Symptomtråd

Hadde glemt hvordan den gode søvnen bare fordufter så fort man blir gravid :arghh: Våkner så mange ganger om natta og ligger lys våken. I tillegg begynner puppene å bli ømme, mer og mer uggen/uvel gjennom hele dagen og øm i livmora. Var skikkelig kvalm et par timer i går, men kan håndteres foreløpig ved å spise eller sove:shy:

Er mer småkvalm på morgenen. Ellers velsig oppblåst og har mye luft. Ellers veldig lite symptomer. Ganske likt da jeg var gravid me datra, da hadde jeg knapt symptomer.

Har hatt vondt i korsryggen siden dpo 10 sikkert, og har fortsatt vondt der frem til nå (4+3 i følge flo). Ellers er det kvalme som kommer og går, tunge pupper, trøtt (gjesper så syyyykt mye! Folk tror sikkert at jeg tenker de er uinteressante), og mye tissing. Det er likevel korsryggen som bekymrer meg… hadde vondt der da jeg fikk SA. Noen som opplever det samme? :angelic:
Jeg hadde veldig vondt i korsrygg og murring sist graviditet, hvertfall helt til uke 12 og etter det jevnlig, det gikk bra da :) Opplever også murring og vondt i korsrygg nå, så håper det er et godt tegn!

Såre og hovne brystvorter
Økt luktesans
Periodevis litt snik med kvalme
Murring i magen
Noe antydning til bekkensmerter/smerter rundt halebein, startet i uke 6 sist

Det her er symptomer jeg har hatt,
Men stort sett føler jeg nå at jeg ikke har symptomer, men det skyldes jo litt at de kommer og går, mener at jeg hadde det ganske likt det har ved den graviditeten som var vellykket husker ikke helt når symptomene tok seg opp der egentlig

Er det flere her som plutselig må på do mye oftere for å gjøre nr2?? Vanligvis bæsjer jeg sånn anna hver dag men nå 1-2 ganger for dag. Sorry for informasjonen. Haha :p
Oh yes! Glad for at du skriver det her, siden jeg ikke fant noe om dette på Google, der står det kun om forstoppelse og tregere tarmsystem. Her funker det og vel så det.

Er.så.sulten!!! :arghh:

Oh yes! Glad for at du skriver det her, siden jeg ikke fant noe om dette på Google, der står det kun om forstoppelse og tregere tarmsystem. Her funker det og vel så det.

Jeg har også denne og hadde det sist også.

Har det til en viss grad under vanlig mens også første dagen og det er hormonene jeg reagerer slik på:-) trøsten er at jeg var aldri plaget med forstoppelse sist. Satser på å unngå det nå også, men ble rimelig trassig at man føler all mat renner igjennom systemet.

Tror jeg begynner å bli forstoppet. Kan ikke huske sist jeg gikk 3 døgn mellom nr 2! Og det på en helg med selskap og MYE mat (besteforeldre er flinke til å prakke på mat når man egentlig er mett..) og kaker. Hadde jo litt blod på papiret i går, og siden det ikke ble mer enn det så tror jeg kanskje det skyldtes pressingen? :nailbiting: blodet kom på den doturen.. I dag er den hvite utfloden tilbake og jeg har ikke kjent dotrang heller.

TW TMI:smiley-ashamed004

Jeg har hatt så ekstremt mye smerter nedentil siste timen, så bilturen på vei hjem på 30 min, var jeg sikker på at nå mister jeg spiren, SÅ vondt gjorde det, men nå når jeg kom hjem så fikk jeg jobbet litt på do (forstoppet) og sluppet DE brakerprompene som gjerne har lettet på smertene :hilarious:

TW TMI:smiley-ashamed004

Jeg har hatt så ekstremt mye smerter nedentil siste timen, så bilturen på vei hjem på 30 min, var jeg sikker på at nå mister jeg spiren, SÅ vondt gjorde det, men nå når jeg kom hjem så fikk jeg jobbet litt på do (forstoppet) og sluppet DE brakerprompene som gjerne har lettet på smertene :hilarious:

Det gjør sykt vondt med luft i systemet. Også SÅ mye mer det kommer når en er gravid :wacky:
Fordøyelsessystemet altsåå :hilarious:

Det gjør sykt vondt med luft i systemet. Også SÅ mye mer det kommer når en er gravid :wacky:
Fordøyelsessystemet altsåå :hilarious:
Mannen min er helt imponert over hva som komme ut av kroppen min om dagen :hilarious: Glad vi har vært sammen i 16 år og gift i 11, her er det ikke mye hemmeligheter og ingenting er tmi lenger! :laughing021

Brekker meg en del uten at det kommer oppkast. Er liksom kvalm og tror at jeg må spy, sitter der og brekker meg en stund og så går det liksom over. Spent på om det utvikler seg til oppkast etter hvert :nailbiting:

Brekker meg en del uten at det kommer oppkast. Er liksom kvalm og tror at jeg må spy, sitter der og brekker meg en stund og så går det liksom over. Spent på om det utvikler seg til oppkast etter hvert :nailbiting:
Samme her, bare oppkast i ny og ned. :blackeye:

Rart å få symptomer så tidlig, men det er vel den berømte murringa, stikking å styring i puppene, samt på dag to med halsbrann som ikke gir seg :shy: 4+0

Rart å få symptomer så tidlig, men det er vel den berømte murringa, stikking å styring i puppene, samt på dag to med halsbrann som ikke gir seg :shy: 4+0
Jeg hadde også symptomer så tidlig, er bare 5 dager foran deg i løypa :smiley-bounce012Puppene mine holdt på å ramle av, kjentes det som :hilarious:

Jeg kjenner mer og mer den uggenheten gjennom hele dagen. Nå fikk jeg sove litt lenger i dag siden jeg har sovet dårlig og ble sykmeldt og samboer leverte gutten i barnehagen, og når jeg da våknet så kjente jeg småkvalme. Føler ingenting mens jeg sitter i ro på sofaen nå, men når jeg reiser meg, da kjennes det :bag:

Hei er det noe som er i Ivf gamet? Jeg har Heldigvis litt kvalm som kommer og går øme pupper hadde jeg også er ikke så øm i dag å ble kjempe redd for kjemisk så tok en ny test i dag å den er heldigvis kjempe positiv men så går jeg også på progesteron støtte medisiner etter insett så kan være det også :smiley-ashamed005

Back
Topp