**** Symptomtråden ****

En tråd i 'April 2018' startet av Niomi88, 26 Jul 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Samme som her da bare at jeg har 78 i hvilepuls.[emoji15] Jeg er super skeptisk til otrivin så det holder jeg meg unna stort sett alltid.[emoji85]

2. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Og ja for å ikke snakke om konstant løs mage[emoji85] [emoji87] flere som sliter med magen også?

3. Dilbertina Forumet er livet *Aprilbaby 2018*

Jeg gjør det... Og er veldig veldig kvalm. Hele tiden.

4. Lindanni Forelsket i forumet

4+0:
    Kviser
    Kvalm
    Strekke-smerter i livmor
    Veldig varm!
    Oppblåst
    En setter utrolig stor pris på alle symptom etter en sa [emoji7][emoji173][emoji85]

5. MP Flørter med forumet

Er det vanlig å være så oppblåst at det ser ut som du er 7 måneder på vei?!

6. Mammamummi Forelsket i forumet *Aprilbaby 2018*

Kvalmen bare øker på her dessverre.. Brakk meg for første gang i dag. Er 5+6.:depressed:

7. MP Flørter med forumet

Jeg er så oppblåst at det kjennes ut som jeg skal sprenge [emoji46]

8. Katrine92 Glad i forumet *Aprilbaby 2018* Julimammaer 2016

Kvalmen har meldt sin ankomst! Føler meg ubrukelig her jeg ligger på sofaen mens minsten leker for seg selv og samboer ligger forkjøla i senga.

9. Niomi88 Gift med forumet *Aprilbaby 2018*

Veldig trøtt hele tiden
    Uggen i kroppen
    Livmor strekk hele tiden
    Tørst.

10. Happymama Elsker forumet *Aprilbaby 2018*

Jeg tok et glass med Nyco , det funket funket som bare det og har ikke vært sååå oppblåst i ettertid[emoji28]

• Liker Liker x 1
  11. Pære Forelsket i forumet

Gått opp 4-8slag [emoji85]

12. påbg17 Glad i forumet Marsboerne 20 18

Jeg har begynt å legge merke til at jeg er mer trøtt og sliten. Og jeg er sulten hele tiden :eek:

13. Fregnefanten Forumet er livet Sommerfuglene *Aprilbaby 2018*

3+2 idag og har merket følgende symptomer hittil:
    Litt større matlyst, småuggen, stikker i rumpe og lår, murringer i livmor, kviser, småømme pupper og tisser litt oftere enn ellers. Samt enkelte dager er jeg såååå trøtt! Men alt utenom kvisene og murringer i livmor kan bortforklares med andre ting :smiley-bounce012

14. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Kvalmen er faktisk litt bedre i dag, håper jeg bare ikke jinxer det med å skrive det[emoji85] [emoji28] ellers litt ømmere pupper, livmor som tøyer seg og tett nese som i går. Lett andpusten også.

15. Katz1 Elsker forumet Novemberbarna 19 Septemberlykke 2016 Julibarna2014

Fortsatt ømme/såre brystvorter, øm i ryggen hadde brekninger i dag tidlig. Det siste kan vel så gjerne være fordi jeg sover for lite. Yngste barn har bestemt seg for at dagen skal starte kl 04 denne uken..Generelt lite symptomer i forhold til tidligere graviditeter. Det bekymrer meg. Har prøvd å få time hos fastlegen min, men det har vært helt håpløst. Fikk til slutt en time hos en annen lege på mandag.Håper å få en henvisning til tidlig ul, på bakgrunn av historikk. I tillegg få tatt hcg prøver.

16. Nasse31 Forelsket i forumet

Symptomer 6+0: litt trøttere enn normalt, en del kveld gjennom hele dagen, rar smak i munnen. Ellers ok hadde håpa jeg slapp kvalmen denne gangen også, men den gang ei

• Liker Liker x 1
  17. MP Flørter med forumet

Det skal jeg jaggu prøve! Takk for tipset.

• Liker Liker x 1
  18. vårbarn:) Forelsket i forumet * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Få symptomer her. Føler meg ikke gravid i det hele tatt :/

19. Mammamummi Forelsket i forumet *Aprilbaby 2018*

Nå har jeg begynt å få veldig god luktesans.. Og siden alle lukter gjør meg kvalm, er ikke det så festlig, he he. Oppdager tidlig når ettåringen må ha ny bleie for å si det sånn.. :stinkyfeet: Og komposten... Urk

20. Milla_1981 Blir kjent med forumet

Lite symptomer så langt, men hatt småømme pupper, mensmurringer, må tisse ofte på høyere kroppstemperatur. [emoji6]

Testet positivt for 2 dager siden, så er fremdeles litt i sjokk, tør nesten ikke tro på det, da vi har vært prøvere i 1 1/2 år uten å ha vært i nærheten av å lykkes en gang . [emoji87] [emoji173]

• Hjertelig Hjertelig x 1

Del denne siden