Symptomtråden

Jeg er 5+1 idag, og er trøtt, ufattelig luktesans, mye ligament/strekkesmerter, kvalme som er verst fram til ca kl 13, og er også noe hormonell. Har pupper som er vonde, og nippler som er supervonde. Er også varm i kinnene og er enten varm eller kald:bounce

5+3 i dag. Tisser oftere, våkner om natten og må stå opp for å tisse, noe jeg aldri pleier å gjøre! Skikkelig tett i nesen, noe som er utrolig irriterende! Mer trøtt og sliten om kvelden, men hjelper med magnesium. Ømme pupper. Har vært litt småuggen noen formiddager denne uka :depressed:

Ømme pupper, sopp i underlivet (finnes canesten som intravenøsbehandling? :p), litt tettere i nesen, men det kan evt henge med tung pust/tett bryst som kommer av andre ting :)

Denne trøttheten altså.. Våkna nå jeg etter å ha sovnet ved legging kl 19. Mannen har forsøkt å vekke meg, men ga opp. Jeg husker ikke det en gang eller at jeg har tatt mini opp i senga med meg.. Snakk om å være i koma! Er vel bare å lukke øynene så sovner jeg vel i løpet av noen få minutter :p

Jeg innbiller med at veldig mange av symptomene folk opplever så tidlig som uke 3 og 4 er psykisk.

4+2 idag og har ømme bryster, og må tisse oftere (måtte aldri opp på natta før, men det må jeg nå!) :shy: Litt tett i nesa, og noe bedre luktesans.
Våknet opp kjempe sulten de siste dagene, noe som også er helt uvanlig..:)

Mine symptomer var mindre i går. I dag kjenner jeg heller ingen morgenkvalme slik jeg har gjort de siste dagene. Hadde en kjemisk/SA 21 DPO sist syklus så går å tripper litt til jeg er over den dagen der på mandag:shifty:.

Jeg innbiller med at veldig mange av symptomene folk opplever så tidlig som uke 3 og 4 er psykisk.
Kanskje noen. Men det å våkne midt på natta for å tisse, er sjelden psykisk. Samme med trøttheten. Mens kvalmen kan sikkert i noen tilfeller være psykisk ☺️

Jeg har vært kvalm i en uke nå. (4+1 idag), tok en test for 4 dager siden. Går mye omgangssyke osv rundt her, men stusset over at jeg kun var kvalm mellom kl 08-19... :smiley-angelic006
Har vætt slik de siste gangene vi har blitt gravide..først symptomer, så test...tror ikke man kan si det er psykisk nei...:smiley-ashamed005
Bekkenet verker litt, men ikke noe problematisk. Bare akkurat nok til at jeg blir påminnet om å ta mine forbehold.
Idag er det heldigvis lørdag,så idag skal jeg slappe av heeele dagen! Deilig! :smiley-bounce016

Jeg tenker at det er vanskelig å si at det er psykisk hos noen andre. Det er de som kjenner på det. Jeg føler det blir litt avvisende å kalle det psykisk.

6+1 og kvalmen kommer mer og mer, samtidig som magen har stoppet opp - lactulose er min beste venn :hungover: I tillegg begynner bekkenet å værke en del, og jeg er utrolig trøtt og sliten konstant :sleep011

6+1 og kvalmen kommer mer og mer, samtidig som magen har stoppet opp - lactulose er min beste venn :hungover: I tillegg begynner bekkenet å værke en del, og jeg er utrolig trøtt og sliten konstant :sleep011
Veldig likt hvordan jeg har det. Og jeg er også 6+1. Magen er sinnsykt hard, vil bare ligge på sofaen hele dagen, plutselig kvalm utover dagen men hjelper på å spise litt så snart jeg kjenner at jeg blir kvalm. Ellers blir jeg fort sliten/andpusten og svett.

Veldig likt hvordan jeg har det. Og jeg er også 6+1. Magen er sinnsykt hard, vil bare ligge på sofaen hele dagen, plutselig kvalm utover dagen men hjelper på å spise litt så snart jeg kjenner at jeg blir kvalm. Ellers blir jeg fort sliten/andpusten og svett.

Her også! Formen har gått rett i dass, puster som bare det går jeg går :hilarious: Og gråter av alt!!

Jeg er bare 4+2 enda, men jeg er så sliten, har våknet flere ganger de siste nettene, så det kan jo være derfor jeg er sliten
Jeg har så lenge jeg kan huske alltid våkna sulten på morgenen, nå derimot frister det lite med frokost. Har også «mensensmerter» som kommer og går med korte innslag.

Jeg er bare 4+2 enda, men jeg er så sliten, har våknet flere ganger de siste nettene, så det kan jo være derfor jeg er sliten
Jeg har så lenge jeg kan huske alltid våkna sulten på morgenen, nå derimot frister det lite med frokost. Har også «mensensmerter» som kommer og går med korte innslag.
Da ligger vi helt likt! Jeg er også 4+2 idag :Heartred Kjenner meg igjen i det å være sliten og kjenner på mensensmerter selv og !

Da ligger vi helt likt! Jeg er også 4+2 idag :Heartred Kjenner meg igjen i det å være sliten og kjenner på mensensmerter selv og !

Godt å høre at jeg ikke er alene om å kjenne på menssmertene:rolleyes: ble litt bekymra først, men når jeg fikk lest litt om det så skjønte jeg at det var normalt

Godt å høre at jeg ikke er alene om å kjenne på menssmertene:rolleyes: ble litt bekymra først, men når jeg fikk lest litt om det så skjønte jeg at det var normalt
Ja jeg også! Har ikm idag så jeg er litt redd for at det skal komme idag.. løper å sjekker med en gang jeg kjenner noe, så er litt stressende på jobb idag kjenner jeg..:yuck: Får håpe spiren sitter!

Jeg er helt lik (6+3) :wtf: kjenner det eneste som frister er sofaen :porc

Back
Topp