Jeg ble aldri kvitt det fra forrige svangerskapFlere som har sånn gravid-surre-hode?Det er jo helt krise
![]()
Så ja!Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ble aldri kvitt det fra forrige svangerskapFlere som har sånn gravid-surre-hode?Det er jo helt krise
![]()
Så ja!Eh ja! Føler jeg lever i et vakuumFlere som har sånn gravid-surre-hode?Det er jo helt krise
![]()
Helt tullete
Jeg brukte Gaviscon sist gang, syntes de funket greitFlere med halsbrann? Hva bruker dere? Hva hjelper ?
Jaaa alt er så surreteFlere som har sånn gravid-surre-hode?Det er jo helt krise
![]()

Kanskje dumt spørsmål men.. Hvordan kjennes bekkensmerter ut? Eller hvordan vet man at det er bekken erter?Jeg har begynt med bekkensmerter.... BEKKENSMERTER!! Jeg er 3+3! Men sist jeg var gravid var det bekkensmerter som gjorde at jeg tok test![]()
Det er en skarp smerte som sitter midt i tissen (symfysen) og rundt. Jeg har ikke bekkenløsning enda, bare smerter idag etter en lang dag. Sliten i korsrygg, helt nede ved rumpa og skarp smerte i symfysen. Du er ikke i tvil når du opplever bekkenløsning, jeg håper du slipper!Kanskje dumt spørsmål men.. Hvordan kjennes bekkensmerter ut? Eller hvordan vet man at det er bekken erter?

Det høres ikke godt ut! Håper det ikke blir så ille for degDet er en skarp smerte som sitter midt i tissen (symfysen) og rundt. Jeg har ikke bekkenløsning enda, bare smerter idag etter en lang dag. Sliten i korsrygg, helt nede ved rumpa og skarp smerte i symfysen. Du er ikke i tvil når du opplever bekkenløsning, jeg håper du slipper!

Takk, det håper ikke jeg heller. Sist var det veldig ille, men da hadde jeg nettopp vært gravid. Nå er det syv og et halvt år siden jeg var gravid sist, så jeg kan jo håpe det blir bedreDet høres ikke godt ut! Håper det ikke blir så ille for deg![]()

Åååh, hvor langt på vei er du?I dag hadde jeg min første runde med oppkast, yaaaay.......................![]()

Jeg har det også sånn. Tar det som et tegn på at spira graver seg godt nedJeg har så utrolig mye menssmerter, både mage og korsryggKan ikke huske jeg hadde noe slikt forrige svangerskap. Forrige svangerskap var jeg mye kvalm og trøtt første trimester, men det er jeg ikke denne gang. Dårlig tegn???
Lurer på hvor lenge jeg går før jeg får bekkenløsning denne gangen.
Spesielt på kveldspussen.