Symptomtråden

Prøver å bare nyte at kvalmen er borte, og at matlysten er på vei tilbake. Men kjenner likevel at det føles som det er lenge til otul (13 dager), og å få sett at alt er bra med lille. Er 11+1 i dag.
 
Har de siste dagene hadd litt vondt i nedre del av magen, venstre side. Noen som har erfart det før? Usikker på om der er tarmen eller livmor som strekker seg mer mot 1 side? (Førstegangs og ganske grønn på dette)
Kjenner det ikke hele tiden, men i visse stillinger der det presser/strekker eller om det er en stund siden jeg var på do. Hovedsakelig ubehag. Om det er treg mage så er jeg åpen for tips også! :smiley-angelic001
 
Har de siste dagene hadd litt vondt i nedre del av magen, venstre side. Noen som har erfart det før? Usikker på om der er tarmen eller livmor som strekker seg mer mot 1 side? (Førstegangs og ganske grønn på dette)
Kjenner det ikke hele tiden, men i visse stillinger der det presser/strekker eller om det er en stund siden jeg var på do. Hovedsakelig ubehag. Om det er treg mage så er jeg åpen for tips også! :smiley-angelic001
Jeg har litt smerter innimellom av og til på ve side andre ganger hø. Det er nok som du sier bare livmoren som strekker seg/ ligamentsmerter. Hvis du har luft i magen eller er forstoppet kan det også være årsak. Hos meg går smertene over etter en stund. Jeg ville ikke bekymret meg, det er nok helt ufarlig :)
 
Har de siste dagene hadd litt vondt i nedre del av magen, venstre side. Noen som har erfart det før? Usikker på om der er tarmen eller livmor som strekker seg mer mot 1 side? (Førstegangs og ganske grønn på dette)
Kjenner det ikke hele tiden, men i visse stillinger der det presser/strekker eller om det er en stund siden jeg var på do. Hovedsakelig ubehag. Om det er treg mage så er jeg åpen for tips også! :smiley-angelic001
Tarmen din sin «siste sving» er på venstre side før den går ned og ut rektum. Så hvis du er litt forstoppet og ting ligger langt nede, så kan du godt merke det der ☺️ fiber, masse væske, Biola, en kiwi hver morgen kan hjelpe på. Pluss selvfølgelig viktig å være i aktivitet om det er mulig for deg.
 
Gått ned over 8 kilo nå, og begynner å få kommentarer på at jeg ser mindre ut :bag:
Mat føles som et fjell å bestige flere ganger om dagen, men jeg gjør mitt aller beste. OUL neste uke og jeg håper alt står bra til med fosteret :Heartred
Såpass. Jeg ble trøstet med at babyen får det den trenger uansett ❤️
 
Har skikkelig mensensmerter innimellom. Til og med verre enn når jeg har hatt mensen før jeg ble gravid :banghead: merker dette spesielt etter at jeg har spist, eller når jeg skal sove.. Våknet på sofaen i går av de smertene, og i dagtidlig var det bittelitt blod på papiret når jeg var på do
 
Har skikkelig mensensmerter innimellom. Til og med verre enn når jeg har hatt mensen før jeg ble gravid :banghead: merker dette spesielt etter at jeg har spist, eller når jeg skal sove.. Våknet på sofaen i går av de smertene, og i dagtidlig var det bittelitt blod på papiret når jeg var på do
Uffda, hvor langt er du på veg? Har du blødd noe mer siden?
 
Back
Topp