BabyNr2-2024
Forelsket i forumet
Ekstremt annpusten av ingenting. Gikk opp trappa *peser*
Satte på vaskemaskin *peser*

Satte på vaskemaskin *peser*

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Hadde det i starten men ikke nå lengerHar hodepine sånn av og på hver dag siste uka, andre som har det slik?
Puppene truet med å falle av rundt positiv test 8 dpo og frem til for ca 4 fullgåtte. Nå er de ømme- men ikke så ømme at jeg er redd for å miste dem i sluket. Trøttheten og kvalmen kom etter det. Men det er meg. Jeg har bare kastet opp en gang. Brekker meg mye uten å kaste opp. Nå er jeg 4+6Hvor langt hva dere når dere merka symptomer jeg har små symptomer som kommer å går men jeg går også på progesteron støtte så
Vet ikke hva som er gravid symptom eller bivirkning av medisin![]()
Okei ja brekker meg gjør jeg også sånn helt ut av det blå det er litt ubehagelig jeg er 4+2 i dag kjempe redd for kjemisk men med den testen jeg tok i dag så behøver jeg ikke å tenke så mye på det for den hva sterkPuppene truet med å falle av rundt positiv test 8 dpo og frem til for ca 4 fullgåtte. Nå er de ømme- men ikke så ømme at jeg er redd for å miste dem i sluket. Trøttheten og kvalmen kom etter det. Men det er meg. Jeg har bare kastet opp en gang. Brekker meg mye uten å kaste opp. Nå er jeg 4+6

Hadde lett sovet dupp hver dag om jeg hadde hatt mulighet jeg ogJeg er helt avhengig av å ta en dupp på dagen nå. Det skal bli spennende å se hvordan det blir å være tilbake på jobb mandag
så ubeskrivelig trøttHelt idiotisk trøtt. Og frossenHadde lett sovet dupp hver dag om jeg hadde hatt mulighet jeg også ubeskrivelig trøtt
andre som kjenner på det? Prøver å tenke at det sikkert kommer og går. Jeg har vært en del kvalm i dag, så noe er det jo.Ja, gudskjelovSynes puppene mine bare blir mindre og mindre ømmeandre som kjenner på det? Prøver å tenke at det sikkert kommer og går. Jeg har vært en del kvalm i dag, så noe er det jo.

Ja synes ikke mine er like ømme lenger å synes jeg har lite «tydelige» gravid symptomer.Synes puppene mine bare blir mindre og mindre ømmeandre som kjenner på det? Prøver å tenke at det sikkert kommer og går. Jeg har vært en del kvalm i dag, så noe er det jo.
Samme herGår bare å venter på kvalmen. Jeg vil jo ha den men samtidig ikke![]()

Jeg har vondt rett bak navlen, kom i støt og var over på sekunderNoen som har hatt litt vondt på venstre side av navlen? Hadde det bare noen minutter så stoppet det opp![]()
Okei bra jeg ikke er aleneJeg har vondt rett bak navlen, kom i støt og var over på sekunder