**** Symptomtråden ****

En tråd i 'April 2018' startet av Niomi88, 26 Jul 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Marieaa Blir kjent med forumet

Får se nå om navnet ble endret:)

2. Marieaa Blir kjent med forumet

Ja det ble det hemmelig:)

3. Marieaa Blir kjent med forumet

Nemmelig*

4. Katrine92 Glad i forumet *Aprilbaby 2018* Julimammaer 2016

Ååååh hetebyer! Sist frøs jeg sånn at jeg aldri hadde varmen i meg, men det var jo på vinteren!

5. Niomi88 Gift med forumet *Aprilbaby 2018*

Pulsen min har gått opp ser jeg på fitbiten min [emoji23]

6. Dilbertina Forumet er livet *Aprilbaby 2018*

Insomnia! Tror jeg blir gal.. De siste fire nettene har jeg våknet mellom 1-3 en gang, og så ligger jeg der da. Lys våken. Og med rastløse bein. [emoji849]
    Ellers:
    -ømme bryst
    -kvalm
    -hormonell

Men jeg takker og bukker for symptomer jeg altså. Bare jeg ikke går i bakken når vi skal på Snøhetta i dag, etter minimalt med søvn. [emoji28] Trodde jeg skulle få sove etter å ha fått positiv test da; var optimistisk og trodde søvnløsheten skyltes grubling.. 4+5 i dag.[emoji173]️

7. Cowgirl Forumet er livet Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016

4+1
    I dag poppet den oppblåste magen frem[emoji19]
    Svimmel, trøtt, murringer.
    Finnes ikke snev av ømme pupper, de var døds vonde sist. Måtte sove med sportsbh[emoji28]

8. gravidlykke19 Glad i forumet

Mensmurringer så tror jeg får mensen enda jeg har positiv test [emoji23]

• Liker Liker x 2
  9. Aprilspiren Forelsket i forumet

Aha! Jeg har også registrert at pulsen min har gått opp, men har ikke trekt sammenhengen.. [emoji85][emoji23]

10. Lulu92 Flørter med forumet Marsboerne 20 18

6+3. Frem til nå har jeg bare vært oppblåst, tisset ofte og vært utrolig trøtt. I går kom kvalmen i bølger. Har vært veldig kvalm i dag også. Flere rundt 6 uker som er kvalm og svimmel?

11. Niomi88 Gift med forumet *Aprilbaby 2018*

[emoji6]

12. Lykkelita1991 Blir kjent med forumet

Jeg har kjent en god del mensmurringer. Kjenner meg også svimmel og trøtt. Alt kjennes ut som forrige graviditet, helt rart å kjenne det igjen[emoji28] er kun 3+3 og trodde nesten ikke at det var mulig å kjenne det slik så tidlig..

13. Drizza79 Blir kjent med forumet

12+3 i dag og eneste symptomene eg har er lett kvalme på kvelden, trøtt, ømme bryst, rygg plager og luftig

14. Lykkelykkeligst Andre møte med forumet

.

Last edited: 29 Jul 2017
  15. Lykkelykkeligst Andre møte med forumet

Jeg er 5 + 2 og hadde menssmerter og ekstremt ømme pupper.. og luft i magen! Pluss veldig tissetrengt... ikke kvalm, noe som bekymrer meg litt...

16. Nasse31 Forelsket i forumet

4+2, en del murring, litt ømme pupper og småkvalm . Det er som sist gang [emoji4]

17. Katrine92 Glad i forumet *Aprilbaby 2018* Julimammaer 2016

Her kom kvalmen for fullt når jeg var litt over seks uker sist, ingen antydning før det :) Så nå nyter jeg den siste uka uten kvalme :p Kan jo hende jeg slipper denne gangen

• Liker Liker x 1
  18. Dilbertina Forumet er livet *Aprilbaby 2018*

Jeg har hatt hvilepuls på 120 de to andre gangene jeg har vært gravid og gått til termin (men da litt lenger ut i svangerskapet). Slitsomt, men ikke så uvanlig. [emoji846]

19. Aprilspiren Forelsket i forumet

Nei det er vel veldig vanlig egentlig. Husker jeg reagerte etter forrige graviditet for plutselig hadde jeg så lav puls etter fødsel [emoji28]

20. Bkno1293882 Første møte med forumet

Har helt lik situation. Lykke til

Del denne siden