**** Symptomtråden ****

Åh- føler med deg! Jeg hadde sånne dager forrige uke.. Tror ikke jeg var så kjekk å ha i hus.. Men gled deg over at du kjenner på kroppen at du er gravid, og hvil deg så mye du kan. Vips, så er det en ny dag. [emoji4][emoji6]

Takk <3 det er ikke så lett å hvile seg når en er alene med en rask liten:/ veldig slitsomt! Håper det kun er i dag, jeg hadde en dårlig natt så det kan være derfor :p
 
Jeg blir så stresset av å ikke ha så mange symptomer.. er trøtt når jeg skal stå opp på morgenen, men det er ikke noe nytt, altså[emoji85] Litt uggen hvis jeg er sulten, ikke noe nytt der heller egentlig[emoji23] Blæh, altså!
 
Få symptomer, bare trøtt. Men usikker om det er fordi jeg sover for lite eller fordi jeg er gravid. Kanskje en blanding [emoji1] så i boka fra sist graviditet, lite symptomer fram til uke 8. Må ta tester innimellom for å forsikre meg om at det er noe der fremdeles. Tok denne i går,(4+2) strek med en gang, og konkluderer med at jeg fortsatt er gravid [emoji87]

aca80ce626bf53a03822472bbe04a85c.jpg
 
Få symptomer, bare trøtt. Men usikker om det er fordi jeg sover for lite eller fordi jeg er gravid. Kanskje en blanding [emoji1] så i boka fra sist graviditet, lite symptomer fram til uke 8. Må ta tester innimellom for å forsikre meg om at det er noe der fremdeles. Tok denne i går,(4+2) strek med en gang, og konkluderer med at jeg fortsatt er gravid [emoji87]

aca80ce626bf53a03822472bbe04a85c.jpg

Hadde forøvrig veldig ømme bryst sist på denne tiden, før jeg oppdaget at jeg var gravid. Det har jeg ikke nå. Men enda melk etter amming, kanskje derfor?
 
Flere som sliter med å sove? Jeg er sliten og trett i kroppen men hodet løper maraton kjennes det ut til. Finner ikke søvnen:/
 
Jeg blir så stresset av å ikke ha så mange symptomer.. er trøtt når jeg skal stå opp på morgenen, men det er ikke noe nytt, altså[emoji85] Litt uggen hvis jeg er sulten, ikke noe nytt der heller egentlig[emoji23] Blæh, altså!

Jeg har det likt! Har kun murringer som tegn, føler meg ikke gravid og glemmer ut at jeg er det[emoji14] men samtidig prøver jeg å nyte lite plager, man vet jo aldri hva neste dag bringer :)
 
Flere som sliter med å sove? Jeg er sliten og trett i kroppen men hodet løper maraton kjennes det ut til. Finner ikke søvnen:/
Jeg er trøtt hele dagen, men når jeg legger meg på kvelden ligger jeg lenge før jeg sovner.. alt for mange tanker i hodet
 
Symptomene kommer og går. Har begynt å springe ned do. I morges oppdaget jeg at brystvortene mine har blitt store.. Er det et symptom?
 
  • Liker
Reactions: TS
Hørtes veldig slitsomt ut. Heldigvis har jeg ferie i to uker til. [emoji85] Hold ut! Sier det til deg også: Prøv å glede deg over at du kjenner at du er gravid (jeg vet- det er lettere sagt enn gjort når det står på som verst). [emoji6]

Prøver å tenke positivt, men det har neimen ikke vært lett disse dagene. Det er værst mellom 08-11. Og jeg reiser til jobb klokka 09, så den bussturen har vært helt grusom. Jeg har ikke begynt å kaste opp enda, men da føles det ut som jeg må det[emoji85] og alle lukter vondt på bussen, så jeg har sitti å små spist på et eple hver dag på bussen for å se om det hjelper, hjelper litt men ikke helt[emoji85] i dag bestemte jeg meg for å ta taxi, når jeg er ekstremt dårlig i dag - og det er fredag[emoji23][emoji85]
Håper det roer seg snart, men de sier det bare blir værre og værre til uke12[emoji24]
 
Jeg er i dag 6+0 og har egentlig ikke så mange symptomer. Litt murring i magen og blir fortere sliten enn normalt. Er nok heldig, men savner litt å kjenne det bedre også[emoji12][emoji28]
 
Er bare 4+4 og er sinnsykt trøtt og kvalm! Var sånn jeg ante at jeg kunne være gravid Er også litt svimmel og litt tungpust :)
 
Haha.. laga nettopp en egen tråd [emoji23]
 
Åååååå, ligamentsmerter!!! Hadde sittet en stund og skulle reise meg! Ble helt sammenkrøpet av smerter[emoji28] en påminner fra tidligere svangerskap ja! Hehe er gode tegn da[emoji173]
 
Jeg har det likt! Har kun murringer som tegn, føler meg ikke gravid og glemmer ut at jeg er det[emoji14] men samtidig prøver jeg å nyte lite plager, man vet jo aldri hva neste dag bringer :)


Tenker jeg og. Plutselig kommer symptomene og da ønsker man vel at man nøt når man ikke hadde dem. Hehe
 
Back
Topp