**** Symptomtråden ****

Er så oppblåst nå at buksene er for trange [emoji87]
 
Jeg har hatt hvilepuls på 120 de to andre gangene jeg har vært gravid og gått til termin (men da litt lenger ut i svangerskapet). Slitsomt, men ikke så uvanlig. [emoji846]

120 i hvilepuls? [emoji33] Er det vanlig? Gjennom hele svangerskapet?
 
Jeg har en del murringer, ømme bryst og blir rimelig raskt forbanna [emoji14]
 
Jeg har egentlig veldig få symptomer på graviditeten(dag 5+3 nå). Eneste som jeg merker nå er jeg blir fortere tungpusten og har treg mage. De ømme puppene har forsvunnet. Krysser fingrene for at det ikke er et dårlig tegn!
 
Jeg kjenner egentlig kun murringer. Konstant murringer i grunnen. Og litt svimmel hvis jeg reiser meg raskt opp.
 
Er det flere som er plaget med løs mage??
Er fysisk sett "dritt" lei av å gå på do!
 
I dag var første dag på jobb etter ferien (og etter jeg ble gravid). Etter lunsj syns jeg magen ble så rar, nesten som kynnere. Er 4+5, så det er jo ikke det.. Noen som har kjent det samme?
 
120 i hvilepuls? [emoji33] Er det vanlig? Gjennom hele svangerskapet?

Nei, husker ikke helt når det startet, men kanskje fra halvveis da. Og jeg har hvilepuls på under 40 til vanlig.[emoji6] Det er ikke så uvanlig med økt hvilepuls nei, men 120 er vel litt mye.
 
Nei, husker ikke helt når det startet, men kanskje fra halvveis da. Og jeg har hvilepuls på under 40 til vanlig.[emoji6] Det er ikke så uvanlig med økt hvilepuls nei, men 120 er vel litt mye.

Åkei. Ja likevel, kroppen må jo bli utkjørt ila. Perioden. 120 er jo et greit aktivitetsnivå [emoji85]Men ser faktisk også at hvilepulsen har økt litt, men ikke mye da.
 
Æsj... Blir så stressa av å ikke kjenne kvalme.. Jeg har jo vært småkvalm i nesten en uke, men lite i går, og ingenting i dag... Kan ha sammenheng med at jeg nå faktisk har sovet på natta, men blir stresset likevel..

Men brystene er fremdeles veldig ømme da. Ordentlig vondt å ta av bh-en på kvelden.. Håper på tydeligere symptomer i løpet av uka. Flere som har det sånn?
 
  • Liker
Reactions: TS
Har fremdeles svært lite symptomer, men det hadde jeg med den første og. Eneste jeg kjenner nå er et lite ubehag i puppene, trøtthet, sult/rar følelse i magen og er oppblåst.
 
Har veldig lite symptomer. Ubehagelig å ligge på magen, raskere andpusten, gjesper mye. Føler meg ikke gravid egentlig :/
 
Heldigvis ikke så mange symptomer her heller ennå. Merker det mest på at jeg blir veldig lett andpusten og at det er tendenser til halsbrann [emoji33] Synes det er veldig tidlig! Noen andre som kjenner på halsbrann allerede?
 
Halsbrann her og, når eg har spist mye eller når det er lenge siden eg har spist. Ellers er det ømme bryst og stive brystvorter (nesten hele tiden?!?), murringer og stikk i magen.
 
De siste dagene har den klumpen i magen tatt over kroppen helt. Og kjenner jeg sliter skikkelig på jobb.
Her går det i :

kvalmebølger
Ømme bryster (kan nesten ikke se på de)
Magesmerter
Livmorsmerter
Halsbrann (begynte i dag)
Konstant trøtt
Tåkesyn
Hetebyer (startet i dag)
Tisser hele tiden. Må snart kjøpe klinex..


I dag er den værste dagen hittill. Og skjønner ikke hvordan jeg skal klare 6-7 uker til med det her[emoji85]
 
Finnes det en "Get-through-the-day-pill" ??? Ordentlig møkkadag med hormoner til værs!!! Og ubeskrivelig trøtt :( gleder meg til denne dagen er over
 
Finnes det en "Get-through-the-day-pill" ??? Ordentlig møkkadag med hormoner til værs!!! Og ubeskrivelig trøtt :( gleder meg til denne dagen er over

Åh- føler med deg! Jeg hadde sånne dager forrige uke.. Tror ikke jeg var så kjekk å ha i hus.. Men gled deg over at du kjenner på kroppen at du er gravid, og hvil deg så mye du kan. Vips, så er det en ny dag. [emoji4][emoji6]
 
De siste dagene har den klumpen i magen tatt over kroppen helt. Og kjenner jeg sliter skikkelig på jobb.
Her går det i :

kvalmebølger
Ømme bryster (kan nesten ikke se på de)
Magesmerter
Livmorsmerter
Halsbrann (begynte i dag)
Konstant trøtt
Tåkesyn
Hetebyer (startet i dag)
Tisser hele tiden. Må snart kjøpe klinex..


I dag er den værste dagen hittill. Og skjønner ikke hvordan jeg skal klare 6-7 uker til med det her[emoji85]

Hørtes veldig slitsomt ut. Heldigvis har jeg ferie i to uker til. [emoji85] Hold ut! Sier det til deg også: Prøv å glede deg over at du kjenner at du er gravid (jeg vet- det er lettere sagt enn gjort når det står på som verst). [emoji6]
 
Back
Topp