Symptomtråd

Sykt ømme pupper så er di allerede blitt større! Hopper utav bh’en :laughing002 elles veldig trøtt! Takler lite å begrense koffeininntaket:dead:

Idag våknet jeg skrubbsulten! :hilarious:

Blir kvalmere og kvalmere, og puppene blir større og vondere for hver dag som går. I tillegg har det begynt å stikke fælt i lysken ved brå bevegelser. Kjent fra sist svangerskap og, er vel kanskje ligamentsmerter?

Blir kvalmere og kvalmere, og puppene blir større og vondere for hver dag som går. I tillegg har det begynt å stikke fælt i lysken ved brå bevegelser. Kjent fra sist svangerskap og, er vel kanskje ligamentsmerter?

Høres ur som ligamentsmerter! Godt tegn emd symptomer da :shy: ❤️

150 i puls er blitt vanlig av og stå her...
Havna på sykehus ei halv natt sist pga overstimulering. Så håper ikke det er det.

Trøtt og trøtt. Men veldig fine tester. Så håper det blir baby i juni. 5+2 mista jeg siste gangen. Så under ei uke igjen til jeg er over den. Det blir godt.

Ny i gruppa med fire positive tester som jeg egentlig ikke tror på :bag:
Har ikke sagt noe til mannen enda…
Har hatt litt blødninger siden torsdag uke 40
brunt, ferskt, brunt, rosa - ikke typisk mens altså men unormalt lenge.

Hatt murringer og raper noe innmari (symptom i forrige svangerskap)

Au, så vondt i lysken på høyre side, usikker om det har sammenheng med bekkenplager(er plaget utenom graviditet og var det hele graviditeten sist) ligamentsmerter, eller bare generell «vanlig» bekkenplager jeg bruker ha utenom graviditet. Kan ikke huske jeg var plaget med lysken sist, men alt annet i bekkenet skrantet fra ganske tidlig av.

Gud, i dag meldte kvalmen seg. Tidligere svangerskap har jeg vært kvalm og kasta opp til uke 17/18. Så håper virkelig dette svangerskapet kan være litt snillere med meg... 4+5 i dag..

Har endelig kvalmen startet å komme litt her også er i uke 6-7 et sted litt alt etter hvordan beregnes så det er nok greit i tidsskjema som ved sist vellykket graviditet. Krysser fingrene for at det er et godt tegn.

I dag har kvalmen kommet den er ikke så intens men den er der 4+5 er det noen som er kjempe sliten jeg blir så sliten å trøtt :binkybaby

Kvalm og uggen i hele dag. Følte alle på jobb sikkert kunne se på ansiktet mitt at jeg er graviddårlig. Småraper (inni meg, gjør det ikke høyt på jobb altså) hele tiden også. Sjarmerende :shy:

Når jeg kjenner utpå magen, helt ned i trusekanten, kjenner jeg at noe er på tur opp. Men er ikke det tidlig å kjenne det? Er 6+0 i morgen. For kom på å tenke på at forrige svangerskap som endte i MA, kjente jeg også etter, og fikk aldri helt til å kjenne noe slik jeg gjør nå

Når jeg kjenner utpå magen, helt ned i trusekanten, kjenner jeg at noe er på tur opp. Men er ikke det tidlig å kjenne det? Er 6+0 i morgen. For kom på å tenke på at forrige svangerskap som endte i MA, kjente jeg også etter, og fikk aldri helt til å kjenne noe slik jeg gjør nå
Jo det hørtes tidlig ut, livmoren vokser seg gjerne ikke stor nok til at du kjenner den før etter uke 12 engang så sansynligvis noe annet enn livmoren du kjenner på, eller så må du være lenger på vei enn anntatt?

Jo det hørtes tidlig ut, livmoren vokser seg gjerne ikke stor nok til at du kjenner den før etter uke 12 engang så sansynligvis noe annet enn livmoren du kjenner på, eller så må du være lenger på vei enn anntatt?
Det tror jeg ikke, men mener å huske når jeg var gravid med datra så kjente jordmora etter på samme område, og kunne kjenne livmora, men da var jeg 8 uker husker jeg. Men, spennende uansett egentlig :hilarious:

Det tror jeg ikke, men mener å huske når jeg var gravid med datra så kjente jordmora etter på samme område, og kunne kjenne livmora, men da var jeg 8 uker husker jeg. Men, spennende uansett egentlig :hilarious:
Altså alle kropper er forskjellige så hvem vet, men baby vokser myyye de neste ukene, er ikke så stor ved 6 uker.

Back
Topp