Sykt ømme pupper så er di allerede blitt større! Hopper utav bh’en
elles veldig trøtt! Takler lite å begrense koffeininntaket
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Blir kvalmere og kvalmere, og puppene blir større og vondere for hver dag som går. I tillegg har det begynt å stikke fælt i lysken ved brå bevegelser. Kjent fra sist svangerskap og, er vel kanskje ligamentsmerter?
Ja, det er nok ligamentsmerter. Veldig godt med symptomerHøres ur som ligamentsmerter! Godt tegn emd symptomer da![]()
![]()

Blir helt koko av rapingKvalm og uggen i hele dag. Følte alle på jobb sikkert kunne se på ansiktet mitt at jeg er graviddårlig. Småraper (inni meg, gjør det ikke høyt på jobb altså) hele tiden også. Sjarmerende![]()
Jo det hørtes tidlig ut, livmoren vokser seg gjerne ikke stor nok til at du kjenner den før etter uke 12 engang så sansynligvis noe annet enn livmoren du kjenner på, eller så må du være lenger på vei enn anntatt?Når jeg kjenner utpå magen, helt ned i trusekanten, kjenner jeg at noe er på tur opp. Men er ikke det tidlig å kjenne det? Er 6+0 i morgen. For kom på å tenke på at forrige svangerskap som endte i MA, kjente jeg også etter, og fikk aldri helt til å kjenne noe slik jeg gjør nå
Det tror jeg ikke, men mener å huske når jeg var gravid med datra så kjente jordmora etter på samme område, og kunne kjenne livmora, men da var jeg 8 uker husker jeg. Men, spennende uansett egentligJo det hørtes tidlig ut, livmoren vokser seg gjerne ikke stor nok til at du kjenner den før etter uke 12 engang så sansynligvis noe annet enn livmoren du kjenner på, eller så må du være lenger på vei enn anntatt?

Altså alle kropper er forskjellige så hvem vet, men baby vokser myyye de neste ukene, er ikke så stor ved 6 uker.Det tror jeg ikke, men mener å huske når jeg var gravid med datra så kjente jordmora etter på samme område, og kunne kjenne livmora, men da var jeg 8 uker husker jeg. Men, spennende uansett egentlig![]()