Ååå, håper virkelig alt er i orden!!Fått hasteultralyd i morgen pga blødinger
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå, håper virkelig alt er i orden!!Fått hasteultralyd i morgen pga blødinger
Jeg ogÅåå, håper virkelig alt er i orden!!
Sender deg en stor klem. En venninne opplevde det samme for et par uker siden, og så så de et bankende hjerte på ultralyd. Krysser fingrene for degJeg ogkjempe nervøs

Vi krysser det som krysses kanSender deg en stor klem. En venninne opplevde det samme for et par uker siden, og så så de et bankende hjerte på ultralyd. Krysser fingrene for deg![]()

Hvordan går det med deg?Fått hasteultralyd i morgen pga blødinger
Sårt og vondt. Men vi håper på ett lite mirakel i morgenHvordan går det med deg?

Krysser fingrene for degSårt og vondt. Men vi håper på ett lite mirakel i morgen![]()

Ååh så fortvilende! Krysse fingrene for deg!Fått hasteultralyd i morgen pga blødinger

Gikk fint på ultralyd. Så en knøtt som beveget seg fint men litt mindre enn hva som er normalt for hvor langt på vei. Ny ultralyd om en ukeÅåh så fortvilende! Krysse fingrene for deg!![]()

Jeg har litt smerter innimellom av og til på ve side andre ganger hø. Det er nok som du sier bare livmoren som strekker seg/ ligamentsmerter. Hvis du har luft i magen eller er forstoppet kan det også være årsak. Hos meg går smertene over etter en stund. Jeg ville ikke bekymret meg, det er nok helt ufarligHar de siste dagene hadd litt vondt i nedre del av magen, venstre side. Noen som har erfart det før? Usikker på om der er tarmen eller livmor som strekker seg mer mot 1 side? (Førstegangs og ganske grønn på dette)
Kjenner det ikke hele tiden, men i visse stillinger der det presser/strekker eller om det er en stund siden jeg var på do. Hovedsakelig ubehag. Om det er treg mage så er jeg åpen for tips også!![]()
Tarmen din sin «siste sving» er på venstre side før den går ned og ut rektum. Så hvis du er litt forstoppet og ting ligger langt nede, så kan du godt merke det derHar de siste dagene hadd litt vondt i nedre del av magen, venstre side. Noen som har erfart det før? Usikker på om der er tarmen eller livmor som strekker seg mer mot 1 side? (Førstegangs og ganske grønn på dette)
Kjenner det ikke hele tiden, men i visse stillinger der det presser/strekker eller om det er en stund siden jeg var på do. Hovedsakelig ubehag. Om det er treg mage så er jeg åpen for tips også!![]()
Omg!! Hvordan gikk det??Fått hasteultralyd i morgen pga blødinger
Det gikk trolig greit. Var hos fastlegen og han har brukt ultralyd lite, så antydninger til hjerteslag så krysser fingrene. Blødningene har stoppet så det er godt tegn. Privat ultralyd kommende torsdag hos spesialist, så håper på positivt svarOmg!! Hvordan gikk det??

Såpass. Jeg ble trøstet med at babyen får det den trenger uansettGått ned over 8 kilo nå, og begynner å få kommentarer på at jeg ser mindre ut
Mat føles som et fjell å bestige flere ganger om dagen, men jeg gjør mitt aller beste. OUL neste uke og jeg håper alt står bra til med fosteret![]()
merker dette spesielt etter at jeg har spist, eller når jeg skal sove.. Våknet på sofaen i går av de smertene, og i dagtidlig var det bittelitt blod på papiret når jeg var på doUffda, hvor langt er du på veg? Har du blødd noe mer siden?Har skikkelig mensensmerter innimellom. Til og med verre enn når jeg har hatt mensen før jeg ble gravidmerker dette spesielt etter at jeg har spist, eller når jeg skal sove.. Våknet på sofaen i går av de smertene, og i dagtidlig var det bittelitt blod på papiret når jeg var på do
Har heldigvis ikke blødd mer. Var bare litt rosa på papiret, så håper det var uskyldig. Mellom 8 og 9 ukerUffda, hvor langt er du på veg? Har du blødd noe mer siden?