Symptomtråd

Smerter/sliten i ryggen, ekstremt trøtt og dårlig matlyst. Andre som sliter med ryggen og har noen gode tips?

Hvor langt hva dere når dere merka symptomer jeg har små symptomer som kommer å går men jeg går også på progesteron støtte så
Vet ikke hva som er gravid symptom eller bivirkning av medisin :angelic:

Jeg er helt avhengig av å ta en dupp på dagen nå. Det skal bli spennende å se hvordan det blir å være tilbake på jobb mandag

Hvor langt hva dere når dere merka symptomer jeg har små symptomer som kommer å går men jeg går også på progesteron støtte så
Vet ikke hva som er gravid symptom eller bivirkning av medisin :angelic:
Puppene truet med å falle av rundt positiv test 8 dpo og frem til for ca 4 fullgåtte. Nå er de ømme- men ikke så ømme at jeg er redd for å miste dem i sluket. Trøttheten og kvalmen kom etter det. Men det er meg. Jeg har bare kastet opp en gang. Brekker meg mye uten å kaste opp. Nå er jeg 4+6

Puppene truet med å falle av rundt positiv test 8 dpo og frem til for ca 4 fullgåtte. Nå er de ømme- men ikke så ømme at jeg er redd for å miste dem i sluket. Trøttheten og kvalmen kom etter det. Men det er meg. Jeg har bare kastet opp en gang. Brekker meg mye uten å kaste opp. Nå er jeg 4+6
Okei ja brekker meg gjør jeg også sånn helt ut av det blå det er litt ubehagelig jeg er 4+2 i dag kjempe redd for kjemisk men med den testen jeg tok i dag så behøver jeg ikke å tenke så mye på det for den hva sterk :smiley-bounce016

Synes puppene mine bare blir mindre og mindre ømme :nailbiting: andre som kjenner på det? Prøver å tenke at det sikkert kommer og går. Jeg har vært en del kvalm i dag, så noe er det jo.

Synes puppene mine bare blir mindre og mindre ømme :nailbiting: andre som kjenner på det? Prøver å tenke at det sikkert kommer og går. Jeg har vært en del kvalm i dag, så noe er det jo.
Ja, gudskjelov :hilarious:

Ja synes ikke mine er like ømme lenger å synes jeg har lite «tydelige» gravid symptomer.

Omg i kveld begynte det meste
Kvalme, så klarte nesten ikke få i meg tacoen jeg maste om på vei opp til hytta
Fryser (jeg er til vanlig varm av meg)
Sure oppstøt (og nå savner jeg min kjære Gaviscon til når jeg skal sove )

Noen som har hatt litt vondt på venstre side av navlen? Hadde det bare noen minutter så stoppet det opp :wideyed:

Noen som har hatt litt vondt på venstre side av navlen? Hadde det bare noen minutter så stoppet det opp :wideyed:
Jeg har vondt rett bak navlen, kom i støt og var over på sekunder

Back
Topp