Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nemmelig*Ja det ble det hemmelig
Pulsen min har gått opp ser jeg på fitbiten min [emoji23]
[emoji6]Aha! Jeg har også registrert at pulsen min har gått opp, men har ikke trekt sammenhengen.. [emoji85][emoji23]
Her kom kvalmen for fullt når jeg var litt over seks uker sist, ingen antydning før det Så nå nyter jeg den siste uka uten kvalme Kan jo hende jeg slipper denne gangenJeg er 5 + 2 og hadde menssmerter og ekstremt ømme pupper.. og luft i magen! Pluss veldig tissetrengt... ikke kvalm, noe som bekymrer meg litt...
Aha! Jeg har også registrert at pulsen min har gått opp, men har ikke trekt sammenhengen.. [emoji85][emoji23]
Jeg har hatt hvilepuls på 120 de to andre gangene jeg har vært gravid og gått til termin (men da litt lenger ut i svangerskapet). Slitsomt, men ikke så uvanlig. [emoji846]
Har helt lik situation. Lykke tilVel.. jeg er småkvalm og kjennes ut som jeg har mensmurringer. Men ikke sterke greiene
Mest merkbart er at jeg veksler mellom glede, nøytralitet, tårer og panikk med jevne mellomrom førstegangsgravid og spent, nervøs og hormonell