Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oh yes!Flere som er kvalme ?
Hadde det samme forrige svangerskap. Kan ikke merke noe til nå her, men det kommer nok.Noen flere som er skikkelig oppblåst i magen? Jeg sliter med å få igjen de vanlige buksene mine (velger kjole oftere og oftere), og synes magen ser skikkelig stor ut. Håper og tror ikke jeg har lagt på meg SÅ mye så fort, men hadde vært greit å høre flere erfaringer..!
Har også kjent mye som kan minne om menssmerter, trøster meg med at livmoren jobber nok ganske hardt for tidenHar skikkelig stikking/mensenmurringer og er umenneskelig trøtt.uke 4+2. men redd for at «mensensmertene» er et negativt tegn fler som kjenner det slik?
La oss håpe det er tilfelletHar også kjent mye som kan minne om menssmerter, trøster meg med at livmoren jobber nok ganske hardt for tiden
Masse murringer her og. Hadde det forrige svangerskap ogHar skikkelig stikking/mensenmurringer og er umenneskelig trøtt.uke 4+2. men redd for at «mensensmertene» er et negativt tegn fler som kjenner det slik?
Hvor langt er du på vei?Masse murringer her og. Hadde det forrige svangerskap og
Jeg har også mye «mensensmerter» og er trøøøtt! Har hatt de smertene i en ukes tid, og ettersom det fortsatt går veien tenker jeg det er et godt tegn 4+6 idag.Har skikkelig stikking/mensenmurringer og er umenneskelig trøtt.uke 4+2. men redd for at «mensensmertene» er et negativt tegn fler som kjenner det slik?
5+1 i dag. Hva med deg?Hvor langt er du på vei?
Skulle til å spørre om det samme her. Har masse mensmurringer som kommer og går, noen ganger er det også litt vondt, som gjør meg stressa.. Men tar det som et godt tegn at det ikke varer lenge og smerten ikke øker når det først dukker opp Jeg er 5+0 i dagHar skikkelig stikking/mensenmurringer og er umenneskelig trøtt.uke 4+2. men redd for at «mensensmertene» er et negativt tegn fler som kjenner det slik?
Uff ja, trettheten er jævlig!Jeg har også mye «mensensmerter» og er trøøøtt! Har hatt de smertene i en ukes tid, og ettersom det fortsatt går veien tenker jeg det er et godt tegn 4+6 idag.
4+35+1 i dag. Hva med deg?