Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flere som har mindre murring og ligamentsmerter nå enn ved tidligere graviditeter? Kan det være fordi livmoren er litt større enn første gang og ikke må strekkes så mye ennå?
Det sto i alle fall et sted at livmoren er så og så stor nå, litt større om du har vært gravid før!Jeg har mye mindre enn tidligere! Både ved mine to fullgåtte svangerskap, og to ganger som jeg har mistet, har jeg hatt masse murringer og ligamentsmerter. Nå har jeg ingenting, og kjenner at det bekymrer meg litt...
Kan jo godt være at det er som du sier at livmoren ikke trenger å "strekkes" så mye! Satser på det er derfor
Flere som har mindre murring og ligamentsmerter nå enn ved tidligere graviditeter? Kan det være fordi livmoren er litt større enn første gang og ikke må strekkes så mye ennå?
Flere som sliter med å sove? Jeg er sliten og trett i kroppen men hodet løper maraton kjennes det ut til. Finner ikke søvnen:/
Jeg er lysvåken når jeg skal legge meg. Sovnet halv tre i natt! What?
Har allerede økt 2 str i BH og begynt med mammabukse [emoji85] er 5+1 i dagJeg er veldig oppblåst. Føler alt strammer. Både bukser og bh. Det stikker også godt i magen.
Når kom murringen hos deg?5+2 idag. Kvalm, sååå trøtt, mye murringer/stikking og brystvortene begynner å bli ømme [emoji87] ellers løper jeg mindre på do nå enn for noen dager siden [emoji848]
Fremdeles bare murring, svimmel og oppblåst her. De siste to dagene har jeg vært fryktelig sliten også.
Hvordan kjennes halsbrann? Er det som "gulp"? [emoji15]
Halsbrann for meg kjennes nesten ut slik jeg tenker at hjerteinfarkt må kjennes ut.. skikkelige smerter i brystet og stråling opp mot halsen..
Fremdeles bare murring, svimmel og oppblåst her. De siste to dagene har jeg vært fryktelig sliten også.
Hvordan kjennes halsbrann? Er det som "gulp"? [emoji15]
Æsj... Blir så stressa av å ikke kjenne kvalme.. Jeg har jo vært småkvalm i nesten en uke, men lite i går, og ingenting i dag... Kan ha sammenheng med at jeg nå faktisk har sovet på natta, men blir stresset likevel..
Men brystene er fremdeles veldig ømme da. Ordentlig vondt å ta av bh-en på kvelden.. Håper på tydeligere symptomer i løpet av uka. Flere som har det sånn?