Symptomtråd

Masse murringer.. Er så redd. Trur det blir test i natt.
 
4+0 idag. Har hatt trykk/vakuum nederst i magen i en uke ca, ellers ble jeg akutt trøtt idag, luktesansen har blitt skjerpet og jeg har en voldsom matlyst :wideyed:
 
Weee, aldri blitt så glad for at kvalmen er tilbake ❤️ Og fått ømme bryst :smiley-bounce022
 
4+3 (13dpo):
-Er forferdelig varm i hele kroppen
-tunge pupper
-trykk/strekk i livmorområdet
-killer luktesans
-tisser oftere
-overdreven matlyst
-oppblåst
 
Hvordan er symptomene deres? Er de konstante eller svinger de gjennom dagen? Har kvalme og murringer som kommer og går gjennom dagen. Ømme pupper er mer eller mindre konstant o_O
 
Hvordan er symptomene deres? Er de konstante eller svinger de gjennom dagen? Har kvalme og murringer som kommer og går gjennom dagen. Ømme pupper er mer eller mindre konstant o_O
Varierer egentlig. Men strekk i livmor-området er så å si konstant :p puppene er bare tunge/større så de er vel og konstant ;p men resten svinger veldig!
 
Hvordan er symptomene deres? Er de konstante eller svinger de gjennom dagen? Har kvalme og murringer som kommer og går gjennom dagen. Ømme pupper er mer eller mindre konstant o_O

Ja eg og hat det sånn som du beskriver det. Må drikke eller spise noe jevlig, visst ikkje blir eg kjempe kvalm.
 
Hvordan er symptomene deres? Er de konstante eller svinger de gjennom dagen? Har kvalme og murringer som kommer og går gjennom dagen. Ømme pupper er mer eller mindre konstant o_O
Ømme pupper er konstant, kvalme har jeg bare hatt et par morgener. Veldig spent på hvordan det blir etter hvert! Ganske så trøtt etter jobb mesteparten av uka, men hjalp veldig den ene dagen jeg tok meg en lur.
 
Flere som fryser? Jeg blir iskald på hender, føtter og nesetipp, selv under dyna. Går over når jeg får beveget meg, men kjenner jeg kan bli innmari kald og ganske plutselig. Ikke noe skjelven eller noe, bare kald.
 
Flere som fryser? Jeg blir iskald på hender, føtter og nesetipp, selv under dyna. Går over når jeg får beveget meg, men kjenner jeg kan bli innmari kald og ganske plutselig. Ikke noe skjelven eller noe, bare kald.
Samme her! Er vanligvis varm av meg, og spesielt henda. Men nå er de kalde og fryser mer enn jeg pleier!
 
Er kvalm, derfor jeg har testet så lenge før mens. Men i dag har jeg hatt vondt i magen, så det syntes jeg ikke er noe gøy. Mistet en gang før sent i uke 6. Så siden jeg bare er 3+3 blir en jo veldig usikker. Jeg var veldig kvalm det svangerskapet jeg mistet, og de andre gangene var jeg ikke så kvalm. Så tror ikke jeg klarer å senke skuldrene før i uke 7 her. (Egentlig ikke før i uke 12 heller)
 
Puppene er tunge, ikke vonde
Kald, men varm og svett om natta
En god del smerter så skal en tur til lege
Drømmer mye rart
God luktesans.

Finnes ikke kvalm (ennå) og har heller ikke ømme nipler. Dette har vært mine tidlig tegn de andre svangerskapene, så det bekymrer meg litt.

Men legetime 22/12 (prøver å få Tidl) så da blir det blodprøver og ul. Og videre planlegging av svangerskap/fødsel (er risiko siden jeg har en svimmelhetssykdom)
 
Har rimelig ømme pupper. Kan ikke huske de var det sist
Ellers kjenner jeg ikke noe særlig i livmor lenger - er liksom litt av og på med strekk/murring og stråling ut i lysken
Idag er jeg utroooolig trøtt! Vanskelig å holde fokus på jobben. Vil bare legge meg for å sove :sleep011
 
Eg e så utrolig kvalm, ikkje lett å skjule dette altså :grumpy::spitoutdummy:
Masse liv og røre nede i magen, veldig ømme pupper.
Aldri vært kvalm som gravid før.
 
Eg e så utrolig kvalm, ikkje lett å skjule dette altså :grumpy::spitoutdummy:
Masse liv og røre nede i magen, veldig ømme pupper.
Aldri vært kvalm som gravid før.
Jeg også er super kvalm, men er verst fra 1600 og utover kvelden. Kvalmen jeg har hatt tidligere svangerskap har også vært på kvelden, men ikke like intens som nå.
 
Back
Topp