M-40453526
Andre møte med forumet
Noen fler som har helt syke drømmer? Det siste året har jeg hatt skikkelig følelsesladde drømmer når PMS er på sitt værste. Nå når jeg er gravid så drømmer jeg så og si hver eneste natt (og husker drømmene). Ofte er de så følelsesladde at jeg våkner midt på natten og begynner å hylgrine uten at jeg kan styre meg. Hørt at vivid dreams er et graviditetssymptom så lurer på om noen andre også har det i første trimester, da jeg har forstått det slik at det ofte er i tredje semester man får slike drømmer(?).
Det er vertfall utrolig slitsomt. Noen ganger handler det om babyen i magen, men andre ganger tar drømmene opp traumer jeg har fra noen måneder tilbake. Skikkelig ekkelt å «gjenoppleve» og få en typ fortsettelse på traumene som kroppen min bearbeider.. Stakar ssmboer våkner når jeg griner og blir skikkelig bekymret for hva som er galt.
Det er vertfall utrolig slitsomt. Noen ganger handler det om babyen i magen, men andre ganger tar drømmene opp traumer jeg har fra noen måneder tilbake. Skikkelig ekkelt å «gjenoppleve» og få en typ fortsettelse på traumene som kroppen min bearbeider.. Stakar ssmboer våkner når jeg griner og blir skikkelig bekymret for hva som er galt.