Hopes21
Glad i forumet
Samme her. Føles også ut som man er konstant tissetrengt, ganske ubehagelig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her. Føles også ut som man er konstant tissetrengt, ganske ubehagelig
Er nok det. Tror det er en kombinasjon av at livmor vokser, at jeg alltid må tisse, litt luft, og begynnende bekkensmerter. Mye moro på en gang..Ja jeg føler det litt sånn. Husker ikke hvordan det var med de andre graviditetene mine. Men det er nok som du sier at det skjer mye nedi der nå
Så trist å høre om at du mistet jenta diEr nok det. Tror det er en kombinasjon av at livmor vokser, at jeg alltid må tisse, litt luft, og begynnende bekkensmerter. Mye moro på en gang..
Sopp fikk jeg også, før positiv test. Mye moro. Fikk sjekka det hos legen også, siden jeg hadde like symptomer da jeg mistet jenta mi i dødfødsel på grunn av en infeksjon. Da er det bedre å sjekke en gang for mye, liksom. Men svaret var bare sopp, og det er jo heldigvis ikke farlig. Jeg henger meg på den intravenøs-canestenbehandlingen dere snakker om!
Takk, ja, det var kjempetrist. Hun døde i magen min en uke over termin, helt uventet. Det viste seg at hun hadde en infeksjon som hun smittet meg med under fødselen, så jeg måtte få antibiotika intravenøst noen dager for å bli frisk nok til å dra fra sykehuset. Og i vinter hadde jeg en blæremola, en morkakesvulst som kunne blitt til kreft, hadde jeg hatt enda mer uflaks. Det gikk heldigvis bra. Begge deler er supersjeldent, så jeg får mye oppfølging og støtte fra helsevesenet i dette svangerskapet.Så trist å høre om at du mistet jenta di
Vi skulle absolutt hatt det intravenøst ja.... Tenker den som finner på en lur løsning der blir rik
Så bra at du får tett oppfølging etter en slik opplevelse. Jeg kan ikke en gang prøve å sette meg inn i det du har opplevd.Takk, ja, det var kjempetrist. Hun døde i magen min en uke over termin, helt uventet. Det viste seg at hun hadde en infeksjon som hun smittet meg med under fødselen, så jeg måtte få antibiotika intravenøst noen dager for å bli frisk nok til å dra fra sykehuset. Og i vinter hadde jeg en blæremola, en morkakesvulst som kunne blitt til kreft, hadde jeg hatt enda mer uflaks. Det gikk heldigvis bra. Begge deler er supersjeldent, så jeg får mye oppfølging og støtte fra helsevesenet i dette svangerskapet.
Så jeg må innrømme at å være gravid på nytt ikke akkurat er bekymringsfritt. Men jeg var på TUL forrige uke, og det så heldigvis greit ut så langt.
Ja, det er jeg veldig glad for! Jeg håper også på det beste for alle sammen!Så bra at du får tett oppfølging etter en slik opplevelse. Jeg kan ikke en gang prøve å sette meg inn i det du har opplevd.
Jeg håper at du får en positiv opplevelse denne gangen, og at vi alle sammen sitter med noen nydelige små bebiser i juli neste år
Samme her! Utrolig ubehageligJeg har så mye press nederst i magen. Har hatt det litt til og fra helt siden jeg mistenkte at jeg var gravid. Er i uke 8 nå. Tenker at det et fordi livmoren utvider seg, men det er ganske ubehagelig. Som en voksende ball tungt nederst i magen. Er det flere som har det slik?
Ja, ligamentene som holder livmora på plass strekker seg når du gjør brå bevegelser. Og det skjer stadig lettere jo lenger du kommer i graviditeten. Men mest sannsynlig er det ikke farlig og helt normalt!Fikk så sykt vondt i dag når jeg nøs, i nedre del av magen.. normalt??
Fikk så sykt vondt i dag når jeg nøs, i nedre del av magen.. normalt??
Ja, ligamentene som holder livmora på plass strekker seg når du gjør brå bevegelser. Og det skjer stadig lettere jo lenger du kommer i graviditeten. Men mest sannsynlig er det ikke farlig og helt normalt!
Takk for svar! godt å høre at det er normaltSignerer denne jeg, det kjenner jeg og. Prøver å stramme magen om jeg må hoste og nyse