God beskrivelseJeg og, slappe pannekaker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God beskrivelseJeg og, slappe pannekaker
Har fortsatt litt murringer hver dag, men går over etter noen sekunder..Hvor lenge hadde dere murringer?
Uff lurer på hvordan mine blir med melkespreng! Har dobbel E cup NÅ liksom.. så kommer til å slite med å finne ammebh/by som passer om de blir mye større
Kjenner meg veldig igjen! Griner nesten hver dag jeg nå, for et eller annet rart Men idag var første dagen jeg våknet av skikkelig kvalme-bølge og hodepine ..I går hulkgråt jeg fordi jeg var sliten. Kjennes ut som om følelsene mine kjører Berg og dalbane.
Jepp! Får også hold når jeg går fort, og det pleier jeg aldri få! Det kommer så lett! Bare meg som kjenner det ?Noen som opplever å bli svimmel? Typ svimler når man reiser seg og så går det over
Mye fram til uke 6-7, bittelitt nå og da fortsatt ved 7+6Hvor lenge hadde dere murringer?
Takk for svar! jeg er bare i uke 5 enda, men er så usikker på altMye fram til uke 6-7, bittelitt nå og da fortsatt ved 7+6
Jaa! Mye til tider! Hadde en kveld hvor jeg bare måtte sitte og mannen måtte gjøre alt, svimla med en gang jeg reiste megNoen som opplever å bli svimmel? Typ svimler når man reiser seg og så går det over
Jepp. Er egentlig litt småsvimmel døgnet rundt. Men spesielt da jeg reiser meg etter å ha sittet litt... men dette er veldig vanlig har jeg skjøntNoen som opplever å bli svimmel? Typ svimler når man reiser seg og så går det over