Symptomtråden

Veldig mye «muskelsmerter» i livmor-området i går og i dag. Løp opp en trapp i dag(for å hente noe, ikke trening :hilarious:) og da slo kvalmen mot meg som et pang. Gikk heldigvis fort over. Kom ikke før uke 6/7 sist. Syntes uke 4 var litt tidlig :bored:
 
Ja jeg føler det litt sånn. Husker ikke hvordan det var med de andre graviditetene mine. Men det er nok som du sier at det skjer mye nedi der nå:hilarious:
Er nok det. Tror det er en kombinasjon av at livmor vokser, at jeg alltid må tisse, litt luft, og begynnende bekkensmerter. Mye moro på en gang..

Sopp fikk jeg også, før positiv test. Mye moro. Fikk sjekka det hos legen også, siden jeg hadde like symptomer da jeg mistet jenta mi i dødfødsel på grunn av en infeksjon. Da er det bedre å sjekke en gang for mye, liksom. Men svaret var bare sopp, og det er jo heldigvis ikke farlig. Jeg henger meg på den intravenøs-canestenbehandlingen dere snakker om! :dead:
 
Er nok det. Tror det er en kombinasjon av at livmor vokser, at jeg alltid må tisse, litt luft, og begynnende bekkensmerter. Mye moro på en gang..

Sopp fikk jeg også, før positiv test. Mye moro. Fikk sjekka det hos legen også, siden jeg hadde like symptomer da jeg mistet jenta mi i dødfødsel på grunn av en infeksjon. Da er det bedre å sjekke en gang for mye, liksom. Men svaret var bare sopp, og det er jo heldigvis ikke farlig. Jeg henger meg på den intravenøs-canestenbehandlingen dere snakker om! :dead:
Så trist å høre om at du mistet jenta di:Heartred

Vi skulle absolutt hatt det intravenøst ja.... Tenker den som finner på en lur løsning der blir rik:hilarious:
 
Så trist å høre om at du mistet jenta di:Heartred

Vi skulle absolutt hatt det intravenøst ja.... Tenker den som finner på en lur løsning der blir rik:hilarious:
Takk, ja, det var kjempetrist. Hun døde i magen min en uke over termin, helt uventet. Det viste seg at hun hadde en infeksjon som hun smittet meg med under fødselen, så jeg måtte få antibiotika intravenøst noen dager for å bli frisk nok til å dra fra sykehuset. Og i vinter hadde jeg en blæremola, en morkakesvulst som kunne blitt til kreft, hadde jeg hatt enda mer uflaks. Det gikk heldigvis bra. Begge deler er supersjeldent, så jeg får mye oppfølging og støtte fra helsevesenet i dette svangerskapet.

Så jeg må innrømme at å være gravid på nytt ikke akkurat er bekymringsfritt. Men jeg var på TUL forrige uke, og det så heldigvis greit ut så langt.
 
Takk, ja, det var kjempetrist. Hun døde i magen min en uke over termin, helt uventet. Det viste seg at hun hadde en infeksjon som hun smittet meg med under fødselen, så jeg måtte få antibiotika intravenøst noen dager for å bli frisk nok til å dra fra sykehuset. Og i vinter hadde jeg en blæremola, en morkakesvulst som kunne blitt til kreft, hadde jeg hatt enda mer uflaks. Det gikk heldigvis bra. Begge deler er supersjeldent, så jeg får mye oppfølging og støtte fra helsevesenet i dette svangerskapet.

Så jeg må innrømme at å være gravid på nytt ikke akkurat er bekymringsfritt. Men jeg var på TUL forrige uke, og det så heldigvis greit ut så langt.
Så bra at du får tett oppfølging etter en slik opplevelse. Jeg kan ikke en gang prøve å sette meg inn i det du har opplevd.
Jeg håper at du får en positiv opplevelse denne gangen, og at vi alle sammen sitter med noen nydelige små bebiser i juli neste år:Heartred:Heartred:happy:
 
Så bra at du får tett oppfølging etter en slik opplevelse. Jeg kan ikke en gang prøve å sette meg inn i det du har opplevd.
Jeg håper at du får en positiv opplevelse denne gangen, og at vi alle sammen sitter med noen nydelige små bebiser i juli neste år:Heartred:Heartred:happy:
Ja, det er jeg veldig glad for! Jeg håper også på det beste for alle sammen! :Heartred
 
Herregud...... Nå satt jeg å så live på den romoppskytinga. Hvor de nå hadde koblet seg på romstasjonen, og stasjonen tok imot de 4 som ble sendt opp på søndag.. Snørr og tårer :hilarious::arghh:
 
Helt ferske tester her, så langt kun symptomer jeg vanligvis har i PMS til vanlig, ømme bryster og noe småstikking i livmorområdet.;) Føler meg ikke gravid, men kanskje jeg bare burde nyte den enkle tiden mens den varer :angelic:
 
Jeg har så mye press nederst i magen. Har hatt det litt til og fra helt siden jeg mistenkte at jeg var gravid. Er i uke 8 nå. Tenker at det et fordi livmoren utvider seg, men det er ganske ubehagelig. Som en voksende ball tungt nederst i magen. Er det flere som har det slik?
Samme her! Utrolig ubehagelig:oops:
 
Tredje svangerskapet med null symptomer. (Skal ikke være "applehandsome.. Kan fortsatt komme) laughing4
Er så lettrørt til vanlig, men kanskje littebitt mer nå? :laughing002
 
Fikk så sykt vondt i dag når jeg nøs, i nedre del av magen.. normalt??
Ja, ligamentene som holder livmora på plass strekker seg når du gjør brå bevegelser. Og det skjer stadig lettere jo lenger du kommer i graviditeten. Men mest sannsynlig er det ikke farlig og helt normalt!
 
Ja, ligamentene som holder livmora på plass strekker seg når du gjør brå bevegelser. Og det skjer stadig lettere jo lenger du kommer i graviditeten. Men mest sannsynlig er det ikke farlig og helt normalt!
Signerer denne jeg, det kjenner jeg og. Prøver å stramme magen om jeg må hoste og nyse
Takk for svar! :) godt å høre at det er normalt ❤️
 
Tisser mye om dagen merker jeg og puppene er litt mer ømme enn vanlig hmmm. Jogget første tur på et par uker nå, etter jeg har vært syk en stund, og jeg ble så uvel av matlukt rundt omkring. Altså typ middagsmat, pølser, saus osv... herlighet, jeg som vanligvis elsker duften av mat :hilarious:
 
Første dag med skikkelig kvalme nå på ettermiddagen.. Måtte gå av t-banen før stoppet mitt for holdt på å kaste opp..:oops: Blir kvalm av alle slags lukter.. og det å puste inn i munnbind når du er kvalm på t-banen er ikke gøy!
 
Er kvalm om morgnen og utover dagen, ikke kastet opp enda :)

Kjennes ut som det er noe som roterer / rører på seg nederst i magen :p vet ikke hvordan dette skal forklares.

Små vondt i hodet

Små stikkende smerter nederst i magen når jeg nyser

Tisser en god del i løpet av dagen :rolleyes:
 
Last edited:
Fikk et smell av kvalme på morgenen i dag også, men gikk over og kom ikke igjen. Bare 4+2, så får se hvordan det utvikler seg :hungover:
 
Jeg har fått så sykt med halsbrann! :hungover: Noen andre som har fått halsbrann så tidlig? :hilarious:
 
Back
Topp