Symptomtråd

Hva slags symptomer merker du?

3+4 og allerede merker jeg flere ting, burde nesten ikke gå an så tidlig ? :wacky:
Økt utflod, jobbes i livmor, mer trøtt og sliten, uggen/uvel spesielt morgen og kveld/når jeg er sulten, oftere sulten :hilarious:
3+4 her også. Det er som jeg skulle skrevet det selv bortsett fra at jeg ikke er sulten.. Og har metallsmak i munnen og IKKE vil ha kaffe som jeg vanligvis elsker skulle ikke vært lov å kjent på at man er uggen så tidlig....

Foreløpig kun økt luktesans :) Er også uvanlig trøtt og ukonsentrert, men usikker på om det skyldes graviditeten eller sykdom og tenner hos lillemann.. ellers er jeg spent på om/når kvalmen melder seg :hungover: var 100% sykmeldt forrige svangerskap fra uke 6 til 18 pga kvalme og oppkast..

Kvalmen har meldt sin ankomst idag (4+4). Forrige svangerskap slapp jeg unna oppkast, kun kvalm. Spent på om det samme gjelder nå :bag:

Ellers har jeg hatt av og på med mensmurringer siden uken før positiv test, og er veldig trøtt (men det kan gjerne skyldes mini som sover dårlig)

Brystvortene mine er såpass vonde St jeg måtte på med bh for å klare å smøre frokost/matpakker til ungene:hilarious:

Verker og murrer mye i ryggen, puppa er vonde og siste 2 dagene er jeg sååå trøtt. Er opp til 6 på mårran og når siste ungen er dratt til skolen kl 8:15 er jeg klar for dupp :hilarious:

Her kom symptomene for fult allerede i uke 3. Ømme pupper, murringer/ømt nederst i magen, murring i bekkenet, svimmelhet og ekstremt trøtt.. Siste halve uken har det dabbet en del av men når er det virkelig økt på i bekkenet :oops: Er 5 uker i morgen men gud hvis det skal komme allerede nå. (Var svært plaget med bekkenet på nr 1 og nr 2) minste blir 2 år i november så kan være det kommer så tidlig nå siden det ikke er så lenge siden sist svangerskap :rolleyes: Fin å kjenne på kroppen at noe skjer da men trenger jo ikke være så mye allerede nå

Her kom symptomene for fult allerede i uke 3. Ømme pupper, murringer/ømt nederst i magen, murring i bekkenet, svimmelhet og ekstremt trøtt.. Siste halve uken har det dabbet en del av men når er det virkelig økt på i bekkenet :oops: Er 5 uker i morgen men gud hvis det skal komme allerede nå. (Var svært plaget med bekkenet på nr 1 og nr 2) minste blir 2 år i november så kan være det kommer så tidlig nå siden det ikke er så lenge siden sist svangerskap :rolleyes: Fin å kjenne på kroppen at noe skjer da men trenger jo ikke være så mye allerede nå

Åh bekkensmerter er det værste o_O Jeg var også plaget med det forrige gang, og håper virkelig det holder seg unna til lenger ut i svangerskapet

Åååå så sykt kvalmen og med verdens heftigste luktesans. Kroppslukter, tåfis, parfymer etc. alt lukter noe helt sinnsykt

Velger å ta det sol et godt tegn at det er såpass på 4+3, men blir noen spennende uker fremover

Huff er 5+0 i morgen og kjenner allerede bekkensmertene kommer snikende.. siste svangerskap (fødte mai 22) måtte jeg til kiropraktor hver uke i siste trimester. Klarte så vidt å komme meg opp fra senga og ned trappa på det værste. Kjenner jeg er veldig bekymret for bekkenet denne gangen. Da jeg begynner i ny jobb neste uke og har sett frem til å gjøre en god jobb, samtidig som jeg vet de har ventet lenge på at jeg skal starte.

Klarer ikke å glede meg like mye denne gangen siden jeg endelig har fått drømmejobben og gruer meg til å si at jeg er gravid.. dette ble et «hopp av i svingen» prosjekt :joyful: men er glad for at jeg er gravid altså!

Tilbake til the point! Noen som har opplevd bekkensmerter tidlig der det roer seg litt senere? Eller er jeg dømt til å bli invalid mot slutten?

Ser flere skriver dere er varme men noen andre enn meg som er mer kulsne? Er fryse pinne til vanlig men er blitt verre nå. Var slik I starten med mini og. Så ble jeg kokvarm i slutten

Back
Topp