**** Symptomtråden ****

Ååååh hetebyer! Sist frøs jeg sånn at jeg aldri hadde varmen i meg, men det var jo på vinteren!
 
Pulsen min har gått opp ser jeg på fitbiten min [emoji23]
 
Insomnia! Tror jeg blir gal.. De siste fire nettene har jeg våknet mellom 1-3 en gang, og så ligger jeg der da. Lys våken. Og med rastløse bein. [emoji849]
Ellers:
-ømme bryst
-kvalm
-hormonell

Men jeg takker og bukker for symptomer jeg altså. Bare jeg ikke går i bakken når vi skal på Snøhetta i dag, etter minimalt med søvn. [emoji28] Trodde jeg skulle få sove etter å ha fått positiv test da; var optimistisk og trodde søvnløsheten skyltes grubling.. 4+5 i dag.[emoji173]️
 
4+1
I dag poppet den oppblåste magen frem[emoji19]
Svimmel, trøtt, murringer.
Finnes ikke snev av ømme pupper, de var døds vonde sist. Måtte sove med sportsbh[emoji28]
 
6+3. Frem til nå har jeg bare vært oppblåst, tisset ofte og vært utrolig trøtt. I går kom kvalmen i bølger. Har vært veldig kvalm i dag også. Flere rundt 6 uker som er kvalm og svimmel?
 
Jeg har kjent en god del mensmurringer. Kjenner meg også svimmel og trøtt. Alt kjennes ut som forrige graviditet, helt rart å kjenne det igjen[emoji28] er kun 3+3 og trodde nesten ikke at det var mulig å kjenne det slik så tidlig..
 
12+3 i dag og eneste symptomene eg har er lett kvalme på kvelden, trøtt, ømme bryst, rygg plager og luftig
 
Jeg er 5 + 2 og hadde menssmerter og ekstremt ømme pupper.. og luft i magen! Pluss veldig tissetrengt... ikke kvalm, noe som bekymrer meg litt...
 
4+2, en del murring, litt ømme pupper og småkvalm . Det er som sist gang [emoji4]
 
Jeg er 5 + 2 og hadde menssmerter og ekstremt ømme pupper.. og luft i magen! Pluss veldig tissetrengt... ikke kvalm, noe som bekymrer meg litt...
Her kom kvalmen for fullt når jeg var litt over seks uker sist, ingen antydning før det :) Så nå nyter jeg den siste uka uten kvalme :p Kan jo hende jeg slipper denne gangen
 
Aha! Jeg har også registrert at pulsen min har gått opp, men har ikke trekt sammenhengen.. [emoji85][emoji23]

Jeg har hatt hvilepuls på 120 de to andre gangene jeg har vært gravid og gått til termin (men da litt lenger ut i svangerskapet). Slitsomt, men ikke så uvanlig. [emoji846]
 
Jeg har hatt hvilepuls på 120 de to andre gangene jeg har vært gravid og gått til termin (men da litt lenger ut i svangerskapet). Slitsomt, men ikke så uvanlig. [emoji846]

Nei det er vel veldig vanlig egentlig. Husker jeg reagerte etter forrige graviditet for plutselig hadde jeg så lav puls etter fødsel [emoji28]
 
Vel.. jeg er småkvalm og kjennes ut som jeg har mensmurringer. Men ikke sterke greiene :)
Mest merkbart er at jeg veksler mellom glede, nøytralitet, tårer og panikk med jevne mellomrom :wacky: førstegangsgravid og spent, nervøs og hormonell :oops:
Har helt lik situation. Lykke til
 
Back
Topp