Symptomtråden

Kjenner meg litt «full» i livmora.. og har økende irritasjon og avsmak for mannen. Slik var det sist også, gikk heldigvis fort over

Kjenner meg litt «full» i livmora.. og har økende irritasjon og avsmak for mannen. Slik var det sist også, gikk heldigvis fort over

Det har jeg og. Alt han gjør er så sjukt irriterende :hilarious: Vanligvis er det ikke sånn, så jeg vet det er hormonene :p

jeg også! Men savner ikke veldig de melkesprengte muggene mine heller. Gikk fra C til E liksom! Jeg får så hinsides mye melk, og det sprenger omtrent konstant i 4-5 måneder.. men etter det, så liker jeg godt mine faste store pupper, frem til ammeslutt... :joyful:
Mine pupper økte i størrelse, ca 1 str i mnd fram til fødsel sist :o håper virkelig jeg slipper denne gangen :o har ikke små pupper fra før, og de har blitt slappe og stor forskjell på de :o var litt fra før, nå er det mye :(

Og da har jeg ikke regnet med brødrene mine sine barn... ;) mange barn hos oss, stor familie, mye kaos og enda mer kjærlighet :happy:

ja, det er nettopp det - ingen graviditet er lik! Denne jeg har nå virker ganske annerledes igjen enn de forrige jeg har hatt.. så det er best å la vær å sammenlikne :Heartred

Så herlig med en stor familie, dere er heldige :Heartred
Krysser fingrene for oss på kommende ul :happy:

Er så øm og oppblåst i systemet atte fy. Jeg vet hva det siste som skal inn der med det første er for å si det sånn :hilarious:

Mine pupper økte i størrelse, ca 1 str i mnd fram til fødsel sist :eek: håper virkelig jeg slipper denne gangen :eek: har ikke små pupper fra før, og de har blitt slappe og stor forskjell på de :eek: var litt fra før, nå er det mye :(

Det er helt sinnsykt hvor forskjell det kan bli på kort tid! Mine kommer nesten over natta etter fødselen :woot: helt hinsides. Lykke til for oss begge :joyful:

Ganske tidlig ennå (3+4) men har blitt så sykt svimmel :eek: Må nok justere dosen med stoffskiftemedisin, så håper det vil hjelpe på!

Kommer canesten som intravenøsbehandling? :p
Hjalp litt med med en tablett, men få se hvordan det blir etterhvert :eek:

Haha, uff! Jeg brukte jo år på å finne ut at jeg ikke tålte enkelte hormoner i prevensjon som p-piller, ring osv. Hadde nærmest kronisk soppinfeksjon i skjeden, så jeg skulle absolutt hatt canesten intravenøs da. Starta på minipille, og soppinfeksjonen ble helt vekk. Men nå kjennes det ut som at det er på tur igjen lucky me. Tror jeg må kjøpe meg en behandling. For det har ikke noe å si når man er preggis det?

Haha, uff! Jeg brukte jo år på å finne ut at jeg ikke tålte enkelte hormoner i prevensjon som p-piller, ring osv. Hadde nærmest kronisk soppinfeksjon i skjeden, så jeg skulle absolutt hatt canesten intravenøs da. Starta på minipille, og soppinfeksjonen ble helt vekk. Men nå kjennes det ut som at det er på tur igjen lucky me. Tror jeg må kjøpe meg en behandling. For det har ikke noe å si når man er preggis det?
Nei, du skal bare sette tabletten selv, ikke med den greia som følger med, eller ikke noe problem :D
Jeg har fått soppinfeksjon hver gang før mensen å.. skjønner ikke hvorfor.. men dette begynte etter forrige svangerskap, så kan håpe det blir borte igjen etter denne gangen? :p

Nei, du skal bare sette tabletten selv, ikke med den greia som følger med, eller ikke noe problem :D
Jeg har fått soppinfeksjon hver gang før mensen å.. skjønner ikke hvorfor.. men dette begynte etter forrige svangerskap, så kan håpe det blir borte igjen etter denne gangen? :p

Problemet med tidligere hyppige soppinfeksjoner er at det kun er diflucan som har tatt knekken på dritten, og det skal man helst ikke ta leste jeg. Får prøve vanlig Canesten først, også se.

Jeg har så mye press nederst i magen. Har hatt det litt til og fra helt siden jeg mistenkte at jeg var gravid. Er i uke 8 nå. Tenker at det et fordi livmoren utvider seg, men det er ganske ubehagelig. Som en voksende ball tungt nederst i magen. Er det flere som har det slik?

Jeg har så mye press nederst i magen. Har hatt det litt til og fra helt siden jeg mistenkte at jeg var gravid. Er i uke 8 nå. Tenker at det et fordi livmoren utvider seg, men det er ganske ubehagelig. Som en voksende ball tungt nederst i magen. Er det flere som har det slik?
Ja jeg føler det litt sånn. Husker ikke hvordan det var med de andre graviditetene mine. Men det er nok som du sier at det skjer mye nedi der nå:hilarious:

Back
Topp