PippiLangstrømpe
Glad i forumet
Da er det ikke bare meg hvertfall, så det er vel vanligJa jeg kan ha det en god del. Veldig ubehagelig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er det ikke bare meg hvertfall, så det er vel vanligJa jeg kan ha det en god del. Veldig ubehagelig
Helt enig, skulle vært blå resept… brukt over 3000kr på den allerede.. tørr ikke regne grundig på det, men det svir å tappe kortet på apoteket!
Føler med deg. Men her kom oppkast tilbake selv med xonvea i uke 19 var det vel. Så da valgte jeg faktisk å trappe ned. Var ikke verdt penga da Nå er det oppkast vel annen hver dag, men mye brekninger hver dag. Håper de kommer på blåresept selv om legen ikke trodde de ville det.Nå har jeg brukt over 6000kr på Xonvea siden oktober. 300kr for en pakke som varer i 5 dager.. sier seg selv at dette skulle vært på blå resept. Glemte morgenpillen en dag før jobb, kastet opp igjen. I uke 21 nå og ser ikke helt enden av tunnellen på å bruke kvalmestillende, frykter jeg må bruke det ut svangerskapet….
Fysjj, stakkars!! Jeg hadde også en periode der jeg følte de mistet effekten sin, og tenkte at det ikke var vits, men det gikk etpar dager så gikk det over igjen og de fikk full effekt. Jeg glemte en pille for etpar uker siden og kastet opp igjen samme dag, så jeg tørr ikke prøve å slutte på de enda…Føler med deg. Men her kom oppkast tilbake selv med xonvea i uke 19 var det vel. Så da valgte jeg faktisk å trappe ned. Var ikke verdt penga da Nå er det oppkast vel annen hver dag, men mye brekninger hver dag. Håper de kommer på blåresept selv om legen ikke trodde de ville det.