Svære pupper! Vokst ut av bh og føler jeg ser veldig gravid ut. Kviser fra en annen verden, diaré, brekninger, ømme pupper
Her signerer jeg hvert ord.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Svære pupper! Vokst ut av bh og føler jeg ser veldig gravid ut. Kviser fra en annen verden, diaré, brekninger, ømme pupper
Er 13+0(13+5 etter målingene på sist UL) og magen min vokser! Hadde siste dag med vanlig bukse på jobb i går, og tror jeg må begynne med gravidbukser. Føler jeg ser veldig gravid ut i dem da magen stikker rett ut! [emoji85] Flere som har begynt å få synlig mage for andre folk?
Jepp hvis jeg bruker gravidklær eller tunika så popper magen veldig godt frem. Jeg klarer enda å presse meg ned i vanlige bukser, så jeg ser bare tykk ut med en mage som blir delt i to[emoji23] 12+0 og andregangs
Jeg synes det er helt merkelig at ingen av ungene har kommentert magen.. Jeg bruker gravidbukse innimellom, og da buler magen godt ut. Jeg er ganske smal da, så magen popper raskt utover. Men det er den magen OVER gravidmagen som buler mest. Vakkert. [emoji849]