Symptomtråden

Huff. Jeg er også så kvalm. Jeg får ikke gjort noe. Har tilbrakt mye tid i horisontalen (pga hjemmekontor og kvalme). Det hjelper veldig å spise, så selvsagt har jeg lagt på meg sjukt mye på én måned. Skulle ta på meg nyvaskede kimomo-jeans i dag og fikk den ikke igjen..! Det er så drøyt.
 
Begynt å bli små kvalm på morgnen. Noen ganger så vet jeg ikke om det er fordi jeg er sulten når jeg våkner :wacky: også er det vondt å våkne opp om morgnen. Føles ut som om man har sovet i bare noen få timer
 
Her har jeg kvalmen intakt, spyr ikke, men konstant kvalm. Hodepine og trøtthet følger også med.
Halsbrann og ømme pupper kommer og går.
Spent på om ting slipper litt taket etter uke 12 så jeg kan fungere som et normalt menneske ut neste semester og får skrivd Bachelor oppgava :p
 
Hvor langt er du på vei? Jeg har heller ingen symptomer, skal på UL i morgen så håper jeg ser hjertet.

6+7
har hatt symptomer hele veien,ingen i dag. Merkelig. Skal på ul i dag 13.30,så får vite da ihvertfall. Det kan vises nå,ikke sant?

har du hatt symptomer tidligere da?
 
6+7
har hatt symptomer hele veien,ingen i dag. Merkelig. Skal på ul i dag 13.30,så får vite da ihvertfall. Det kan vises nå,ikke sant?

har du hatt symptomer tidligere da?
Nei, har ikke hatt noen jeg. Spennende med UL da❤️
 
Syns symptomene går opp og ned. I de siste dagene har jeg hatt ikke som mens smerter men murringer nederst i magen. Bør man være redd for at dette er negativ ting??:eek:

Har vært så bekymret for om dette er noe som skjer før SA. eller om det er bare livmoren som vokser at derfor smertene er som dem er :rolleyes:

Puppene er blitt mer ømme, kvalmen går opp og ned men varrier når på døgnet jeg er kvalm, men spyr ikke. Trøttheten går også opp og ned.
 
Syns symptomene går opp og ned. I de siste dagene har jeg hatt ikke som mens smerter men murringer nederst i magen. Bør man være redd for at dette er negativ ting??:eek:

Har vært så bekymret for om dette er noe som skjer før SA. eller om det er bare livmoren som vokser at derfor smertene er som dem er :rolleyes:

Puppene er blitt mer ømme, kvalmen går opp og ned men varrier når på døgnet jeg er kvalm, men spyr ikke. Trøttheten går også opp og ned.

Fra uke 3 til 5-6 hadde jeg skikkelig menssmerter og har hatt litt murringer etter det, i uke 7 hadde jeg også et par tilfeller med menssmerter igjen, men på tirsdag fikk vi se et lite bankende hjerte på UL, der alt så helt fint ut:shy: symptomene mine har også variert fra dag til dag, så jeg ville ikke bekymret meg for litt murringer. Det skjer jo ganske mye neddi der, og det skulle bare mangle at det kjentes litt:joyful: lykke til:love017
 
Fra uke 3 til 5-6 hadde jeg skikkelig menssmerter og har hatt litt murringer etter det, i uke 7 hadde jeg også et par tilfeller med menssmerter igjen, men på tirsdag fikk vi se et lite bankende hjerte på UL, der alt så helt fint ut:shy: symptomene mine har også variert fra dag til dag, så jeg ville ikke bekymret meg for litt murringer. Det skjer jo ganske mye neddi der, og det skulle bare mangle at det kjentes litt:joyful: lykke til:love017


Er nok mer at noen av murringene kan minne litt om mensensmerter og blir bekymret for om det er noe galt :p men ja, det er mye som skjer der inne så hadde vell vært enda merkeligere om det ikke kjentes noe. Tror jeg roer meg veldig når jeg har fått vært på TUL :)
 
Jeg opplever mest at jeg er veldig oppfyllt av luft, det er egenglig det verste symptomet jeg har. Også at jeg er veldig forstoppet hele tiden.

Kvalmen er utrolig mild hos meg og ømme pupper kjenner jeg veldig lite av

Kjenner jeg føler meg litt heldig som klarer å leve veldig mye som normalt nå i første trimester, men har begynt å få vondt i ryggen og frykter jeg blir hardt plaget med dette slik jeg var i første svangerskapet
 
Jeg er idag 10+1
Frem til idag har jeg vært veldig hard i magen.
Men idag plutselig fikk jeg skikkelig vondt i magen og fikk diare. Dette skremte meg litt, men jeg vet jeg har spist mye usundt de siste par dagene, så det kan være det.

Magevondten gikk over med engang etter dobesøk. Hehe

Flere som opplever diare i svangerskapet?
 
Back
Topp