Symptomtråd

Minisjansen

Glad i forumet
Iflg babyverden-appen er jeg nå 3+3. Har blitt veldig oppblåst og føler meg som en luftballong…
Dere andre? Hva kjenner dere når dere er hvor langt?
 
Er i følge Preglife 3+6 i dag. Kjenner bare på litt ømme pupper og litt murring nå og da.. var heldig og slapp unna kvalme sist, så spent på det nå o_O
 
Er ca 3+4 idag, og kjenner på lett uggenhet og litt mindre matlyst. Ellers bare «kniper» det i høyre lysken og stråler litt ut på innersiden av låret. Det har jeg kjent på et par dager. Ellers ikke så mye :D
 
4+1 tror jeg, og jeg våkner så veldig tidlig på natta og er stressa! Har gjort det noen uker nå, også før jeg trodde jeg var blitt gravid. Flere som sliter med søvnen?

Ellers er det ømme pupper, ørlite uggen av og til, av og til iskald på hender og føtter (også under pledd), og et par ganger har jeg blitt bråtrøtt.
 
Sniker, da jeg enn så lenge har svake tester. 11 dpo idag. Men er kvalm, har ikke særlig murringer eller ømme pupper, fravær av spotting og litt stikking i lyske/eggstokk.

Hadde hyperemesis sist, og nå har jeg en sykdom som gjør at jeg enda lettere kan få hyperemesis. Så spørs om jeg er kvalm pga graviditet eller fordi jeg tenker på forrige svangerskap :hilarious::hilarious:
 
I tillegg til mine symptomer, begynner jeg å merke det på bikkja igjen.. han vil ikke la meg være i fred, følger mer etter og piper enda mer enn vanlig :rolleyes:
 
3+5 uker i dag og vært kvalm i ett par dager. I dag kom murringer og ømme bryster.
 
4+0 idag. Ikke noe særlig uggen mer, men fortsatt lite matlyst. Opplever også «gå lei» maten underveis i måltidet, og bli små uggen. Murrer/strekker litt i livmor, og har begynt å få litt ømme bryster. Kjennes definitivt ut som at noe er på gang :happy:
 
4+1 i dag og kjenner at det trykker lett rundt mage og underliv. Føler jeg er veldig oppblåst :laughing002
Har det veldlg likt! Har blitt utrolig oppblåst de siste dagene, spesielt på ettermiddagen, og kjenner der presser der nede. Drikker også mye vann, uten at jeg synes jeg får ut like mye. Aner ikke om det er vanlig eller ei!
 
4+2 i dag, og er sinnsykt oppblåst. Litt øm i puppene, men ikke helt krise. Stikker litt her og der nede i magen.
 
Andre som er kvalme? 4+0, synes det er litt tidlig… men igjen, ble sykemeldt i uke 4-5 sist pga kvalme, og hadde hyperemesis ut svangerskapet :hungover:
 
Heldigvis ingen kvalme her, men sinnsykt emosjonell! Altså, etter første barnet er jeg klart mere lettrørt enn før jeg fikk barn, men nå er det jo lettrørt på steroider :sad002
Andre som er kvalme? 4+0, synes det er litt tidlig… men igjen, ble sykemeldt i uke 4-5 sist pga kvalme, og hadde hyperemesis ut svangerskapet :hungover:
 
Andre som er kvalme? 4+0, synes det er litt tidlig… men igjen, ble sykemeldt i uke 4-5 sist pga kvalme, og hadde hyperemesis ut svangerskapet :hungover:
Små uggen på morgenen. Typisk i det jeg er på vei med frøkna til barnehagen:wacky: men ikke verre enn at jeg kan fortsette med det jeg driver med.
 
Heldigvis ingen kvalme her, men sinnsykt emosjonell! Altså, etter første barnet er jeg klart mere lettrørt enn før jeg fikk barn, men nå er det jo lettrørt på steroider :sad002
Haha jeg også! Holdt på å grine i dag på jobb fordi jeg ble så glad for å se igjen en medarbeider. Er sikkert 3 uker siden sist, det var ikke akkurat dramatisk lenge siden :laughing002
 
Små uggen på morgenen. Typisk i det jeg er på vei med frøkna til barnehagen:wacky: men ikke verre enn at jeg kan fortsette med det jeg driver med.
Hehe ja, den morgenlevering i Bhg og skole merkes. :hungover: Fungerer greit her fortsatt også, ingen oppkast. Satser på jeg klarer meg et par uker til før det begynner:hungover:
 
Haha jeg også! Holdt på å grine i dag på jobb fordi jeg ble så glad for å se igjen en medarbeider. Er sikkert 3 uker siden sist, det var ikke akkurat dramatisk lenge siden :laughing002
Hahaha! Ja, det er nemlig det. Jeg pleier aldri gråte av fine, hyggelige ting. Gledestårer, liksom. Men nå! :hilarious: Har bla begynt å høre på podden til doula Anette Hommel, og alle de fine fødselshistoriene får tårene til å trille!
 
Jeg har bare litt vondt i brystene. Er ikke kvalm enda, litt trøtt, men ikke gravidtrøtt.
Litt oppblåst på kvelden.
Jeg er kjeeeeempetrøtt i første trimester og ikke minst superkvalm, men ikke hyperemesis.

Kjenner nesten ikke at jeg er gravid, men tidlig enda da og egentlig ønsker jeg ikke disse symptomene.

Syns jeg husker at jeg ikke ble ordentlig kvalm før i uke 6…

Jeg var også i bedre form med sønnen min enn dattera mi… kanskje det er gutt???
Neida, veldig tidlig..
 
Back
Topp