Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skulle ta på meg nyvaskede kimomo-jeans i dag og fikk den ikke igjen..! Det er så drøyt.
Hvor langt er du på vei? Jeg har heller ingen symptomer, skal på UL i morgen så håper jeg ser hjertet.Null symptomer i dag Hmmm...
Hvor langt er du på vei? Jeg har heller ingen symptomer, skal på UL i morgen så håper jeg ser hjertet.
Nei, har ikke hatt noen jeg. Spennende med UL da6+7
har hatt symptomer hele veien,ingen i dag. Merkelig. Skal på ul i dag 13.30,så får vite da ihvertfall. Det kan vises nå,ikke sant?
har du hatt symptomer tidligere da?
Syns symptomene går opp og ned. I de siste dagene har jeg hatt ikke som mens smerter men murringer nederst i magen. Bør man være redd for at dette er negativ ting??
Har vært så bekymret for om dette er noe som skjer før SA. eller om det er bare livmoren som vokser at derfor smertene er som dem er
Puppene er blitt mer ømme, kvalmen går opp og ned men varrier når på døgnet jeg er kvalm, men spyr ikke. Trøttheten går også opp og ned.
Fra uke 3 til 5-6 hadde jeg skikkelig menssmerter og har hatt litt murringer etter det, i uke 7 hadde jeg også et par tilfeller med menssmerter igjen, men på tirsdag fikk vi se et lite bankende hjerte på UL, der alt så helt fint ut symptomene mine har også variert fra dag til dag, så jeg ville ikke bekymret meg for litt murringer. Det skjer jo ganske mye neddi der, og det skulle bare mangle at det kjentes litt lykke til