Endelig kjenner jeg på litt kvalme
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har også steerke menssmerter…Har skikkelig stikking/mensenmurringer og er umenneskelig trøtt.uke 4+2. men redd for at «mensensmertene» er et negativt tegn fler som kjenner det slik?
Jeg har også det, men ingen blødning/farget utflod. Jeg har våknet om natten av sinnsyke smerter og fått «anfall» flere ganger om dagen. Begynt å roe seg litt nå, er 4+6 i dag. Jeg tok det opp med legen i begynnelsen av uken, og han mente det ikke var grunn til bekymring (men jeg er litt skeptisk til hvor mye han kan om svangerskap). Jeg har også fortsatt å ta g-tester og ser fin stigning på disse.Flere med kraftige menssmerter/murringer? Har også to episoder med liiiitt rosa utflod.. Livredd for det skal være min tredje missed abortion… ta blodprøver i neste uke om det ikke roer seg., er ca 4-5 uker på vei..
Ja, ikke sant man leser jo at deter normal så får bare krysse fingrene hadde nok ikke vært så skeptisk hadde det ikke vært for historikken min nei…Jeg har også det, men ingen blødning/farget utflod. Jeg har våknet om natten av sinnsyke smerter og fått «anfall» flere ganger om dagen. Begynt å roe seg litt nå, er 4+6 i dag. Jeg tok det opp med legen i begynnelsen av uken, og han mente det ikke var grunn til bekymring (men jeg er litt skeptisk til hvor mye han kan om svangerskap). Jeg har også fortsatt å ta g-tester og ser fin stigning på disse.
Jeg syns det er skummelt med disse smertene, men samtidig er det på en måte fint å se at andre opplever det samme. Føler at det gjør det mer «normalt» og dermed mindre grunn til bekymring. Selv om det selvsagt er kjipt at flere går rundt med smerter
Trist å høre om MA’ene dine. Håper virkelig du slipper å gå igjennom noe så brutalt en gang til
Sånn har jeg også hatt det!Andre som har mye utflod? Jeg har aldri vært den som har vært plaget av det, men nå fosser det jo ut av meg! må liksom sjekke hele tiden om jeg har begynt å blø
Kjenner meg igjenAndre som har mye utflod? Jeg har aldri vært den som har vært plaget av det, men nå fosser det jo ut av meg! må liksom sjekke hele tiden om jeg har begynt å blø
Brystene mine er mye mindre tunge og vonde nå enn for noen dager siden. Merker også litt mindre til «mensensmertene». Er det vanlig at det avtar litt?
Ellers har jeg begynt å kjenne litt på kvalmenluktesansen har litt sterkere, og nesen er tett og er blod når jeg snyter meg.
Uff!Ja, går opp og ned de symptomene! Enda ikke fått vonde/ømme bryster, men uggen/kvalm, den er der jevnt over
Tett nese her også, grusomt! Nyser sikkert 100 ganger om dagen også..
Uff!
Årh, godt å høre at det går opp og ned! Blir jo så nervøs av det Merkelig som man faktisk ønsker å ha vondt
Haha neiVil ha,æ det, men vil egentlig ikke ha det! Blir aldri fornøyde