Symptomtråden

Fryser konstant, luftig/oppblåst mage, trøtt, hissig/trist/hormonell, ømme bryster, stikking i lyskeområdet, luktesans på topp til tross for tett nese og oversensitiv for lukter.

:woot::nailbiting:
 
Jeg er SÅ trøtt! Sovna kl 19 i går og sov noen timer på sofaen. I dag lot gubben meg sove frempå, og jeg sov helt til han vekte meg kl 11 :p Så lenge har jeg ikke sovet siden mini ble født for 20 mnd siden :p
 
Ingen symptomer. Trøtt muligens, men det behøver ikke å være pga graviditeten
 
Trøtt, og griner av ca alt. Grein på introsangen da vi så Løvenes konge med ungene i går :p
 
Har hatt skikkelig tett nese den siste uken, ikke forkjølet, bare tett! Det må være pga graviditeten. Litt hormonell :wacky:
 
Litt øm nederst i magen, litt uggen, litt ømme pupper. Trøtt og blir fort frossen. Og jeg gråt før de begynte å synge på den ene Stjernekamp-duetten i går. :smiley-ashamed004
 
Jeg føler til tider jeg har lite hormoner, er i dag 6+2.

ømmebryst - av og på. Føler selv jeg har fått annen farge på bryst vortene. Tisser ofte om natten spesielt. Kan fort bli små uvell etter mat, av forskjellige matlukten. Mye oppblåst/luft i magen. Stikking/stråling i lysk. Stikking i hoftene ca
 
Hormonell, kvalm på ettermiddag/kveld, menssmerter i mage og korsrygg. :wtf:
 
Skikkelig øm korsrygg og vonde bryst.
 
Pissetrengt :nailbiting: Derfor jeg tok test :D
 
Var utrolig dårlig i magen i går og kvalm, tenkte omgangssyke med en gang. Våknet i matt av kvalme, og helt kritisk kvalm da jeg våkna i dag tidlig, magen bra. Så tok en test bare for å se (hadde egentlig gitt opp håpet denne pp) men joda, to streker:D:p
Så ja her er foreløpig eneste symptom kvalme!
 
Skikkelige ligamentsmerter da jeg nøs i dag. Au.
 
I går kveld og i dag oppdaget jeg litt rosa utflod i trusen! :nailbiting:
Er det flere som har opplevd dette som det likevel har gått bra med?
Er 5+0 i dag..
 
I går kveld og i dag oppdaget jeg litt rosa utflod i trusen! :nailbiting:
Er det flere som har opplevd dette som det likevel har gått bra med?
Er 5+0 i dag..
Håper det går bra ❤️
 
I går kveld og i dag oppdaget jeg litt rosa utflod i trusen! :nailbiting:
Er det flere som har opplevd dette som det likevel har gått bra med?
Er 5+0 i dag..
Har ikke opplevd det selv, men mindre blødninger uten smerter kan jo fint være harmløse, så vi får håpe på det :Heartred
 
Oppblåst:dance008 Lett overstimulert så det var jo et symptom på graviditet da, blir verre når hcg produseres. Hatt endel mageknip/ligamentsmerter.
 
Back
Topp