Symptomtråd

Mindre kvalm i dag, litt mer svimmel av og på. Er helt likt når jeg var gravid med jenta vår. Litt derfor jeg har mer trua og er rolig nå :love017

Er ikke så mye kvalm, men sliter med hodepine. Og enormt trett. Litt svimmel. Minner meg om da jeg var gravid i starten med datra, og det betrygger meg litt, siden det var et vellykket svangerskap. :love017

Jeg er kvalm hele formiddagen og veldig trøtt. Jeg synes symptomene har kommet veldig tidlig denne gangen. Venter bare på bekkensmertene :hilarious:

Akkurat hatt Covid ei uke, og da forsvant faktisk alle graviditetssymptomer (heldigvis slapp man dobbelt opp).
Nå som formen er på bedringens vei kjenner jeg kvalmen kommer snikende tilbake:meh:

Jeg har veldig tynn utflod, mye av det. Det er et godt tegn? Også har jeg nesten konstant vondt i livmora, sånn milde mensensmerter, noen ganger skarpere. Hele tiden! Jeg er øm også. Men alt er gode tegn, sant? Sant?? :hilarious: *stressa*

Jeg skal være så glad når denne uka, og dermed ikm, er passert!

Jeg har veldig tynn utflod, mye av det. Det er et godt tegn? Også har jeg nesten konstant vondt i livmora, sånn milde mensensmerter, noen ganger skarpere. Hele tiden! Jeg er øm også. Men alt er gode tegn, sant? Sant?? :hilarious: *stressa*

Ja, lover godt ❤️ har også mensmurringer av og på, itillegg til utflod, føler jeg flyr på do å sjekker etter blod heletiden pga det altså :hilarious: 1 trimester er herlig :wacky:

Ja, lover godt ❤️ har også mensmurringer av og på, itillegg til utflod, føler jeg flyr på do å sjekker etter blod heletiden pga det altså :hilarious: 1 trimester er herlig :wacky:
Jeg fikk slimete utflod etter jeg hadde avføring på do. Måtte ta i litt. Håper det er normalt det også :hilarious: Har også økt utflod, men det husker jeg fra sist svangerskap. Ble så usikker på dette med slimete utflod..

Jeg har også myye utflod, mye tynt og litt eggløsningsaktig. Hatt det i de to andre svangerskapene også :smiley-ashamed004 murringer også, og til tider små smerter i livmor området :hilarious:

Jeg fikk slimete utflod etter jeg hadde avføring på do. Måtte ta i litt. Håper det er normalt det også :hilarious: Har også økt utflod, men det husker jeg fra sist svangerskap. Ble så usikker på dette med slimete utflod..

Tror det meste av utflod er normalt, føler alt er er normalt npr man er gravid :hilarious:

Jeg har også myye utflod, mye tynt og litt eggløsningsaktig. Hatt det i de to andre svangerskapene også :smiley-ashamed004 murringer også, og til tider små smerter i livmor området :hilarious:
Godt å høre, det er vannete, liksom! Jeg husker ikke hvordan det var i de forrige svangerskapene. Husker mest fra slutten :smiley-ashamed004

Flere med halsbrann? Hva bruker dere? Hva hjelper ?

Samme her- veldig tynn o_O Kan ikke huske det kom så tidlig sist, men det blir i alle fall ikke mindre med tiden:schocked028

Samme her- veldig tynn o_O Kan ikke huske det kom så tidlig sist, men det blir i alle fall ikke mindre med tiden:schocked028
Det er en trøst at vi er flere som opplever det! Da er det sikkert normalt :joyful:

Synes jeg har så lite utflod jeg.. Trodde jeg skulle ha mer. Det er tynt det som kommer i alle fall! Nettopp fått bukt med en soppinfeksjon som kom for en ukes tid siden, tror egentlig det var mitt første symptom :shifty: har ikke hatt det på evigheter før det plutselig dukket opp et par-tre dager før positiv test.

Flere som har sånn gravid-surre-hode? :hilarious: Det er jo helt krise :hilarious:

Back
Topp