Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her. Skikkelig sexy.Får sånne kvalmebølger innimellom og sliter voldsomt med tannpuss, brekker meg gjennom hele tannpussen!

*stressa*Jeg har veldig tynn utflod, mye av det. Det er et godt tegn? Også har jeg nesten konstant vondt i livmora, sånn milde mensensmerter, noen ganger skarpere. Hele tiden! Jeg er øm også. Men alt er gode tegn, sant? Sant??*stressa*
Jeg skal være så glad når denne uka, og dermed ikm, er passert!
1 trimester er herlig 
Jeg fikk slimete utflod etter jeg hadde avføring på do. Måtte ta i litt. Håper det er normalt det ogsåJa, lover godthar også mensmurringer av og på, itillegg til utflod, føler jeg flyr på do å sjekker etter blod heletiden pga det altså
1 trimester er herlig
![]()
Har også økt utflod, men det husker jeg fra sist svangerskap. Ble så usikker på dette med slimete utflod..Jeg har også myye utflod, mye tynt og litt eggløsningsaktig. Hatt det i de to andre svangerskapene ogsåJeg har veldig tynn utflod, mye av det. Det er et godt tegn? Også har jeg nesten konstant vondt i livmora, sånn milde mensensmerter, noen ganger skarpere. Hele tiden! Jeg er øm også. Men alt er gode tegn, sant? Sant??*stressa*
murringer også, og til tider små smerter i livmor området 
Jeg fikk slimete utflod etter jeg hadde avføring på do. Måtte ta i litt. Håper det er normalt det ogsåHar også økt utflod, men det husker jeg fra sist svangerskap. Ble så usikker på dette med slimete utflod..

Leste akkurat at Tussi20 skrev noe om eggløsningslignende utflod, så da er det sikkert normaltTror det meste av utflod er normalt, føler alt er er normalt npr man er gravid![]()

Godt å høre, det er vannete, liksom! Jeg husker ikke hvordan det var i de forrige svangerskapene. Husker mest fra sluttenJeg har også myye utflod, mye tynt og litt eggløsningsaktig. Hatt det i de to andre svangerskapene ogsåmurringer også, og til tider små smerter i livmor området
![]()

Flere med halsbrann? Hva bruker dere? Hva hjelper ?

Apoteket har en slik tyggis, den var snerten syns jeg! Ellers var det de tørre tyggetabelettene. Hadde ingen effekt av lovehearts selv, så vil anbefale deg en tur innom apoteketFlere med halsbrann? Hva bruker dere? Hva hjelper ?
Samme her- veldig tynnJeg har veldig tynn utflod, mye av det. Det er et godt tegn? Også har jeg nesten konstant vondt i livmora, sånn milde mensensmerter, noen ganger skarpere. Hele tiden! Jeg er øm også. Men alt er gode tegn, sant? Sant??*stressa*

Det er en trøst at vi er flere som opplever det! Da er det sikkert normaltSamme her- veldig tynnKan ikke huske det kom så tidlig sist, men det blir i alle fall ikke mindre med tiden
![]()

har ikke hatt det på evigheter før det plutselig dukket opp et par-tre dager før positiv test.