Symptomtråden

Sovna midt i filmen.. :hilarious: er såå trøtt for tiden..å lage baby er slitsomt :joyful::Heartred tok en test til, bare fordi jeg hadde liggende.. fortsatt gravid ja, haha! Forventet tr idag, men heldigvis ingen tegn!

Vedlegg

• 20201107_230519.jpg
    20201107_230519.jpg
    23,5 KB · Visninger: 29
Flere som er sensitiv for temperatur? Jeg føler at jeg fryser mye lettere og når jeg er varm, så er jeg skikkelig varm:joyful:
Sliter også med å finne en god ligge/sittestilling, det føles ubehagelig uansett hvordan jeg vrir og vender på meg:wtf:

Kan ikke ha noe som strammer mot magen! Olabukser er det bare å glemme, kun joggebukser som gjelder :hilarious: Er så oppblåst så er uansett ingen klær som passer akkurat nå :wacky:

Flere som er sensitiv for temperatur? Jeg føler at jeg fryser mye lettere og når jeg er varm, så er jeg skikkelig varm:joyful:
Sliter også med å finne en god ligge/sittestilling, det føles ubehagelig uansett hvordan jeg vrir og vender på meg:wtf:

Såå enig! Jeg er aldri normaltemperert lenger! Enten fryser jeg og må kle meg med mange ullgensere, eller så holder jeg på å svette ihjel :hilarious: Hadde mye hetetokter sist graviditet også, men ikke denne frysinga :hilarious:

Kan ikke ha noe som strammer mot magen! Olabukser er det bare å glemme, kun joggebukser som gjelder :hilarious: Er så oppblåst så er uansett ingen klær som passer akkurat nå :wacky:

Sitter i skrivende stund med buksa HELT åpen :hilarious: Ting som strammer er pyton! Bare turbuksa og treningsbuksa som passer :hilarious:

De siste dagene:
Lite matlyst, kvalme som kommer i bølger gjennom hele dagen, må tisse minst en gang på natta, bekkenet krangler om jeg sitter for lenge eller står for lenge, enten alt for varm eller iskald, finnes ingen mellomting. :playful:

Må holde pusten om jeg skal ta noe ut av kjøleskapet eller kaste noe i søpla. Ellers blir det brekninger :depressed:

Noen andre enn meg som er utrolig følsom?! Gråt 6 ganger (!!) iløpet av Skal vi danse på lørdag, begynte å grine av How I met your mother igår.. ! Jeg griner så lett at jeg nesten blir flau over meg selv.. :hilarious::hilarious:

Noen andre enn meg som er utrolig følsom?! Gråt 6 ganger (!!) iløpet av Skal vi danse på lørdag, begynte å grine av How I met your mother igår.. ! Jeg griner så lett at jeg nesten blir flau over meg selv.. :hilarious::hilarious:

Her også! Gråt når jeg så funkyfam i dag, forholdet gutta har til mamman sin Trude Vasstrand fikk meg til å hulke! Den familierelasjonen er så fin! :arghh::hilarious:

Kjenner igjen grininga ja. Denne gangen fant jeg ut at jeg var gravid, nettopp fordi jeg begynte å grine så lett. Leste tilfeldig om en gammel drapssak i media, og ble så rørt over faren til drapsofferet. Tenkte jeg burde skrive et brev til han og fortelle hvor fantastisk han var (!). Da skjønte jeg fort; OK, nå har du blitt koko, du må være gravid! Positiv test dagen etter.

Kjenner igjen grininga ja. Denne gangen fant jeg ut at jeg var gravid, nettopp fordi jeg begynte å grine så lett. Leste tilfeldig om en gammel drapssak i media, og ble så rørt over faren til drapsofferet. Tenkte jeg burde skrive et brev til han og fortelle hvor fantastisk han var (!). Da skjønte jeg fort; OK, nå har du blitt koko, du må være gravid! Positiv test dagen etter.
Hahaha, tenkte det samme sjæl da jeg grein av How I met your mother :hilarious:

har vert helt umenneskelig trøtt de siste dagene!!:eek: Selv om jeg får nok søvn på nettene og hviler en gang til dagen.. Håper virkelig det går over etter første trimester :smiley-angelic001

har vert helt umenneskelig trøtt de siste dagene!!:eek: Selv om jeg får nok søvn på nettene og hviler en gang til dagen.. Håper virkelig det går over etter første trimester :smiley-angelic001
Samme her, det er så slitsomt - føler jeg sover bort dagene!

De siste dagene har ikke magen vært helt seg selv.. Syns det er tidlig å bli forstoppet allerede.

De siste dagene har ikke magen vært helt seg selv.. Syns det er tidlig å bli forstoppet allerede.
Samme her, å jeg er enda kortere på vei :hilarious:
Fikk faktisk treig mage før IKM.. å nå er den vekslende mellom treig og løs :yuck:

Samme her, å jeg er enda kortere på vei :hilarious:
Fikk faktisk treig mage før IKM.. å nå er den vekslende mellom treig og løs :yuck:
Det er så plagsomt! :P

Jeg blir gaal av puppene mine jeg :eek: brystvortene er så sensitive at jeg våkner flere ganger om natta fordi jeg ligger ubehagelig.. Har nå måttet begynne med sportsBH på jobb for klarer ikke vanlig bh lenger ..:oops:

Back
Topp