Symptomtråd

Har ikke kjent så mange symptomer siden positiv test, litt ømme pupper og oppblåst mage. I går kastet jeg opp og dag er alle symptomene jeg har kjent tidligere borte.
Er dette er dårlig tegn?
Symptomer kommer og går hele tiden. Så det trenger ikke bety noe. Mine kom og gikk hele tiden de første 12 ukene med begge de to forrige barna mine. Og selv om jeg veit alt dette så blir jeg livredd og stressa hver gang jeg mister symptomer selv denne gangen. Helt idiotisk :arghh:

Er det lov å tro at kvalmen har gitt seg??? 10+6 i dag og kjenner at i dag er det en god dag :Heartred Kjenner ikke kvalme kun sult det var en ok dag i går men fortsatt litt kvalm samtidig så har jeg hatt kvalmefrie dager før det går litt i bølger meeen håper det er på vei til å gi seg nå.

Andre symptomer er trøtthet, økt hyppighet av dobesøk (spesielt på natta) og egentlig ikke så mye mer som jeg kommer på.

Må ha baderomsdøra åpen mens jeg dusjer for å ikke bli altfor svimmel.

Jeg kan ikke fordra varme dusjer, føler meg litt sær på det faktisk. :hilarious: Men vi har veldig dårlig ventilasjon på badet, så det blir fort fullt av damp. Krakk var en god idé!

Har ikke kjent så mange symptomer siden positiv test, litt ømme pupper og oppblåst mage. I går kastet jeg opp og dag er alle symptomene jeg har kjent tidligere borte.
Er dette er dårlig tegn?
Hvor langt er du på vei? Vet ikke hvordan det blir for deg, men min erfaring er at symptomene kan komme og gå litt. Og du spydde jo nettopp! Det er et godt tegn, egentlig. Veldig mange som ikke har symptomer heller :) så egentlig umulig å si noe om det er et godt eller dårlig tegn når det aller meste er helt normalt :)

Noen andre som sliter med vondt i rompa? :bored: :hilarious:
Kan være begynnende bekkenlåsning! Prøve tøye og komme deg til kiropraktor evetuelt fysio for å få løst opp!

Hvor langt er du på vei? Vet ikke hvordan det blir for deg, men min erfaring er at symptomene kan komme og gå litt. Og du spydde jo nettopp! Det er et godt tegn, egentlig. Veldig mange som ikke har symptomer heller :) så egentlig umulig å si noe om det er et godt eller dårlig tegn når det aller meste er helt normalt :)
Er 8+2 i dag. Er nok bare tankene som spiller et puss. Blir redd for at det skal gå galt, det forje svangerskapet spydde jeg til jeg var halvveis så tankene flyr når det ikke er likt som sist

11+3 i dag, og har ikke hatt så mye symptomer egentlig. Hadde litt ømme bryst i en periode meg avtatt nå, kjenner også at jeg blir sliten i korsryggen litt tidligere enn vanlig. De siste dagene har jeg derimot kjent på en ekstrem sult, ofte rett etter jeg har spist også. Hadde så lyst pp smoothie i kveld men halvveis i glasset så ville jeg ikke ha mer for jeg var så mett, men samtidig hadde jeg sååå lyst på salt pålegg på knekkebrød. Ønsker helst å ikke legge på meg så mye da jeg har litt høy bmi, men jeg kan da ikke gå og sukte hele tiden heller

Okey, kvalmen er plutselig myyye mer overkommelig :hilarious: er det nå kvinnehjernen og overtenking skal kicke inn?:laughing002 Vet jo det er normalt at symptomer som kvalme avtar rundt denne tiden(10+1) but still:laughing002:facepalm:

Last edited:
I går ble jeg plutselig kjempesvimmel og kvalm da jeg dusjet. Måtte ligge på gulvet i over 30 min for å komme meg igjen. Håper det var et engangstilfelle.
Huff, det der skjedde med meg også. Konkluderte med for varm dusj/for varmt i rommet og blodtrykksfall. Uansett ubehagelige greier

I går ble jeg plutselig kjempesvimmel og kvalm da jeg dusjet. Måtte ligge på gulvet i over 30 min for å komme meg igjen. Håper det var et engangstilfelle.
Dette får jeg nokså ofte, har fått det i et par år nå. Virker for min del som det er blodtrykksfall. Får det gjerne dersom jeg har vært aktiv/anstrengt og hopper rett i en varm dusj. Badet vårt er litt dårlig ventilasjon på, så jeg pleier å la døren til badet stå på vidt gap dersom vi ikke har besøk av noen
Ofte mø jeg sitte meg ned på badegulvet full i såpe og bare vente litt til det gir seg, og så blir jeg så sykt sliten etterpå at jeg ligger i sengen en stund og må ta det helt med ro. Håper du slipper å oppleve det igjen, men tror det er mer normalt når man er gravid også

Back
Topp