Ja, jeg skrev om det i denne tråden idag faktisk!Noen andre som opplever vonde kynnere? Har tidligere vært konisert, og etter hva jeg har lest meg til så er det en høyere risiko for masse fæle ting om livmorhalsen er kort. Blir ikke akkurat rolig da med vonde kynnere
Tok det opp med lege før jul som henviste til sykehuset, hvor sykehuset avviste henvisningen i dag og mente tydeligvis det var helt ufarlig (uten å i det hele tatt ha snakket med meg, sjekket meg eller noe)…
Jeg kommer definitivt til å sjekke det privat om de ikke gjør noe mer, om ikke annet så for å få ro i sjelen. Ville bare høre om noen andre har noen erfaringer rundt dette?
Jeg hadde vonde kynnere igår og idag, etter å ha gått en tur og dratt eldste et lite stykke på akebrett. Jeg leverte en urinprøve for å sjekke for uvi, men den var helt fin. Jeg har tatt det fullstendig med ro idag, ikke gjort mer enn jeg må og nå i kveld er jeg bedre. Jeg tåler nok mindre aktivitet enn jeg trodde. Jeg ville absolutt kontaktet noen privat, om dette gjør deg redd og har råd til det. Jeg ble redd idag og snakket med lege etter jeg fikk svar på urinprøven. Fikk beskjed om å ikke presse meg fysisk. Jeg har hatt masse kynnere i mine to andre svangerskap også, de kom bare noen dager før termin begge to. Friske og fine Er du aktiv? Jobber du? Det kan være kroppen din som ber deg ta det med ro. Livmorhalsen din kan måles med innvendig ultralyd, jeg var innom og gjorde det noen ganger pga sterke og regelmessige kynnere sist svangerskap.
Jeg kastet opp igjen idag. Har egentlig vært veldig fin, men kom på at det har jo vært fri og rolige dager
Nå er hverdagen tilbake og da begynner jeg å spy igjen.