Symptomtråden

I går kveld og i dag oppdaget jeg litt rosa utflod i trusen! :nailbiting:
Er det flere som har opplevd dette som det likevel har gått bra med?
Er 5+0 i dag..
Blødde flere ganger da jeg var gravid med førstemann, alt var bra, bare skjøre slimhinner :)
 
Jeg har vært lutt ekstra utålmodig mot mannen min. Pluss mye lyst på sukker og kylling-nudler (ikke samtidig)
 
Egentlig ingenting... Veldig tidlig enda, men kjenner fint lite. Var litt murring for et par dager siden og litt ømme pupper i dag morges, men ellers nada
 
Jeg er så sinnsykt sulten!
 
Kvalm, trøtt og jernsmak i munnen
 
Bittelitt ligamentsmerter, TMI økt utflod.

I de to forrige graviditetene kom symptomene ordentlig i uke 5-6. da ble jeg kvalm og veldig, veldig trøtt.
 
5+1 og allerede et kranglete bekken! :arghh: Noen andre i samme båt? :shifty:
 
5+1 og allerede et kranglete bekken! :arghh: Noen andre i samme båt? :shifty:
Jeg har innimellom antydninger til det ja :( Stikkinger liksom, men det er mer i korsryggen enn i bekkenet - likevel bare sånn vondt jeg har hatt som gravid. Håper ikke det blir like ikke som med førstemann for da hoppet jeg rundt med krykker.
 
Trøøøøøtt! Like før jeg legger meg samtidig med mini på kvelden :hilarious:
 
Jeg har innimellom antydninger til det ja :( Stikkinger liksom, men det er mer i korsryggen enn i bekkenet - likevel bare sånn vondt jeg har hatt som gravid. Håper ikke det blir like ikke som med førstemann for da hoppet jeg rundt med krykker.

Jeg var også skikkelig dårlig i bekkenet forrige graviditet, håper ikke bekkenet starter der det slapp forrige gang - da ligger jeg nok tynt an :hilarious: Eneste som funka var bassengtrening, men det er stengt her pga corona...
 
Aj, fryktelig svimmel i dag! Vanskelig å komme seg rundt i leiligheta uten å legge seg ned på gulvet innimellom :p
 
Jeg var også skikkelig dårlig i bekkenet forrige graviditet, håper ikke bekkenet starter der det slapp forrige gang - da ligger jeg nok tynt an :hilarious: Eneste som funka var bassengtrening, men det er stengt her pga corona...
Jeg fikk ikke prøvd det sist da det var stengt pga funn av noen bakterier her vi bor. Men følte at det ikke var noen ting som funka eller lindra når det var som verst. Hadde i perioder også låsning i bekkenet som førte til isjias, og det var helt grusomt.
 
Murring i korsryggen, litt uggen på morgenen og når jeg kjører bil:confused:. Ellers ingen ømme pupper. Jar noe som kan kjennes ut som sure oppstøt noen ganger. Eller en litt sånn tjukk følelse i halsen. Murringer på venstre side i magen.
 
Allerede begynt å bli litt andpusten, syns det var tidlig. Og jobbuksa kjentes litt strammere ut i dag :(
 
Jeg er hare 5 + 5
Til nå har jeg merket at jeg går oftere på do å tisser, jeg har hard mage, kjenner meg litt øm nede i magen. Kanskje litt mer trøtt og sliten enn vanligvis. Ellers er det ikke mye symptomer . Går å håper på at det skal komme mer og mer symptomer
 
Er 4+1 i dag og har vært plaget av kvalme siden søndag. Brekker meg flere ganger om dagen, så er sykemeldt fra jobb allerede. Spent på hvor lenge dette varer.
 
Har flydd på do i hele dag, må tisse hele tiden!
 
Kvalmen kommer nå snikende i bølger. Ikke hele dagen, men kommer og går. Våknet i natt og da var jeg også kvalm.

også har trøttheten begynt å komme.

typisk for meg i første trimester er at jeg er veldig veldig trøtt og kvalm (men er veldig heldig med kvalmen i forhold til mange andre)
 
Back
Topp