Symptomtråden

Sliter med følelsen av at jeg ikke får trekt nok luft ned i lungene:confused: føler at jeg nesten må gape etter luft innimellom:wacky: men jeg trodde dette var noe man heller opplever seinere i svangerskapet, når magen presser oppover..?
Ikke helt det samme, men jeg blir fryktelig fort andpusten.

Jeg blir fort andpusten nå.

Nå la meg heller og sov i lunsjen enn å spise. Snille mannen gikk til kjøpesenteret for å kjøpe mat til meg som bare ønsket en ting.
I dag er jeg veldig kvalm. Brekker meg mye, men ingen oppkast da

Sliter med følelsen av at jeg ikke får trekt nok luft ned i lungene:confused: føler at jeg nesten må gape etter luft innimellom:wacky: men jeg trodde dette var noe man heller opplever seinere i svangerskapet, når magen presser oppover..?
Jeg har også opplevd det av og til tidlig i alle tre svangerskap. Er jo ikke fordi babyen tar så mye plass, så vil tro hormonene spiller oss et puss der også :p

Når kom kvalmen til dere?
Jeg er 4+6 i dag, men ingen kvalme enda :)
Det pleier å komme i uke 5-6 til meg.

denne gang hadde jeg kvalme i bølger fra 4+ noen dager. Nå kom kvalmen med høyt trykk i går og er her i sag også (jeg er 5+4). Så jeg følger som før.

husk noen blir ikke kvalm i det hele tatt og det går fortsatt bra. Det er store forskjeller på hvor mye man blir plaget av hcg.

jeg var stresset på mandag pga lite symptomer. Angrer på det i dag for å si det slik :hilarious:

nyt tiden uten kvalme, og er du heldig slipper du helt :happy:

5+4 i dag og har egentlig mista mye symptomer. Er ikke lenger kvalm når jeg våkner. Murringer i magen, vondt i korsrygg alt det er borte. Litt mer trøtt enn vanlig bare.
HCG ble målt til 175 på mandag. Tok ny måling i dag og får svar i morgen. Er relativt godt forberedt på at jeg har min andre SA/MA i vente på rad. Synes 175 var veldig lavt. :eek::(

Det pleier å komme i uke 5-6 til meg.

denne gang hadde jeg kvalme i bølger fra 4+ noen dager. Nå kom kvalmen med høyt trykk i går og er her i sag også (jeg er 5+4). Så jeg følger som før.

husk noen blir ikke kvalm i det hele tatt og det går fortsatt bra. Det er store forskjeller på hvor mye man blir plaget av hcg.

jeg var stresset på mandag pga lite symptomer. Angrer på det i dag for å si det slik :hilarious:

nyt tiden uten kvalme, og er du heldig slipper du helt :happy:

hehe, jeg får kanskje slutte å lengte etter symptomene og heller nyte det ja:p så teit egentlig, jeg burde jo selvfølgelig være glad om jeg slipper unna! Men denne jentehjernen vår er god på overtenking:oops:

hehe, jeg får kanskje slutte å lengte etter symptomene og heller nyte det ja:p så teit egentlig, jeg burde jo selvfølgelig være glad om jeg slipper unna! Men denne jentehjernen vår er god på overtenking:oops:
Jeg kjenner meg igjen altså. Husker jeg tenkte det i første graviditet og som sagt for to dagers siden :hilarious:

Men det jeg har lært at disse bekymringene er bare innledning. Man vil alltid bekymre seg for barna.
Men jeg elsker når man kommer til at man kjenner spark. Da har man en bedre feeling på om ting er greit med babyen.

Jeg er andpusten og veldig trøtt. Kvalmen har ikke kommet for fullt enda, bare litt uggen hvis det går for lenge mellom måltider eller noe å spise. Kvalmen har tidligere kommet i uke 5, og i uke 6. er 5+1 nå. :happy: Også har jeg meget kort lunte og lite tålmodighet.. særlig med mann og barn! :sorry:

Jeg kjenner meg igjen altså. Husker jeg tenkte det i første graviditet og som sagt for to dagers siden :hilarious:

Men det jeg har lært at disse bekymringene er bare innledning. Man vil alltid bekymre seg for barna.
Men jeg elsker når man kommer til at man kjenner spark. Da har man en bedre feeling på om ting er greit med babyen.

Ååh, jeg gleder meg sånn! Håper de neste ukene og månedene går fortere enn noen gang!:eek:

Var helt ok opp til 5+1, kun sover mer. 5+2 kom kvalme hele dagen, har ikke kaste opp enda. 5+6 idag.

Jeg er vanligvis veldig lettrørt, men toppet seg da jeg hulket under karriereveiledningstimen min på telefon i dag. Ellers har jeg blodtrykksfall og mye svimling.

Jeg er vanligvis veldig lettrørt, men toppet seg da jeg hulket under karriereveiledningstimen min på telefon i dag. Ellers har jeg blodtrykksfall og mye svimling.

Haha, ååå ❤ Godt vi er flere som gråter av alt! :hilarious:

Kjenner meg godt igjen i blodtrykksfall og svimling, det er så ille! Ene kvelden klarte jeg ikke stå oppreist uten å bli svimmel :depressed:

Haha, ååå ❤ Godt vi er flere som gråter av alt! :hilarious:

Kjenner meg godt igjen i blodtrykksfall og svimling, det er så ille! Ene kvelden klarte jeg ikke stå oppreist uten å bli svimmel :depressed:

Kjenner meg igjen, jeg også! I dag ettermiddag smalt det skikkelig for meg med svimmelhet - så tipper blodtrykket mitt falt skikkelig. Nå svever hjernen min vektløs rundt oppi der, så noe er definitivt i gjære.

Kjenner meg igjen, jeg også! I dag ettermiddag smalt det skikkelig for meg med svimmelhet - så tipper blodtrykket mitt falt skikkelig. Nå svever hjernen min vektløs rundt oppi der, så noe er definitivt i gjære.

Så ekkel følelse! :arghh: Håper virkelig det blir bedre for deg snart! ❤

Back
Topp