Symptomtråden

Flere som er sjukt oppblåste? Helt ille på kvelden. spiser mye mindre også. Føles nesten ut som det er liv inni der, så tydeligvis mye luft.
 
Småuggen og kvalm nesten hele tida! Kjempesulten, men orker nesten ikke spise noe. Fysen på usunn og salt fet mat, jeg som til vanlig er veldig sunn :dead: i tillegg er jeg veldig oppblåst, og har hatt hodepine siden rett før positiv test. Jeg som aldri har hodepiner..
 
Kjenner strekking i lysken og har blitt veldig glemsk :woot:
 
Ugh, kvalmen har dukket opp her:depressed: men kun når jeg er sulten enda, så jeg må alltid ha noe å spise tilgjengelig, og det går ikke lang tid etter jeg har spist før jeg blir sulten igjen.
 
Jeg er veldig trett hele dagen men spesielt på kveldene rundt kl 8-9, da legger jeg meg. Ellers synes jeg at jeg er veldig lite kvalm. Jeg kan kjenne noen ganger iløpet av dagene at jeg kan være litt småkvalm, men det gir seg med en gang jeg spiser litt, og jeg hadde sett for meg at kvalmen skulle være så ille at jeg kanskje ikke fikk i meg så mye mat.

Jeg er egentlig litt overrasket over hvor lite "plaget" jeg er i første trimester. Jeg trodde jeg skulle merke det mye mer. Så jeg tror jeg er en av de heldige. Men tror egentlig årsaken er at jeg går på prednisolon. Det skal visst gjøre symptomene mildere (ikke derfor jeg går på det)
 
Ømme bryster, større og hardere brystvorter, trøtt, magevondt, kvalm, kviser, tisser oftere og er ukonsentrert.
 
Ugh, kvalmen har dukket opp her:depressed: men kun når jeg er sulten enda, så jeg må alltid ha noe å spise tilgjengelig, og det går ikke lang tid etter jeg har spist før jeg blir sulten igjen.
Samme her! Kjente spesielt på det i dag da jeg ikke rakk å spise alt av lunsj på jobb i dag. Ble stressa av en liten ting på jobb og ble så kvalm. Kjente det også nå i sta rett før jeg var ferdig med middagen :hilarious:
 
Skal aldri mer savne kvalme. Husker jo egentlig fra sist at det først smalt i uke 6. Forrige uke VILLE jeg kjenne kvalme, nå med 3-4 dagers kvalme sier jeg meg ferdig ass... - vil ikke ha det mer! :hungover:
 
Samme her! Kjente spesielt på det i dag da jeg ikke rakk å spise alt av lunsj på jobb i dag. Ble stressa av en liten ting på jobb og ble så kvalm. Kjente det også nå i sta rett før jeg var ferdig med middagen :hilarious:

Slitsomt med denne kvalmen:yuck: det hadde vært bedre om det var sånn type kvalme som man kan spy litt av også er det over, men denne kvalmefølelsen ligger liksom å lurer hele tiden..:shifty:
 
Tett i bihulene, uggen, ofte sulten, irritabel. Har enda til gode å bli ordentlig kvalm - som må være det værste. Så bør være glad enn så lenge :happy:
 
Fortsatt murringer nederst imagen (som jeg så klart fortsatt håper det er bare livmoren som vokser)
Sulten oftere som jeg har vært en liten stund nå, og trøtt som regel nesten hele døgnet. Sovet mer enn jeg trenger for å skulle egentlig være uthvilt men kan bare legge meg ned igjen så kan sovner jeg gjerne flere timer til. og sånn kan jeg gjøre ett par ganger iløpet av dagen :woot: Men det kan sikkert være fordi jeg våkner flere ganger på nattaen for jeg må tisse :wideyed:
 
Hormonella... Gråt i strie strømmer fordi mannen sa jeg hadde sovet urolig i natt.. :rolleyes:
 
Så kvalm... Sist svangerskap var jeg i god form forutenom ryggen, men nå holder kvalmen på å ta over livet o_O Fikk heldigvis afipran over tlf da jeg ikke har legetime før om to uker, men det hjelper ikke så mye..
 
Back
Topp