Symptomtråden

Jeg blir gaal av puppene mine jeg :eek: brystvortene er så sensitive at jeg våkner flere ganger om natta fordi jeg ligger ubehagelig.. Har nå måttet begynne med sportsBH på jobb for klarer ikke vanlig bh lenger ..:oops:
Akkurat samme med meg! Skal prøve å sove med bh til natta igjen for å se om det kan hjelpe :wacky:

I går kjente jeg lite. I dag er jeg veldig kvalm og veldig trøtt.

Jeg blir gaal av puppene mine jeg :eek: brystvortene er så sensitive at jeg våkner flere ganger om natta fordi jeg ligger ubehagelig.. Har nå måttet begynne med sportsBH på jobb for klarer ikke vanlig bh lenger ..:oops:

Åå, kjenner meg såå igjen! Ingen bh er komfortabel, å gå uten er døden, men å ta av bh? Jeg er SIKKER på at puppene skal dette av hver gang! :arghh:

Jeg og mannen skulle på butikken i dag, hvor en gammel dame skulle over vegen med rullator. Hun stoppa, smilte og vinkte oss over først. Hva skjedde? JEG BEGYNTE Å GRÅÅÅTE, fordi dama var såå søt!! :arghh::arghh::hilarious:

Altså; lactulosen er allerede min bestevenn! :arghh::hilarious:
Takler ikke det jeg, såvidt jeg klarte å presse i meg 15ml på barsel sist når jeg var livredd for å gå på do etter fødsel :p

Har dere murringer? Hvordan kjennes det ut hos deg? :)
Hadde mye i starten. Kjentes ut som mensen var rett rundt hjørnet. Ikke kjent det etter jeg kom over i uke 7.

Har dere murringer? Hvordan kjennes det ut hos deg? :)
Kjent mer murringer igår og idag..kjennes ut som det gjør før jeg får mensen.. litt sånn mild krampe aktig når jeg reiser meg for fort eller gjør brå bevegelser :rolleyes:

Kan ikke klage på meg for mye kvalme, men de gangene jeg er kvalm føler jeg meg helt elendig. Tror det egentlig er fordi jeg er sulten, men blir enda mer kvalm om jeg spiser jo :(

Kvalm/uggen hvis ikke jeg spiser ofte nok, stikkinger og jobbing i livmor, ømme bryst og murring i korsrygg. Sistnevnte gjør meg litt stressa, håper det er et tegn på normal svangerskapsutvikling:nailbiting:

Kvalm/uggen hvis ikke jeg spiser ofte nok, stikkinger og jobbing i livmor, ømme bryst og murring i korsrygg. Sistnevnte gjør meg litt stressa, håper det er et tegn på normal svangerskapsutvikling:nailbiting:
Jeg føler at jeg går og venter på mensen hele første trimester med disse murringene. Hadde det slik med første også i perioder, og er helt normalt :)

Sliter med følelsen av at jeg ikke får trekt nok luft ned i lungene:confused: føler at jeg nesten må gape etter luft innimellom:wacky: men jeg trodde dette var noe man heller opplever seinere i svangerskapet, når magen presser oppover..?

Back
Topp