**** Symptomtråden ****

En tråd i 'April 2018' startet av Niomi88, 26 Jul 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Niomi88 Gift med forumet *Aprilbaby 2018*

Hei alle april damene
    Tenkte at vi kan ha en egen tråd om symptomene vi får gjennom disse magiske månedene [emoji1]

Så del i vei [emoji7]

2. Niomi88 Gift med forumet *Aprilbaby 2018*

Starter jeg da [emoji6]

Er 3+4 og har nada symptomer [emoji23] bare en positiv test [emoji6]

3. Hirka Gift med forumet Septemberlykke 2021 Junilykke2018

Vel.. jeg er småkvalm og kjennes ut som jeg har mensmurringer. Men ikke sterke greiene :)
    Mest merkbart er at jeg veksler mellom glede, nøytralitet, tårer og panikk med jevne mellomrom :wacky: førstegangsgravid og spent, nervøs og hormonell :oops:

4. Niomi88 Gift med forumet *Aprilbaby 2018*

Kjenner igjen på den [emoji4] er selv tredjegangsgravid men bare 1 barn fra før, men kjenner igjen det å være spent, nervøs og hint av panikk [emoji4] nå så sliter jeg med å slutte å se på testen, for klart ikke å tro det [emoji4]

5. Desember spire ❤️ Glad i forumet ♡Julekulene 2021♡

Enn så lenge har jeg ikke så mange symptomer, men kjenner jeg blir veldig opphengt i de få jeg har og kjenner nok veldig etter. Er nok mer trøtt, tisser oftere, også har jeg murringer, og murringen får meg til å bli gal - går å sjekker trusa alt for mange ganger i frykt for å se blod[emoji15] Også drømmer jeg en del mer enn ellers[emoji12]

6. Katrine92 Glad i forumet *Aprilbaby 2018* Julimammaer 2016

Litt mensenmurringer og stikking i livmor, småkvalm, men hadde ikke tenkt noe over det om ikke testen var positiv, litt ekstra sliten :) Bare 4+0 i dag og sist kicket kvalmen og trøttheten inn for fullt i uke 6 så jeg stålsetter meg :p

7. Nellie Flørter med forumet

Lite symptomer her, men slik har jeg hatt de i de andre svangerskapene også.. eneste er at jeg er utrolig trøtt etter jobb. I går duppa jeg av flere ganger med begge ungene på fanget når vi kikka i en bok.. hørte bare eldste ropte, mor!! Hvorfor sover du! Så kommer natta, så ligger jeg å vrir meg lenge for jeg ikke får sove.... 4+3 i dag:)
    Kjenner også litt murringer/strekninger i magen

8. Cowgirl Forumet er livet Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016

Minimalt med symptomer her. Kun mensmurringer, håper det holder seg slik[emoji28]
    Forrige gang hadde jeg veldig mye, så det gjør det litt vanskelig å tro på testen når jeg ikke har samme symptomene denne gang[emoji85]

9. cactus Flørter med forumet

4+6, har kun ett symptom som tyder på at jeg er gravid... my boobs.
    Altså, blir de ømmere nå, må jeg kutte ut bh! [emoji23][emoji23]

10. Marihøna89 Andre møte med forumet

Lite symptomer her egentlig. Eller, de siste par dagene har jeg syntes at jeg lukter veldig svett og føler håret blir fett mye raskere enn vanlig. Muligens et symptom? Drømte noe voldsomt i natt også, ironisk nok om en eks [emoji85]

• Liker Liker x 1
  11. Mammahjerte91 Flørter med forumet

Er 3+4! Har syke drømmer!, oppblåst, tisser ofte, våkner hver bidige natt mellom 1-3 å får ikke sove igjen. Hormonell. Begynner å gråte når dattera mi spiller vennebyen sangen om venner. Den er jo bare såååå søt [emoji23][emoji7]

12. Niomi88 Gift med forumet *Aprilbaby 2018*

Har fått økt kroppstemperatur [emoji4] mannen sier at jeg er mer varmere under dyna en før [emoji23]

13. Softis Forumet er livet Sommerfuglene Himmelbarn Desemberskatter 2016 Assistert-jentene Juligull2021

Mine symptomer er foreløpig trøtthet, mer irritabel, noe i veien under samleie, økt mengde utflod :)

14. Cowgirl Forumet er livet Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016

I går og i dag har jeg blitt veldig svimmel hvis jeg ikke spiser i tide. Like før jeg detter i bakken -skummelt!

I dag har jeg hatt mye utflod, kvalmebølger, mensmurringer, sliten, trøtt!

15. Happymama Elsker forumet *Aprilbaby 2018*

Våkner midt på natten og får ikke sove igjen. Må oftere på do, murringer, pluttselig veldig varm

16. Marieaa Blir kjent med forumet

Hei hei :) jeg har ikke fått pos test enda men jeg er 99% sikker jeg er gravid :) har lissom en vedvarende kvalme, litt svimmel når jeg reiser meg og små ubehag i magen

17. Marieaa Blir kjent med forumet

Hvor bytter navn navn?:)

18. Niomi88 Gift med forumet *Aprilbaby 2018*

Se festede innlegget sin heter "brukernavn og bildet!" [emoji4]

19. Marieaa Blir kjent med forumet

Jeg kommer ikke inn der ;/

20. Niomi88 Gift med forumet *Aprilbaby 2018*

Bruker du appen eller internett?

Del denne siden