**** Symptomtråden ****

Kom ca samtidig som jeg ventet mensen [emoji848] derfor det gikk såpass mange dager før jeg tok test [emoji87][emoji85]

Hos meg kom det noen dager før jeg skulle hatt mens. Derfor mista jeg fort trua på at jeg kunne være gravid. Men så var jeg jo det [emoji7]
 
Insomnia! Tror jeg blir gal.. De siste fire nettene har jeg våknet mellom 1-3 en gang, og så ligger jeg der da. Lys våken. Og med rastløse bein. [emoji849]
Ellers:
-ømme bryst
-kvalm
-hormonell

Men jeg takker og bukker for symptomer jeg altså. Bare jeg ikke går i bakken når vi skal på Snøhetta i dag, etter minimalt med søvn. [emoji28] Trodde jeg skulle få sove etter å ha fått positiv test da; var optimistisk og trodde søvnløsheten skyltes grubling.. 4+5 i dag.[emoji173]️
Jeg våkner også mellom 1 og 3 å får bare ikke sove :p
 
Heldigvis ikke så mange symptomer her heller ennå. Merker det mest på at jeg blir veldig lett andpusten og at det er tendenser til halsbrann [emoji33] Synes det er veldig tidlig! Noen andre som kjenner på halsbrann allerede?
Jepp jeg gjør! Begynte for en uke side. 5+1 idag :)
 
Hos meg kom det noen dager før jeg skulle hatt mens. Derfor mista jeg fort trua på at jeg kunne være gravid. Men så var jeg jo det [emoji7]

Så sprøtt med disse murringene [emoji15][emoji85] idag og i går er de ganske vond og mer midt på magen [emoji53]
 
Ikke mye symptomer og det bekymrer meg jo litt. I de andre graviditeten hadde jeg mye brekninger om morgenen på denne tiden. Jeg hadde også mer mensmurringer og strekk i livmor område.. Nå kun litt ømme/såre brystvorter, men kjenner det også faktisk allerede i bekken[emoji57] Hadde mye bekken problemer hele forrige graviditet og var forsåvidt ikke bra igjen. Fødte september 2016.
 
5+5 blir veldig fort varm, ingen matlyst, kvalm hvis jeg ikke spiser eller når jeg spiser. Trøtt og sliten, blir fort andpusten. Murringer og syyykt oppblåst!! Det er vondt liksom
 
Er lite tips. Man kan få tabletter på resept for kvalme. Er noe man bør tenkte på å bruke spesielt hvis man er dårlig og har andre småtasser hjemme. Hjelper masse:)
Tok de i 1 og 2 svangerskap:)
 
Er lite tips. Man kan få tabletter på resept for kvalme. Er noe man bør tenkte på å bruke spesielt hvis man er dårlig og har andre småtasser hjemme. Hjelper masse:)
Tok de i 1 og 2 svangerskap:)

Men er de ikke forbundet med risiko? Husker jeg tok postafen (?) én gang da jeg gikk med minstemann; bare for å komme meg gjennom en totimers togtur... Ungene mine er jo så store at det ikke byr på så mye problem, det er bare så tussig å være til... [emoji40] Men ja, jeg vet jeg skal sette pris på at jeg kjenner på kroppen at jeg er gravid. Så jeg klager ikke- jeg bare sier det. [emoji12]
 
Er så tett i nesen, ikke forkjølelsestett. Men sånn hoven i nesen gravid tett.
Dere andre med pulsklokke hvor mye høyere hvilepuls har dere som gravid? Min er minst 10 høyere.
 
Er så tett i nesen, ikke forkjølelsestett. Men sånn hoven i nesen gravid tett.
Dere andre med pulsklokke hvor mye høyere hvilepuls har dere som gravid? Min er minst 10 høyere.
Pulsen min har alltid vært 62/63 nå er den på 70/72 [emoji23] og tett nese ja men er avhengig av otrivin da [emoji85] men mer tett er jeg nå ja.
 
Back
Topp