Symptomtråden

Øm i puppene, litt hele tiden. Men mest når jeg står opp på morgenen. Føler de har vokst lott allerede, noe samboer er enig i litt små uggen av og til, stort sett på ettermiddagene utpcer kvelden.

Så merker jeg noen ganger når jeg spiser middag at jeg er sulten når jeg begynner å spise, men så etter maks halvparten sier det stopp og mister både sultfølelse og matlyst etterfulgt av uggenhet. Kan drikke ganske mye istedenfor heldigvis.

Er uke 7+6 ifølge mens, men mener å ha litt lengre syklus så føler 6+5 er mer rett.

Ellers blir Jeg skikkelig tørst på kvelden, akuratt når skal legge meg. Iskaldt vann kan bare slukes!

Merker kvalmen tar seg opp. En på jobben spiste makrell i tomat rett fra boksen, måtte bare gå derfra fordi lukta og synet gjorde meg så kvalm at jeg måtte trekke luft for å ikke kaste opp. :wacky: Ikke noe jeg ville ha reagert på til vanlig :playful:

Kom hjem fra jobb nå, og er så sliten at jeg har mest lyst å bare gråte og gråte.. Føler meg så oppblåst, hormonell og trøtt!! Kjenner at turnus jobbing tar på ja :confused::wacky:

Må opp for å tisse på natta hver eneste natt, det må jeg aldri til vanlig :(

Jeg har ikke ikm før i morgen eller på lørdag, så litt tidlig her. Men kjente veldig på murringer I rygg og under magen de siste dagene. Ble veldig sliten på jobb i går, hadde lite til overs. Og humøret er et annet kapittel :hilarious: stakkars mann og barn

Våknet med kvalme idag, for første gang denne gangen. Har vært litt uggen ett par ganger de siste dagene, hvis det har vært for lenge siden jeg har spist. Men idag kjente jeg igjen kvalmen liksom.. :wtf:

Lite symptomer enda. Jeg har murring i korsryggen, som jeg får under mensen, og ellers har luktesansen også kommet for fullt. Holdt på å brekke meg av min egen ånde inni munnbindet i dag, og tennene var nypusset. Husker jeg ikke kunne ta kollektivt omtrent sist, for jeg synes alle på bussen stinka.

Symptomer? Tror jeg har alle bortsett fra kvalme!
Særlig kveldene er verst, skikkelige menssmerter og stikkinger i lysken. Ingen stillinger som er behagelig i mer enn 3 min! Så regner med det vokser fort nedi der!
Matlyssten er helt ENORM! Planlegger gjerne neste måltid MENS jeg spiser!!!!
Humøret er helt rævva til tider. Stakkars kjæresten min, er nok han som får unngjelde mest. Hører det selv, aaaaner ikke hvordan jeg skal klare å skjule min indre bitch som dukker opp i tider og utider!!!!

Tips for å skjule elendigheten mottas med takk!

Våknet med kvalme idag, for første gang denne gangen. Har vært litt uggen ett par ganger de siste dagene, hvis det har vært for lenge siden jeg har spist. Men idag kjente jeg igjen kvalmen liksom.. :wtf:

Samme her:spitoutdummy: første gang jeg har vært ordentlig kvalm i svangerskap.

Samme her:spitoutdummy: første gang jeg har vært ordentlig kvalm i svangerskap.

Uff, ikke godt! Jeg hadde hyperemisis i mitt første svangerskap, og kjente jeg fikk litt panikk ved tanken.. men de siste to graviditetene hadde jeg bare «vanlig» kvalme. Så satser på det samme nå :happy: håper det for deg også! :)

Luktesansen er fryktelig skjerpet i dag! Stod desperat i vinduet på vaktrommet for å få frisk luft da ene kollegaen min kom inn med en kopp fruktte i dag. At vi ikke kan åpne vinduene skikkelig heller pga sikkerhetsgitter hjalp ikke akkurat heller, heldigvis skjønte hun tegninga og tok med seg koppen ut litt flirfull :P :hilarious::hungover: Mannen måtte skifte bleie på mini i ettermiddag også, jeg ble nesten dårlig av lukta :confused:

Andre som har fått mye større pupper alt? Her sprenger jeg snart de vanlige bh’ene og må snart gå over til ammebh’ene jeg har liggende etter førstemann.

Andre som har fått mye større pupper alt? Her sprenger jeg snart de vanlige bh’ene og må snart gå over til ammebh’ene jeg har liggende etter førstemann.
I wish:laughing002 men mine små forblir nok små til det kommer melk i de:oops:

I wish:laughing002 men mine små forblir nok små til det kommer melk i de:oops:
Jeg trenger absolutt ikke mer, men det som er fint er at de er faste igjen :P Gruer meg nesten til melka kommer, blir godt når produksjonen er stabilisert så de går tilbake til normalstørrelse :p

Jeg trenger absolutt ikke mer, men det som er fint er at de er faste igjen :p Gruer meg nesten til melka kommer, blir godt når produksjonen er stabilisert så de går tilbake til normalstørrelse :p
Husker hvor fornøyd jeg var under barsel sist, som hadde fått de puppene:laughing002 og hvor fælt det var når jeg slutta å amme:wtf:

Husker hvor fornøyd jeg var under barsel sist, som hadde fått de puppene:laughing002 og hvor fælt det var når jeg slutta å amme:wtf:
Hehe :P Jeg fikk mindre pupper enn før jeg ble gravid etter ammeslutt.

Back
Topp