Symptomtråd

Flere som er svimmel? Veldig ubehagelig! Hadde det ikke sånn med førstemann

Jepp! Hadde mye av det med mini og, så håper det er et godt tegn :hilarious:

nr 2 på vei og symptomene startet 2 uker tidligere enn første graviditet! Trøtt men umulig å sove, ble svimmel idag og kvalm i ettermiddag. Ser ut som det blir kveldskvalme denne gangen også! Null matlyst og hormonbombe uten like :) 5+6 idag

Er det en greie å våkne tidlig altså? Våkner altså kl 06, tisser og er lys våken etterpå. Uvant for meg som er vant til å tvinge meg ut av senga 20 min før jeg må dra 7:45 :laughing002 hadde jeg vært flinkere å legge meg tidlig hadde jeg sikkert våknet for å tisse tidligere enn 06, men jeg er evig nattedyr..

Opplever også som noen andre skriver at det er vanskelig å sove selv om jeg er trøtt. Tidligere har jeg hatt en fast 30 min powernap på sofaen, nå er det umulig fordi jeg ikke får ro i kroppen selv om jeg er sliten og trøtt. Har rett og slett ikke klart å sovne på sofaen etter jeg ble gravid. Kanskje det forandrer seg nå som jeg straks går inn i uke 6..

Våkner for å tisse minst 1 gang, frøkna på snart 3 våkner gjerne 1 gang for natta i det siste så da blir det dobesøk da og :wacky: bruker en del tid på å sovne, spesielt når jeg får hostekuler etter jeg legger meg igjen..
Trøtt hele dagen, ømme nippler, uvel/uggen, og tidvis kvalmebølger, oppblåst spesielt på kvelden og svimmel.
Minner meg mye om gravditeten med datteren min ❤️

Last edited:
I går ble jeg akutt svimmel, noe jeg også ble ved forrige svangerskap dagen jeg valgte å teste første gang, å fikk svakt positivt. Jeg har også en sykt sånn oppblåst følelse nederst i magen, samt MYE murringer i livmor/eggstokk området. Tok første testen idag, den så ekstrem svak positiv ut, så tør nesten ikke håpe.. Prøve å vente et par dager til med å teste igjen, men det er lettere sagt enn gjort

Tok en test i går kveld fordi jeg ble lei av å bruke bind når det aldri kom noe, selvom murringene tilsa at tr skulle kommet for to-tre dager siden. Så jeg kjenner på murringer eller et slags stramt belte over livmora og så er jeg så voldsomt trøtt. Det fikk meg også til å få en liten mistanke i går :shy: Foreløpig ikke kvalm og håper det holder seg sånn:angelic:

Veldig sulten i går, og mer trøtt! Har heldigvis ikke vært så svimmel de siste to dagene

Jeg har så sykt kort lunte. Den eksisterer ikke. En gnist også KABOOOM

Så sinsykt trøtt, føler jeg ikke får poengtert det nok :sleep011 :hilarious:

Er det en greie å våkne tidlig altså? Våkner altså kl 06, tisser og er lys våken etterpå. Uvant for meg som er vant til å tvinge meg ut av senga 20 min før jeg må dra 7:45 :laughing002 hadde jeg vært flinkere å legge meg tidlig hadde jeg sikkert våknet for å tisse tidligere enn 06, men jeg er evig nattedyr..

Opplever også som noen andre skriver at det er vanskelig å sove selv om jeg er trøtt. Tidligere har jeg hatt en fast 30 min powernap på sofaen, nå er det umulig fordi jeg ikke får ro i kroppen selv om jeg er sliten og trøtt. Har rett og slett ikke klart å sovne på sofaen etter jeg ble gravid. Kanskje det forandrer seg nå som jeg straks går inn i uke 6..
Samme! Det var mitt første tegn til graviditet, og har vært slik nesten hvert natt/morgen siden.. er 6+1 i dag

Jeg nøs i dag, og som det stakk i nedre del av mageområdet :hilarious: Kjennes at ting skjer der nede!

Noen andre som kjenner en slags "hold" følelse i livmor? Vanskelig å forklare, ikke murring på en måte :hilarious:

Back
Topp