Blødde flere ganger da jeg var gravid med førstemann, alt var bra, bare skjøre slimhinnerI går kveld og i dag oppdaget jeg litt rosa utflod i trusen!
Er det flere som har opplevd dette som det likevel har gått bra med?
Er 5+0 i dag..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blødde flere ganger da jeg var gravid med førstemann, alt var bra, bare skjøre slimhinnerI går kveld og i dag oppdaget jeg litt rosa utflod i trusen!
Er det flere som har opplevd dette som det likevel har gått bra med?
Er 5+0 i dag..
Satser på at det er det som gjør det hos meg også nåBlødde flere ganger da jeg var gravid med førstemann, alt var bra, bare skjøre slimhinner
Jeg har innimellom antydninger til det ja Stikkinger liksom, men det er mer i korsryggen enn i bekkenet - likevel bare sånn vondt jeg har hatt som gravid. Håper ikke det blir like ikke som med førstemann for da hoppet jeg rundt med krykker.5+1 og allerede et kranglete bekken! Noen andre i samme båt?
Jeg har innimellom antydninger til det ja Stikkinger liksom, men det er mer i korsryggen enn i bekkenet - likevel bare sånn vondt jeg har hatt som gravid. Håper ikke det blir like ikke som med førstemann for da hoppet jeg rundt med krykker.
Jeg fikk ikke prøvd det sist da det var stengt pga funn av noen bakterier her vi bor. Men følte at det ikke var noen ting som funka eller lindra når det var som verst. Hadde i perioder også låsning i bekkenet som førte til isjias, og det var helt grusomt.Jeg var også skikkelig dårlig i bekkenet forrige graviditet, håper ikke bekkenet starter der det slapp forrige gang - da ligger jeg nok tynt an Eneste som funka var bassengtrening, men det er stengt her pga corona...