Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
3+4 her også. Det er som jeg skulle skrevet det selv bortsett fra at jeg ikke er sulten.. Og har metallsmak i munnen og IKKE vil ha kaffe som jeg vanligvis elsker skulle ikke vært lov å kjent på at man er uggen så tidlig....Hva slags symptomer merker du?
3+4 og allerede merker jeg flere ting, burde nesten ikke gå an så tidlig ?
Økt utflod, jobbes i livmor, mer trøtt og sliten, uggen/uvel spesielt morgen og kveld/når jeg er sulten, oftere sulten![]()
var 100% sykmeldt forrige svangerskap fra uke 6 til 18 pga kvalme og oppkast..

Helt enig de funker kjempe bra. For meg tar de kvalmen og en liten stund.Halsbrann her. Sist kom det i andre trimester. Disse hjelper som tur er.. Vis vedlegget 415719
Her kom symptomene for fult allerede i uke 3. Ømme pupper, murringer/ømt nederst i magen, murring i bekkenet, svimmelhet og ekstremt trøtt.. Siste halve uken har det dabbet en del av men når er det virkelig økt på i bekkenetEr 5 uker i morgen men gud hvis det skal komme allerede nå. (Var svært plaget med bekkenet på nr 1 og nr 2) minste blir 2 år i november så kan være det kommer så tidlig nå siden det ikke er så lenge siden sist svangerskap
Fin å kjenne på kroppen at noe skjer da men trenger jo ikke være så mye allerede nå
men er glad for at jeg er gravid altså!Jeg har det liktJeg er bekymret fordi jeg har så lite symptomer. Kun skikkelig trøtt.
hadde mer for en uke siden. Nå er jeg baaare trøttJeg hadde også innsett fredag, test dag 3? Håper så at det sitter. Mitt førsteHatt mye rare murringer i magen
Spiser mer tror jeg
Kjøtt lukter død
Driit sliten..men hatt feber i 5 dager og alene med sykt barn siden innsett forrige fredag (8 dager siden, 5 dagers blastocyst)![]()