Symptomtråd

Noen andre enn meg som kjenner på noe som kan kunne litt «gangsperre» nederst i magen? Ellers kvalme og enorm trøtthet 24/7

Litt svimmel, litt vondt nederst i ryggen og av og til litt murringer

Jeg har begynt med bekkensmerter.... BEKKENSMERTER!! Jeg er 3+3! Men sist jeg var gravid var det bekkensmerter som gjorde at jeg tok test :smiley-ashamed004

Jeg har begynt med bekkensmerter.... BEKKENSMERTER!! Jeg er 3+3! Men sist jeg var gravid var det bekkensmerter som gjorde at jeg tok test :smiley-ashamed004
Kanskje dumt spørsmål men.. Hvordan kjennes bekkensmerter ut? Eller hvordan vet man at det er bekken erter?

Kanskje dumt spørsmål men.. Hvordan kjennes bekkensmerter ut? Eller hvordan vet man at det er bekken erter?
Det er en skarp smerte som sitter midt i tissen (symfysen) og rundt. Jeg har ikke bekkenløsning enda, bare smerter idag etter en lang dag. Sliten i korsrygg, helt nede ved rumpa og skarp smerte i symfysen. Du er ikke i tvil når du opplever bekkenløsning, jeg håper du slipper!

Det er et beskrivende bilde her https://nhi.no/familie/graviditet/s...likasjoner-i-svangerskapet/bekkenleddsmerter/

Står også at bare 15% får det, så jeg har vært av de heldige få i begge mine tidligere svangerskap :laughing005

Det er en skarp smerte som sitter midt i tissen (symfysen) og rundt. Jeg har ikke bekkenløsning enda, bare smerter idag etter en lang dag. Sliten i korsrygg, helt nede ved rumpa og skarp smerte i symfysen. Du er ikke i tvil når du opplever bekkenløsning, jeg håper du slipper!
Det høres ikke godt ut! Håper det ikke blir så ille for deg :love2

Det høres ikke godt ut! Håper det ikke blir så ille for deg :love2
Takk, det håper ikke jeg heller. Sist var det veldig ille, men da hadde jeg nettopp vært gravid. Nå er det syv og et halvt år siden jeg var gravid sist, så jeg kan jo håpe det blir bedre :hilarious:

Jeg har så utrolig mye menssmerter, både mage og korsrygg :bag: Kan ikke huske jeg hadde noe slikt forrige svangerskap. Forrige svangerskap var jeg mye kvalm og trøtt første trimester, men det er jeg ikke denne gang. Dårlig tegn???

Hittil har jeg stikking/ murring i livmorområdet, uren hud og migrene(som jeg får ved alle hormonelle endringer).

Jeg har så utrolig mye menssmerter, både mage og korsrygg :bag: Kan ikke huske jeg hadde noe slikt forrige svangerskap. Forrige svangerskap var jeg mye kvalm og trøtt første trimester, men det er jeg ikke denne gang. Dårlig tegn???
Jeg har det også sånn. Tar det som et tegn på at spira graver seg godt ned

Jeg har begynt å få litt kviser, blir fort trøtt og sliten. Er småkvalm og uggen på formiddagen. De voldsomme smertene i livmora har roet seg litt, nå sitter smerten i korsryggen. Også har jeg begynt å kjenne bekkenet :smiley-ashamed004 Lurer på hvor lenge jeg går før jeg får bekkenløsning denne gangen.

Blir veldig fort sulten! Ikke bare litt, men sånn desperat sulten. Kaste i meg det jeg finner.. Og så blir jeg ofte litt kvalm av det jeg spiser. Tannpuss er fortsatt krise, like før jeg kaster opp hver gang jeg pusser tennene :laughing002 Spesielt på kveldspussen.

Back
Topp