har sånne korte viberinger (1 sekund) i livmor, akkurat som spark, men vet jo at det ikke er det. Andre som også kjenner dette? 8+4 i dag![]()
det er nok livmor som strekker seg og jobber sa de på ultralydKan også være luftbobler! Men herlig følelse når man vet det er et lite liv inni derMerker jeg har sånne korte viberinger (1 sekund) i livmor, akkurat som spark, men vet jo at det ikke er det. Andre som også kjenner dette? 8+4 i dag![]()

Ja, føles som livmoren som jobber. Er liksom leamusfølelse og ikke krampefølelseCa 6+6 og har hatt det par gangerdet er nok livmor som strekker seg og jobber sa de på ultralyd
Det er en egen kvalmetråd på åpent forum hvis du blar littOg der kom kvalmen. 8+1 og kastet opp 3 ganger i dag. Tips mottas med stor takk asap![]()
Gruer meg til aftenvakt, og følerdet blir ildprøven som viser hvilken arbeidskapasitet jeg har fram mot ferien.
Når jeg bøyer meg eller snur meg i senga, kjenner jeg at det vokser fram en liten kul. Og dèt er så koselig å kjenne på!Mariekjeks døgnet rundt har bittelitt effekt herOg der kom kvalmen. 8+1 og kastet opp 3 ganger i dag. Tips mottas med stor takk asap![]()
Følern! Jeg holdt på p sovne foran skjermen på jobb i dag og måtte gå ned på hvilerommet for en powernap, som endte på en time, men godt kunne vært både to og tre timer. Måtte kjempe meg tilbake til kontoret. Hjalp nooe, men ikke veldig.. Er delvis sykemeldt og bare gleder meg til å kunne sove myye i morgenAltså denne trøttheten, har noen noe tips? Har en klassisk kontorjobb med hjemmekontor grunnet oppussing de neste to ukene. I dag stod jeg opp kl 7 (etter å ha sovet ni timer med to dopauser), gikk en tur, gjorde meg klar for dagen, og så sov jeg jaggu to timer til før jeg i det hele tatt fikk begynt å jobbe… kan jo ikke holde på sånn! Og er fortsatt steintrøtt..
Helt sykt hvor mye verre det har blitt fra i går til i dag bare. Fra å tro at jeg kanskje hadde sluppet unna, til å kaste opp gallesyre i dag
Kun 2 uker igjen før ferie, og hadde håpet jeg skulle gå «under radaren» fram til det! Men det spørs, måtte si at jeg hadde fått omgangssyke på jobb i dag Samme!! Sniker meg til minst 1 power nap hver dag på jobbFølern! Jeg holdt på p sovne foran skjermen på jobb i dag og måtte gå ned på hvilerommet for en powernap, som endte på en time, men godt kunne vært både to og tre timer. Måtte kjempe meg tilbake til kontoret. Hjalp nooe, men ikke veldig.. Er delvis sykemeldt og bare gleder meg til å kunne sove myye i morgen![]()