**** Symptomtråden ****

Flere som har mindre murring og ligamentsmerter nå enn ved tidligere graviditeter? Kan det være fordi livmoren er litt større enn første gang og ikke må strekkes så mye ennå?
 
Flere som har mindre murring og ligamentsmerter nå enn ved tidligere graviditeter? Kan det være fordi livmoren er litt større enn første gang og ikke må strekkes så mye ennå?

Jeg har mye mindre enn tidligere! Både ved mine to fullgåtte svangerskap, og to ganger som jeg har mistet, har jeg hatt masse murringer og ligamentsmerter. Nå har jeg ingenting, og kjenner at det bekymrer meg litt...

Kan jo godt være at det er som du sier at livmoren ikke trenger å "strekkes" så mye! Satser på det er derfor:)
 
Jeg har mye mindre enn tidligere! Både ved mine to fullgåtte svangerskap, og to ganger som jeg har mistet, har jeg hatt masse murringer og ligamentsmerter. Nå har jeg ingenting, og kjenner at det bekymrer meg litt...

Kan jo godt være at det er som du sier at livmoren ikke trenger å "strekkes" så mye! Satser på det er derfor:)
Det sto i alle fall et sted at livmoren er så og så stor nå, litt større om du har vært gravid før!
 
Flere som har mindre murring og ligamentsmerter nå enn ved tidligere graviditeter? Kan det være fordi livmoren er litt større enn første gang og ikke må strekkes så mye ennå?


Ingen her foreløpig. 4 uker i dag..kjenner kun menssmerter og at magen skyver seg ut...hmf...

Husker jeg hadde det mmed nr 1 og 2...hmm..hadde vært deilig å slippe:)
 
5+2 idag. Kvalm, sååå trøtt, mye murringer/stikking og brystvortene begynner å bli ømme [emoji87] ellers løper jeg mindre på do nå enn for noen dager siden [emoji848]
 
Er 4+ett eller annet :)
Uggen de siste to ukene, halsbrann. Ellers klarer jeg meg bra, oppblåst var jeg før jeg ble gravid så der er det null forskjell....hehe
 
Er vel 4+ ett eller annet[emoji85] termin 12.april. Formen er konstant uggen, været jo lengre det er siden måltidet. Halsbrann er på plass, ellers var jeg oppblåst før jeg ble gravid så der er det ingen forskjell[emoji23]
Ellers fin form[emoji4]
 
Nå baller det på seg av symptomer her, litt moro er det vel :) Er 6+2 i dag, og har i noen netter nå vært oppe for å tisse to-tre ganger. Har en himla halsbrann i dag! Utrolig ubehagelig! Puppene er fremdeles ganske ømme, og har måttw kjøpe nye BHer [emoji23]
 
Fremdeles bare murring, svimmel og oppblåst her. De siste to dagene har jeg vært fryktelig sliten også.

Hvordan kjennes halsbrann? Er det som "gulp"? [emoji15]
 
Fremdeles bare murring, svimmel og oppblåst her. De siste to dagene har jeg vært fryktelig sliten også.

Hvordan kjennes halsbrann? Er det som "gulp"? [emoji15]

Halsbrann for meg kjennes nesten ut slik jeg tenker at hjerteinfarkt må kjennes ut.. skikkelige smerter i brystet og stråling opp mot halsen..
 
Fremdeles bare murring, svimmel og oppblåst her. De siste to dagene har jeg vært fryktelig sliten også.

Hvordan kjennes halsbrann? Er det som "gulp"? [emoji15]

Kan være som det også på en måte. Svir litt opp gjennom brystet som det kanskje kan gjøre når man gulper.
 
Æsj... Blir så stressa av å ikke kjenne kvalme.. Jeg har jo vært småkvalm i nesten en uke, men lite i går, og ingenting i dag... Kan ha sammenheng med at jeg nå faktisk har sovet på natta, men blir stresset likevel..

Men brystene er fremdeles veldig ømme da. Ordentlig vondt å ta av bh-en på kvelden.. Håper på tydeligere symptomer i løpet av uka. Flere som har det sånn?

Jeg har vært kvalm i to uker nå, men i dag har jeg ikke kjent antydninger til kvalme en gang. Ble litt redd, for mista de fleste symptomene i dag, men nå er de ømme brystene på plass igjen [emoji28] Og det er så godt å kjenne at man er gravid! Jeg har sjeldent ømme bryster ellers.
 
5+4 i dag. Har hatt mensmurringer og vært svært oppblåst i flere uker. Etter hvert fikk jeg også ømme bryster, sliten, kvalm, kviser, humørsvingninger og emosjonell.

Ingen klær passer lenger. Magen er full av luft og puppene gigasvære...

Jeg vet ikke om det er et symptom, men jeg får veldig fort fett hår. Før holdt det å dusje håret annenhver dag, men nå blir det fett bare på 12 timer...
 
Back
Topp