Symptomtråden

Mye stikkinger og småmurringer i livmor området. Veldig trøtt døgnet rundt og nå begynner kvalmen å komme. Mamma tok det ikke bra sist jeg ble gravid og mistet..så vil ikke si noe denne gangen før jeg er for langt til at hu kan komme med noe dritt. Forteller det vel etter jula hvis hu ikke skjønner det på formen min før
 
Her går symptomene veldig opp og ned. Ømme pupper er der hele tiden. Kvalmen kommer og går. Våknet uten kvalme i dag, men den kom snikende på formiddagen,da kom murringene også.
 
Jeg har ingen symptomer , eneste at testen ble positiv. Litt bekymret for at jeg ikke kjenner noe på kroppen. Er jeg den eneste her?
 
Jeg merker trøttheten så veldig mye mer nå med nr2 enn jeg gjorde med nr1. Da var det jo fritt frem å bare ligge på sofaen. Ikke så mye av det nå dessverre :dead:
 
Siste par dagene har kvalmen kommet så vidt.. spesielt dersom jeg blir sulten.. :hilarious:
puppene er ømme, og jeg er trøtt..
 
Jeg har ingen symptomer , eneste at testen ble positiv. Litt bekymret for at jeg ikke kjenner noe på kroppen. Er jeg den eneste her?

Jeg har heller nesten ikke hatt noen symptomer, det er mange som er heldige å slipper unna med lite eller ingen symptomer, og jeg har skjønt at jeg må være glad så lenge jeg slipper unna:) det eneste jeg merker er litt ømme bryst og tidvis litt trøtt, men ikke noe som et plagsomt:joyful: er 6+3
 
Jeg har heller nesten ikke hatt noen symptomer, det er mange som er heldige å slipper unna med lite eller ingen symptomer, og jeg har skjønt at jeg må være glad så lenge jeg slipper unna:) det eneste jeg merker er litt ømme bryst og tidvis litt trøtt, men ikke noe som et plagsomt:joyful: er 6+3
Ja, kanskje vi bare skal være fornøyd. Det kommer vell mer etterhvert ;)
 
Hadde ingen symptomer omtrent før denne uka... plutselig ble jeg småkvalm/uggen og veldig trøtt i løpet av de siste dagene. 7+6 i dag.
 
Varierer her også, men stort sett trøtt og uggen hver dag, og har tunge pupper. I dag har jeg imidlertid nesten ikke kjent på noen symptomer, og hadde nok blitt bekymret hadde det ikke vært for at jeg husker at det var sånn sist også :joyful: 5+1 i dag
 
Bølger av kvalme og slim i halsen! :depressed:

Ømme pupper som 2 årige tuppa mi liker å bruke albuer og knær på! :smiley-bounce012

Vimsete og trøtt.

Lurer på om jeg har tvillinger siden forrige graviditet var nesten symptomfri. :nailbiting:

Har ikke neste kontroll før 4. Januar :arghh:
Er urolig og utålmodig...
 
Jeg har ingen symptomer , eneste at testen ble positiv. Litt bekymret for at jeg ikke kjenner noe på kroppen. Er jeg den eneste her?
Mitt første svangerskap visste jeg ikke jeg var gravid før nærmere uke 12, jeg kjente ingenting! Det er vel som folk sier, at hvert svangerskap er ulikt fra gang til gang og fra dame til dame. :)
 
Mitt første svangerskap visste jeg ikke jeg var gravid før nærmere uke 12, jeg kjente ingenting! Det er vel som folk sier, at hvert svangerskap er ulikt fra gang til gang og fra dame til dame. :)
Det er sant❤️ skal ta en hcg i morgen igjen, er den ok så tenker jeg kanskje ikke så mye på det.
 
Jeg har fått bekkenløsning. Hadde litt igjen fra sist svangerskap, men nå låser det deg helt på kveldstid. Sist måtte jeg ut med svangerskapspenger i uke 18 (begynte å kjenne det i uke 12), men denne gangen har jeg en ny jobb fra uke 12 med både hjemmekontor og mye stillesitting. Så det er en helt annen situasjon enn å tråkke på steingulv og løfte tunge kasser og bøtter i åtte timer i strekk.
 
Flere her som får frysing sammen med kvalmen? Før skikkelig frysninger samtidig som kvalmen kommer.
Kjennes nesten ut som sånn influensaen begynner.
Skikkelig ubehagelig
 
Ekstremt mye kramper, er 5+5 og skikkelig vondt i magen. Jeg er utrolig redd det går feil vei og sjekker stadig om det er blod i toalettet. Er det noen andre med veldig mye kramper??? Litt ømme bryster og acne, men ellers ikke så mange flere symptomer
 
har murringer nederst i magen, har vært redd for at noe er galt så sjekker ofte om det er blod på papiret :( prøver å si til kroppen at den er i forandringer. er bikket over 5+0 nå. ømme bryster, kvalmen går opp og ned. Har ikke vært helt der enda at jeg kaster opp om morgenen.
 
Trøtt,trøtt og trøøøtt!!! :inpain: Legger meg rett etter barna og tar meg gjerne en dupp på dagen
 
Back
Topp