Symptomtråd

Flere med kraftige menssmerter/murringer? Har også to episoder med liiiitt rosa utflod.. Livredd for det skal være min tredje missed abortion… ta blodprøver i neste uke om det ikke roer seg., er ca 4-5 uker på vei..

Flere med kraftige menssmerter/murringer? Har også to episoder med liiiitt rosa utflod.. Livredd for det skal være min tredje missed abortion… ta blodprøver i neste uke om det ikke roer seg., er ca 4-5 uker på vei..
Jeg har også det, men ingen blødning/farget utflod. Jeg har våknet om natten av sinnsyke smerter og fått «anfall» flere ganger om dagen. Begynt å roe seg litt nå, er 4+6 i dag. Jeg tok det opp med legen i begynnelsen av uken, og han mente det ikke var grunn til bekymring (men jeg er litt skeptisk til hvor mye han kan om svangerskap). Jeg har også fortsatt å ta g-tester og ser fin stigning på disse.

Jeg syns det er skummelt med disse smertene, men samtidig er det på en måte fint å se at andre opplever det samme. Føler at det gjør det mer «normalt» og dermed mindre grunn til bekymring. Selv om det selvsagt er kjipt at flere går rundt med smerter❤️

Trist å høre om MA’ene dine. Håper virkelig du slipper å gå igjennom noe så brutalt en gang til ❤️

Jeg har også det, men ingen blødning/farget utflod. Jeg har våknet om natten av sinnsyke smerter og fått «anfall» flere ganger om dagen. Begynt å roe seg litt nå, er 4+6 i dag. Jeg tok det opp med legen i begynnelsen av uken, og han mente det ikke var grunn til bekymring (men jeg er litt skeptisk til hvor mye han kan om svangerskap). Jeg har også fortsatt å ta g-tester og ser fin stigning på disse.

Jeg syns det er skummelt med disse smertene, men samtidig er det på en måte fint å se at andre opplever det samme. Føler at det gjør det mer «normalt» og dermed mindre grunn til bekymring. Selv om det selvsagt er kjipt at flere går rundt med smerter❤️

Trist å høre om MA’ene dine. Håper virkelig du slipper å gå igjennom noe så brutalt en gang til ❤️
Ja, ikke sant ❤️ man leser jo at deter normal så får bare krysse fingrene hadde nok ikke vært så skeptisk hadde det ikke vært for historikken min nei…

Andre som har mye utflod? Jeg har aldri vært den som har vært plaget av det, men nå fosser det jo ut av meg! må liksom sjekke hele tiden om jeg har begynt å blølaughing6

6+0
•Puppene har gått fra å være øm, til vonde!
•Luktesansen er på topp
•Syns jeg svetter mer og lukter mer svett(akkurat som deo ikke hjelper noe)
•litt halsbrann på kveldstid
•bekken er et mareritt
•helt syke drømmer!

Vondt i korsryggen, får så vondt i den når jeg er på/etter jobb..

Eg har høyt stoffskifte noe som gjør at eg alltid e varm siden kroppen alltid jobber på høyt turtall. Men no holder eg på å fryse meg ihjel, må rett og slett ut å finne varme klær i dag :joyful: Ellers er puppene store og kjempe vonde. Kvalmen har roet seg, sliter litt med halsbrann. Og disse hersens mensen smertene er skikkelig plagsomme.

Ikke så mange symptomer her egentlig. Har murringer som jeg merker godt.

Er litt følsom innimellom og fryser en del. Og er litt trøtt og sliten om det er lange dager, men det er jo og helt «vanlige» ting som jeg også kunne være før svangerskapet, så tenker ikke over det som symptomer på svangerskapet i akkurat min situasjon :joyful:

3+2
- Murringer
- stikker på venstre side der egget slapp
- vært trøtt på dagen se siste 3-4 dagene
- hodepine på morgenen i dag
- oppblåst (promper mye)
- forstoppet
- svetter mye og det lukter litt og (svetter vanligvis aldri)

Last edited:
Brystene mine er mye mindre tunge og vonde nå enn for noen dager siden. Merker også litt mindre til «mensensmertene». Er det vanlig at det avtar litt? :oops:

Ellers har jeg begynt å kjenne litt på kvalmen:shifty:luktesansen har litt sterkere, og nesen er tett og er blod når jeg snyter meg.

Brystene mine er mye mindre tunge og vonde nå enn for noen dager siden. Merker også litt mindre til «mensensmertene». Er det vanlig at det avtar litt? :oops:

Ellers har jeg begynt å kjenne litt på kvalmen:shifty:luktesansen har litt sterkere, og nesen er tett og er blod når jeg snyter meg.

Ja, går opp og ned de symptomene! Enda ikke fått vonde/ømme bryster, men uggen/kvalm, den er der jevnt over :hungover:

Tett nese her også, grusomt! Nyser sikkert 100 ganger om dagen også..

Ja, går opp og ned de symptomene! Enda ikke fått vonde/ømme bryster, men uggen/kvalm, den er der jevnt over :hungover:

Tett nese her også, grusomt! Nyser sikkert 100 ganger om dagen også..
Uff!

Årh, godt å høre at det går opp og ned! Blir jo så nervøs av det:meh: Merkelig som man faktisk ønsker å ha vondt laughing6

Uff!

Årh, godt å høre at det går opp og ned! Blir jo så nervøs av det:meh: Merkelig som man faktisk ønsker å ha vondt laughing6

Vil ha,æ det, men vil egentlig ikke ha det! Blir aldri fornøyde :hilarious:

Back
Topp