Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaa! Kjennes jo ut som om jeg er gravid i 7 mnd! Kjennes ut som det er 5 bein som sparker, hehe!Flere som er sjukt oppblåste? Helt ille på kvelden. spiser mye mindre også. Føles nesten ut som det er liv inni der, så tydeligvis mye luft.
Ja, ser gravid ut!Flere som er sjukt oppblåste? Helt ille på kvelden. spiser mye mindre også. Føles nesten ut som det er liv inni der, så tydeligvis mye luft.
Samme her også. Helt ille..Jaa! Kjennes jo ut som om jeg er gravid i 7 mnd! Kjennes ut som det er 5 bein som sparker, hehe!
Samme her også. Spesielt på kvelden... husker ikke at det var så ille med førstemann.Ja, ser gravid ut!
Kjenner strekking i lysken og har blitt veldig glemsk
Samme her! Kjente spesielt på det i dag da jeg ikke rakk å spise alt av lunsj på jobb i dag. Ble stressa av en liten ting på jobb og ble så kvalm. Kjente det også nå i sta rett før jeg var ferdig med middagenUgh, kvalmen har dukket opp her men kun når jeg er sulten enda, så jeg må alltid ha noe å spise tilgjengelig, og det går ikke lang tid etter jeg har spist før jeg blir sulten igjen.
Samme her! Kjente spesielt på det i dag da jeg ikke rakk å spise alt av lunsj på jobb i dag. Ble stressa av en liten ting på jobb og ble så kvalm. Kjente det også nå i sta rett før jeg var ferdig med middagen