Symptomtråden

Reana

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
Juligull2021
Kjenner du på noen symptomer? Er vel tidlig enda for oss, men det er jo så forskjellig hva en kan kjenne på. Og litt moro å oppdatere denne tråden og se hvordan ting utvikler seg :)
 
Så langt kjenner jeg nesten ingenting. Har kjent litt ligamentvondter, det er liksom det hele. Ellers er jeg veldig trøtt, men det er mye som skjer utenom graviditeten også så kan være tilfeldig :)
 
Jeg tisser veldig ofte nå, og er så sulten at jeg spiser nærmest konstant :p
 
Trøtthet, ømme bryster, hetetokter og litt stikkninger nede i sidene..
kan bli litt småuggen om jeg ikke spiser.
Stakkars samboer har allerede fått møte den grusomme hormonelle siden min i går da han glemte og ta med brusen vi skulle ha med oss på middag selskap:oops:

har heldigvis unnskyldt meg på forhånd om jeg var ei «heks» de neste mnd:p
 
Hormonell til tusen. Veldig kjærlig, veldig glad, veldig sint og veldig trist, alt i løpet av 15 min :p stakkars familie :hilarious:
 
I dag har jeg ganske ømme pupper, litt sånn knivstikk :p
 
Jeg har hatt økende ømme bryster fra 8-9dpo. Hadde litt ferskenfarget utflod 11dpo og idag, 14dpo. Ved en anledning kom det også bittelitt lyst rødt når jeg tørket meg. Blir selvfølgelig bekymret for at det ikke skal holde :( Har ikke hatt noen smerter utover litt «kniping» i underlivet innimellom. Noen som har erfaringer med det samme som kanskje virker beroligende? :confused005

Tok for øvrig en test på ettermiddagen bare for å sjekke at jeg fremdeles var gravid, men det gjorde meg forsåvidt ikke noe mer trygg.
 

Vedlegg

  • 75107731-F30C-4788-89B5-734D1C1ADD86.png
    75107731-F30C-4788-89B5-734D1C1ADD86.png
    85,5 KB · Visninger: 48
Jeg har hatt økende ømme bryster fra 8-9dpo. Hadde litt ferskenfarget utflod 11dpo og idag, 14dpo. Ved en anledning kom det også bittelitt lyst rødt når jeg tørket meg. Blir selvfølgelig bekymret for at det ikke skal holde :( Har ikke hatt noen smerter utover litt «kniping» i underlivet innimellom. Noen som har erfaringer med det samme som kanskje virker beroligende? :confused005

Tok for øvrig en test på ettermiddagen bare for å sjekke at jeg fremdeles var gravid, men det gjorde meg forsåvidt ikke noe mer trygg.
Høres jo ut som veldig små mengder, så kanskje bare litt skjøre slimhinner? Får håpe det :Heartred
 
Kvalm, hormonell, sykt trøtt, ømme pupper, sulten hele tiden, hatt noen svært milde menslignende smerter, samt noe smerter i bekken/korsrygg :) Starta tidlig denne gangen, bare 3+5 enda :p
 
Hormonell , ømme bryster , kvalm , oppblåst , trøtt og veldig varierende med matlyst :).
Jeg er i tillegg på do sikkert 15-20 ganger om dagen
 
Er veldig sårbar for ujevnt blodsukker. Kroppen takler ikke sult, blir svimmel og uvel med en gang jeg er småsulten.
 
I dag har det vært så mye aktivitet helt nedi at det har vært helt villt!
 
Hvilken type aktivitet kjenner du på? :happy:
Både ligamentssmerter og en litt voldsom «leamus» følelse. Vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det, men er sånn jeg har kjent hver graviditet og ikke utenom graviditet.
 
Både ligamentssmerter og en litt voldsom «leamus» følelse. Vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det, men er sånn jeg har kjent hver graviditet og ikke utenom graviditet.
Så spennende! :)
Rart hvor mye forskjellig en kan kjenne på så tidlig :happy3
 
Back
Topp