Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flere som er sensitiv for temperatur? Jeg føler at jeg fryser mye lettere og når jeg er varm, så er jeg skikkelig varm
Sliter også med å finne en god ligge/sittestilling, det føles ubehagelig uansett hvordan jeg vrir og vender på meg
Kan ikke ha noe som strammer mot magen! Olabukser er det bare å glemme, kun joggebukser som gjelder Er så oppblåst så er uansett ingen klær som passer akkurat nå
Noen andre enn meg som er utrolig følsom?! Gråt 6 ganger (!!) iløpet av Skal vi danse på lørdag, begynte å grine av How I met your mother igår.. ! Jeg griner så lett at jeg nesten blir flau over meg selv..
Sånt hadde jeg grini av også! Bra det ikke bare er meg!Her også! Gråt når jeg så funkyfam i dag, forholdet gutta har til mamman sin Trude Vasstrand fikk meg til å hulke! Den familierelasjonen er så fin!
Hahaha, tenkte det samme sjæl da jeg grein av How I met your motherKjenner igjen grininga ja. Denne gangen fant jeg ut at jeg var gravid, nettopp fordi jeg begynte å grine så lett. Leste tilfeldig om en gammel drapssak i media, og ble så rørt over faren til drapsofferet. Tenkte jeg burde skrive et brev til han og fortelle hvor fantastisk han var (!). Da skjønte jeg fort; OK, nå har du blitt koko, du må være gravid! Positiv test dagen etter.
Hahaha, tenkte det samme sjæl da jeg grein av How I met your mother
Samme her, det er så slitsomt - føler jeg sover bort dagene!har vert helt umenneskelig trøtt de siste dagene!! Selv om jeg får nok søvn på nettene og hviler en gang til dagen.. Håper virkelig det går over etter første trimester
Samme her, å jeg er enda kortere på veiDe siste dagene har ikke magen vært helt seg selv.. Syns det er tidlig å bli forstoppet allerede.
Det er så plagsomt!Samme her, å jeg er enda kortere på vei
Fikk faktisk treig mage før IKM.. å nå er den vekslende mellom treig og løs