**** Symptomtråden ****

Pulsen min har alltid vært 62/63 nå er den på 70/72 [emoji23] og tett nese ja men er avhengig av otrivin da [emoji85] men mer tett er jeg nå ja.
Samme som her da bare at jeg har 78 i hvilepuls.[emoji15] Jeg er super skeptisk til otrivin så det holder jeg meg unna stort sett alltid.[emoji85]
 
4+0:
Kviser
Kvalm
Strekke-smerter i livmor
Veldig varm!
Oppblåst
En setter utrolig stor pris på alle symptom etter en sa [emoji7][emoji173][emoji85]
 
Er det vanlig å være så oppblåst at det ser ut som du er 7 måneder på vei?!
 
5+5 blir veldig fort varm, ingen matlyst, kvalm hvis jeg ikke spiser eller når jeg spiser. Trøtt og sliten, blir fort andpusten. Murringer og syyykt oppblåst!! Det er vondt liksom

Jeg er så oppblåst at det kjennes ut som jeg skal sprenge [emoji46]
 
Kvalmen har meldt sin ankomst! Føler meg ubrukelig her jeg ligger på sofaen mens minsten leker for seg selv og samboer ligger forkjøla i senga.
 
Veldig trøtt hele tiden
Uggen i kroppen
Livmor strekk hele tiden
Tørst.
 
Jeg har begynt å legge merke til at jeg er mer trøtt og sliten. Og jeg er sulten hele tiden :eek:
 
3+2 idag og har merket følgende symptomer hittil:
Litt større matlyst, småuggen, stikker i rumpe og lår, murringer i livmor, kviser, småømme pupper og tisser litt oftere enn ellers. Samt enkelte dager er jeg såååå trøtt! Men alt utenom kvisene og murringer i livmor kan bortforklares med andre ting :smiley-bounce012
 
Kvalmen er faktisk litt bedre i dag, håper jeg bare ikke jinxer det med å skrive det[emoji85] [emoji28] ellers litt ømmere pupper, livmor som tøyer seg og tett nese som i går. Lett andpusten også.
 
Fortsatt ømme/såre brystvorter, øm i ryggen hadde brekninger i dag tidlig. Det siste kan vel så gjerne være fordi jeg sover for lite. Yngste barn har bestemt seg for at dagen skal starte kl 04 denne uken..Generelt lite symptomer i forhold til tidligere graviditeter. Det bekymrer meg. Har prøvd å få time hos fastlegen min, men det har vært helt håpløst. Fikk til slutt en time hos en annen lege på mandag.Håper å få en henvisning til tidlig ul, på bakgrunn av historikk. I tillegg få tatt hcg prøver.
 
Symptomer 6+0: litt trøttere enn normalt, en del kveld gjennom hele dagen, rar smak i munnen. Ellers ok hadde håpa jeg slapp kvalmen denne gangen også, men den gang ei
 
Nå har jeg begynt å få veldig god luktesans.. Og siden alle lukter gjør meg kvalm, er ikke det så festlig, he he. Oppdager tidlig når ettåringen må ha ny bleie for å si det sånn.. :stinkyfeet: Og komposten... Urk
 
Lite symptomer så langt, men hatt småømme pupper, mensmurringer, må tisse ofte på høyere kroppstemperatur. [emoji6]

Testet positivt for 2 dager siden, så er fremdeles litt i sjokk, tør nesten ikke tro på det, da vi har vært prøvere i 1 1/2 år uten å ha vært i nærheten av å lykkes en gang . [emoji87] [emoji173]
 
Back
Topp