Symptomtråden

Uff lurer på hvordan mine blir med melkespreng! Har dobbel E cup NÅ liksom.. så kommer til å slite med å finne ammebh/by som passer om de blir mye større :woot:

Uff lurer på hvordan mine blir med melkespreng! Har dobbel E cup NÅ liksom.. så kommer til å slite med å finne ammebh/by som passer om de blir mye større :woot:

Du er ikke alene om det. Har F nå. Og det er antydning til litt smått.. jeg var der for en mnd siden at F startet å bli litt stort. Jeg har ingen planer om å konkurrere med Pamela Anderson...:arghh::wacky:

I går hulkgråt jeg fordi jeg var sliten. Kjennes ut som om følelsene mine kjører Berg og dalbane.:bounce

I går hulkgråt jeg fordi jeg var sliten. Kjennes ut som om følelsene mine kjører Berg og dalbane.:bounce
Kjenner meg veldig igjen! Griner nesten hver dag jeg nå, for et eller annet rart :hilarious: Men idag var første dagen jeg våknet av skikkelig kvalme-bølge og hodepine ..:(

Noen som opplever å bli svimmel? Typ svimler når man reiser seg og så går det over

Alene med lillemor i helga da mannen er på jobb, bærte henne på skuldrene hjem fra lekeplassen og nå er bekkenet på bærtur! Mens kvalmen og trøttheten herjer som bare det! :inpain: Gledes til mannen kommer hjem fra jobb i morgen tidlig!

Jeg har vondt i hodet, småuggen/svimmel (særlig i bil), veeeldig trøtt og kjenner litt murringer, stikk og strekk nederst på magen. Foreløpig veldig likt som når jeg var gravid med forrige

4+6 her; kvalm, mista matlyst, sovner på sofaen når kidden har sovnet, svimmel. Sist graviditet var jeg kvalm fra før jeg tok test til jeg føde; med unntak av noen uker mellom uke 24-28..

Jeg har fårt tilbake et symptom jeg hadde i forrige svangerskap også, og det er egentlige et ganske rart et:
jeg får akutte, sterke smerter i panna når hodet/ansiktet eksponeres mot varme.
Eks. ta ut mat av stekeovnen er vanskelig. Vaske håret i dusjen nesten umulig.

Jeg er veldig varm, større pupper, øm på brystvortene, veldig tørst, murringer til og fra, fort sulten, men fort mett, svetter på nettene, føler jeg blir lettere andpusten, hormonell. Ble endel når jeg begynte å ramse opp her:)

Har følt det har vært litt lite, men mest av alt fordi jeg ikke har vært kvalm, men det er kanskje tidlig. Har i tillegg litt farge på utflod, veldig lite, og noen ganger er den lyyyyysebrun, mens andre ganger er den litt sånn grå/grønn aktig i fargen (beklager for details). Var hos sjekk hos legen helt i starten for å bekrefte graviditet, og da kunne de se litt blod og leukocytter i urinen, men legen min sa det var normalt. Så jeg venter egentlig bare til ultralyd nå, og håper alt er bra:Heartred

Det er mitt første svangerskap, så jeg merker jeg er litt overstadig nervøs og leter etter alle tegn. Har ei svigerinne som nettopp hadde ma, og jeg er så bekymret, selvom jeg vet det ikke betyr at jeg får den samme skjebnen. Skal til ultralyd om rett over to uker (er 6+1 idag). Så håper å se en liten spire på skjermen da:Heartbigred

Har kun mensmurringer. IKM i dag, og kun 4+0, så kroppen har vel ikke fått tid til å sette inn allslags symptomer ennå ;)

Back
Topp