Sprudledamo
Betatt av forumet
Masse murringer.. Er så redd. Trur det blir test i natt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Varierer egentlig. Men strekk i livmor-området er så å si konstant puppene er bare tunge/større så de er vel og konstant ;p men resten svinger veldig!Hvordan er symptomene deres? Er de konstante eller svinger de gjennom dagen? Har kvalme og murringer som kommer og går gjennom dagen. Ømme pupper er mer eller mindre konstant
Hvordan er symptomene deres? Er de konstante eller svinger de gjennom dagen? Har kvalme og murringer som kommer og går gjennom dagen. Ømme pupper er mer eller mindre konstant
Ømme pupper er konstant, kvalme har jeg bare hatt et par morgener. Veldig spent på hvordan det blir etter hvert! Ganske så trøtt etter jobb mesteparten av uka, men hjalp veldig den ene dagen jeg tok meg en lur.Hvordan er symptomene deres? Er de konstante eller svinger de gjennom dagen? Har kvalme og murringer som kommer og går gjennom dagen. Ømme pupper er mer eller mindre konstant
Samme her! Er vanligvis varm av meg, og spesielt henda. Men nå er de kalde og fryser mer enn jeg pleier!Flere som fryser? Jeg blir iskald på hender, føtter og nesetipp, selv under dyna. Går over når jeg får beveget meg, men kjenner jeg kan bli innmari kald og ganske plutselig. Ikke noe skjelven eller noe, bare kald.
Kan ikke si at de er særlig ømme herNoen andre som ikke har ømme pupper?
Så bra! Jeg hadde veldig ømme sist gang, nå er det bare 3-4 mnd siden jeg sluttet å amme, og hun koser hardt med de fortsatt. Kanskje jeg er herdet?Kan ikke si at de er særlig ømme her
Jeg også er super kvalm, men er verst fra 1600 og utover kvelden. Kvalmen jeg har hatt tidligere svangerskap har også vært på kvelden, men ikke like intens som nå.Eg e så utrolig kvalm, ikkje lett å skjule dette altså
Masse liv og røre nede i magen, veldig ømme pupper.
Aldri vært kvalm som gravid før.