Symptomtråd

Flere som er kvalme ? :hungover:
 
Noen flere som er skikkelig oppblåst i magen? Jeg sliter med å få igjen de vanlige buksene mine (velger kjole oftere og oftere), og synes magen ser skikkelig stor ut. Håper og tror ikke jeg har lagt på meg SÅ mye så fort, men hadde vært greit å høre flere erfaringer..!
Hadde det samme forrige svangerskap. Kan ikke merke noe til nå her, men det kommer nok.
 
Kvalm til og fra. Får akupunktur mot kvalme siden jeg likevel får akupunktur for en annen diagnose hver uke. Er ikke veldig kvalm enda, men siden jeg hadde hyperemesis sist ville de prøve å evt forebygge denne gangen. Kvalmen har holdt seg lik siste to uker, er 5+4 nå. Kanskje det har effekt?:happy: Var skikkelig dårlig på samme tid i forrige svangerskap
 
Flere som har symptomer som kommer å går? Frem til midten av uke 6 var jeg dødssliten og sååå mye kvalm, nå føler jeg med «mye» kvikkere - med hint av kvalme litt spredt utover dagen. Puppene er heller ikke like såre og ømme lenger, å mensenmurringer har også roet seg betraktelig.. starter å bli nervøs…
 
Har skikkelig stikking/mensenmurringer og er umenneskelig trøtt.uke 4+2. men redd for at «mensensmertene» er et negativt tegn:( fler som kjenner det slik?
 
Har skikkelig stikking/mensenmurringer og er umenneskelig trøtt.uke 4+2. men redd for at «mensensmertene» er et negativt tegn:( fler som kjenner det slik?
Jeg har også mye «mensensmerter» og er trøøøtt! Har hatt de smertene i en ukes tid, og ettersom det fortsatt går veien tenker jeg det er et godt tegn:) 4+6 idag.
 
Har skikkelig stikking/mensenmurringer og er umenneskelig trøtt.uke 4+2. men redd for at «mensensmertene» er et negativt tegn:( fler som kjenner det slik?
Skulle til å spørre om det samme her. Har masse mensmurringer som kommer og går, noen ganger er det også litt vondt, som gjør meg stressa.. Men tar det som et godt tegn at det ikke varer lenge og smerten ikke øker når det først dukker opp Jeg er 5+0 i dag
 
Så.trøtt. Holdt på å sovne flere ganger i løpet av ettermiddagen og nå er det natta!
 
4+2 og foreløpig lite symptomer. Men har ømme/ såre brystvorter. Så det var det som gjorde at jeg skjønte at jeg var gravid :p
Nyter det bare, for kvalmen kommer nok tidsnok denne gangen også:rolleyes:
 
6+0
Emosjonell og trøtt. Ikke så mye annet. Litt uggen hvis det går lang tid mellom måltider. Håper jeg bare er «heldig» og ikke har så mange plager, og at alt ellers står greit til
 
4 + 5 i dag, og lite symptomer utenom noen heftige mensensmerter som kommer og går. Verst når jeg sitter i ro eller sover, hjelper med bevegelse og sang (faktisk, sikkert noe med hvordan man bruker musklene når man synger). Så jeg tusler rundt i huset og synger julesanger av full hals når det er på sitt verste:laughing002 Og litt ømme brystvorter, men merker det bare hvis jeg tar på de.
 
Back
Topp