Symptomtråd

Jeg er så kvalm, brekker meg ikke, men sliter med å konsentrere meg fordi det kan komme en bølge av kvalmhet, syntes også jeg allerede har litt rastløse bein. Det slet jeg veldig med sist svangerskap.

Har også mer "ekstreme" temperatur forandringer er supervarm, eller superkald. Lagt meg med varmeflaske hver natt i det siste for føler ikke jeg klarer og varme meg opp under dynen som jeg pleier.
Eg har det heilt likt. Og ekstremt ømme bryst, ikkje minst harde og store. Egentlig ganske happy med mange symptomer så eg e sikker. Men eg sier ikkje det om 7 uker :happy:
 
Kjenner dere også på mye ligament smerter? Kjenner det strekker noe grasalt! Dette er 3 barnet og kan ikke huske at det var så ille så tidlig med de andre to.
Har også fått bekkenløsning konstatert igår 4+6:arghh: ny rekord tror jeg.

Ellers kjenner jeg ikke på mye annet. Ingen kvalme og ingen ømme pupper. Blir jo såklart usikker, men blir henvist til ul for å sjekke at lille ligger den den skal❤️
 
Allerede en del uvel i løpet av dagen, hadde mye av det sist også. Og murringer! :bag:
 
Symptomene mine går opp og ned, noen dager er jeg småkvalm og trøtt hele dagen, med ømme pupper, mens andre dager er jeg helt fin - bortsett fra trøttheten.. blir så nervøs når ikke symptomene er konstante
Har mensensmerter/murringer hver dag da, hadde ikke det i første svangerskap, men ettersom jeg har skjønt er det normalt?? Blir så nervøs, og gal av tanken på at «tenk om noe er galt»
 
Jeg har bare litt vondt i brystene. Er ikke kvalm enda, litt trøtt, men ikke gravidtrøtt.
Litt oppblåst på kvelden.
Jeg er kjeeeeempetrøtt i første trimester og ikke minst superkvalm, men ikke hyperemesis.

Kjenner nesten ikke at jeg er gravid, men tidlig enda da og egentlig ønsker jeg ikke disse symptomene.

Syns jeg husker at jeg ikke ble ordentlig kvalm før i uke 6…

Jeg var også i bedre form med sønnen min enn dattera mi… kanskje det er gutt???
Neida, veldig tidlig..
Formen hos meg er ganske lik som deg. Ømme brystvorter og litt trøtt bare. Første barnet, så har ikke noe å sammenligne med. Var på julebord på fredag og jeg var med å danset hele natta. Er 5+3 i dag.
 
Er så uvel om morgenen, synes det starta litt vel tidlig :hungover: har spist frokost, men likevel uvel. Blir gøy med jobbhelg!
 
Hadde aldri mensenlignende smerter med førstemann. Har lest det er normalt, men blir fremdeles så bekymra.. Kommer mange ganger om dagen, å er i grunn relativt ubehagelig. Ingen blødninger.
Er det grunn til bekymring eller kan jeg bare ta det med ro?:nailbiting:
 
Hadde aldri mensenlignende smerter med førstemann. Har lest det er normalt, men blir fremdeles så bekymra.. Kommer mange ganger om dagen, å er i grunn relativt ubehagelig. Ingen blødninger.
Er det grunn til bekymring eller kan jeg bare ta det med ro?:nailbiting:
Jeg har nesten konstant mensenlignende smerter jeg. Men ettersom testene mine bare blir sterkere tenker jeg at det er et godt tegn?
Kan dessverre ikke berolige deg med en god erfaring, men du er ikke alene om det iallfall :)
 
Jeg har nesten konstant mensenlignende smerter jeg. Men ettersom testene mine bare blir sterkere tenker jeg at det er et godt tegn?
Kan dessverre ikke berolige deg med en god erfaring, men du er ikke alene om det iallfall :)
Mine blir også sterkere og teststreken er sterkere enn kontrollstreken, så prøver å tenke at det går bra:cat:
 
Vondt i korsryggen og kjenner at det jobbes i livmor!
 
Er 5-6 uker en plass og trodde jeg hadde masse symptomer. Bl.a. ekstremt tretthet, utmattet, fryser lett osv. Men det viste seg å være korona i stedet. Er i tillegg litt småkvalm innimellom.

Det værste symptomet er nok søvnen. Våkner alltid midt på natta og får ikke sove videre. Får max 4-5 timers søvn hver natt. Hadde det likt forrige svangerskap og fikk medisiner mot det. Skal til legen i morgen så håper jeg kan få de samme pillene igjen, for er rett før jeg begynner å hallusinere her:sleep011
 
Noen flere som er skikkelig oppblåst i magen? Jeg sliter med å få igjen de vanlige buksene mine (velger kjole oftere og oftere), og synes magen ser skikkelig stor ut. Håper og tror ikke jeg har lagt på meg SÅ mye så fort, men hadde vært greit å høre flere erfaringer..!
 
Noen flere som er skikkelig oppblåst i magen? Jeg sliter med å få igjen de vanlige buksene mine (velger kjole oftere og oftere), og synes magen ser skikkelig stor ut. Håper og tror ikke jeg har lagt på meg SÅ mye så fort, men hadde vært greit å høre flere erfaringer..!
Du er ikke alene! Føles ut som jeg er flere måneder på veg, ser ut som en ballong. Det må gjerne gå over snart :laughing002
 
Noen flere som er skikkelig oppblåst i magen? Jeg sliter med å få igjen de vanlige buksene mine (velger kjole oftere og oftere), og synes magen ser skikkelig stor ut. Håper og tror ikke jeg har lagt på meg SÅ mye så fort, men hadde vært greit å høre flere erfaringer..!
Ja! Akkurat samme her! Skulle tro jeg var flere måneder på vei, spesielt på kvelden o_O Orker ikke noen klær som strammer på magen…
 
Har så ekstremt halsbrann. Også kvalm fra før. Sliter veldig med å ikkje spy.
 
Ja! Akkurat samme her! Skulle tro jeg var flere måneder på vei, spesielt på kvelden o_O Orker ikke noen klær som strammer på magen…
Noen flere som er skikkelig oppblåst i magen? Jeg sliter med å få igjen de vanlige buksene mine (velger kjole oftere og oftere), og synes magen ser skikkelig stor ut. Håper og tror ikke jeg har lagt på meg SÅ mye så fort, men hadde vært greit å høre flere erfaringer..!
Samme her, og jeg skal på julebord i helgen… tidenes kjolekrise for ser jo ut som jeg er 4 mnd på vei:hilarious:
 
Back
Topp