**** Symptomtråden ****

Er 13+0(13+5 etter målingene på sist UL) og magen min vokser! Hadde siste dag med vanlig bukse på jobb i går, og tror jeg må begynne med gravidbukser. Føler jeg ser veldig gravid ut i dem da magen stikker rett ut! [emoji85] Flere som har begynt å få synlig mage for andre folk?
 
Er 13+0(13+5 etter målingene på sist UL) og magen min vokser! Hadde siste dag med vanlig bukse på jobb i går, og tror jeg må begynne med gravidbukser. Føler jeg ser veldig gravid ut i dem da magen stikker rett ut! [emoji85] Flere som har begynt å få synlig mage for andre folk?

Jepp :) hvis jeg bruker gravidklær eller tunika så popper magen veldig godt frem. Jeg klarer enda å presse meg ned i vanlige bukser, så jeg ser bare tykk ut med en mage som blir delt i to[emoji23] 12+0 og andregangs
 
Jepp :) hvis jeg bruker gravidklær eller tunika så popper magen veldig godt frem. Jeg klarer enda å presse meg ned i vanlige bukser, så jeg ser bare tykk ut med en mage som blir delt i to[emoji23] 12+0 og andregangs

Jeg synes det er helt merkelig at ingen av ungene har kommentert magen.. Jeg bruker gravidbukse innimellom, og da buler magen godt ut. Jeg er ganske smal da, så magen popper raskt utover. Men det er den magen OVER gravidmagen som buler mest. Vakkert. [emoji849]
 
Hoho, idag har sulten meldt seg! [emoji28] føler jeg har spist siden jeg stod opp idag [emoji85] og magen er skikkelig oppblåst, tror folk kan begynne å legge merke til den nå, så bør vel begynne å gå med løsere gensere..
 
Jubler for at jeg har orket å ha på vanlig bukse idag [emoji14][emoji4]
 
Jeg synes det er helt merkelig at ingen av ungene har kommentert magen.. Jeg bruker gravidbukse innimellom, og da buler magen godt ut. Jeg er ganske smal da, så magen popper raskt utover. Men det er den magen OVER gravidmagen som buler mest. Vakkert. [emoji849]

Haha det er sikkert ikke noe de venter så det blir kanskje ett sjokk for dem når dere sier det [emoji23] ellers blir det "det har vi jo sett lenge!" [emoji23] du må fortelle hvordan det går[emoji1]
 
Syns det har blitt ubehagelig å ligge i fosterstilling eller å ha knærne oppunder haken, blir sånn press på livmoren [emoji85] flere som har det sånn?
 
Vondt i ryggen konstant og strekker i nedre del av magen, noen ganger krampe i leggen...ellers treg mage i perioder og det omvendte i perioder...heldigvis ikke vært kvalm etter uke 11...kviser derimot er det mye av
 
Tror kvalmen begynner å avta her. Kaster fortsatt opp på morgenen og er kvalm ellers. Men i går klarte jeg å få i meg nesten en vanlig porsjon middag. Den første på to måneder[emoji86] er til gjengjeld begynt å bli veldig svimmel og fått vondt i hodet [emoji14]
 
Flere som har press bakom navlen på et vis? [emoji12] føles som at navlen presses utover, hvilket stemmer litt da den er grunnere nå enn før [emoji28]
 
Back
Topp