Det er altså ingen grenser for hvilke symptomer man skal få... Nå kan vi legge til høylytt snorking Den var ny!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror samboeren min skriver under på denDet er altså ingen grenser for hvilke symptomer man skal få... Nå kan vi legge til høylytt snorking Den var ny!
Har fått antydning til at jeg har starta denne nye trenden, men i dag vekte jeg meg selv av min egen snork Så da er det mulig de er inne på noe der!Tror samboeren min skriver under på den
Prøv å ta magnesium? Hjelper for megÅh, jeg har fått en ny greie venstre lår får ofte en sånn urolig følelse! Det var lite med sånt før svangerskapet
Prøv å ta magnesium? Hjelper for meg
17+3 og orker ikke mer forstoppelse!
Tar laktulose hver dag, prøver movicol i tillegg etter legens anbefaling.. spiser svisker som jeg blir kvalm av, har linfrø i yoghurt til frokosten og annen fiberrik kost, trener pilates og går lang tur hver kveld. Drikker biola og 2-3 liter vann.
Ja, i tillegg til svimmelhet og smerter i nedre korsrygg/hofte som jeg går til fysio for. Graviditet er alt annet enn moro så langt..
Tar det på morgenen sammen med andre vitaminerHusker den når jeg kjenner beinet rykker
Men må nok bli fast. Når på dagen tar du magnesium?