Symptomtråd

Bare murringer til nå. Var så sykt sulten hele tiden sist svangerskap, lurer på om det blir likt denne gang. Andre som har kjent på det?

Jeg også er super kvalm, men er verst fra 1600 og utover kvelden. Kvalmen jeg har hatt tidligere svangerskap har også vært på kvelden, men ikke like intens som nå.

Dette er heile døgnet, får såvidt sove. Svimmel og uvel. Må drikke eller spise noe jevnlig.

Bare murringer til nå. Var så sykt sulten hele tiden sist svangerskap, lurer på om det blir likt denne gang. Andre som har kjent på det?
Ja sånn hadde eg det sist svangerskap.

Har så sykt mye ligamentsmerter og trykk at jeg våkner flere ganger om natten.
Jeg skjønner ting skal vokse, men sånne smerter før uke 5?
Kjenner jeg bekymrer meg litt for om alt sitter der det skal :/
Har fått forskyvet legetimen fra 23/12 til 9/12, så det er jo bra, men det er lenge å vente uansett :/

Har fått forskyvet legetimen fra 23/12 til 9/12, så det er jo bra, men det er lenge å vente uansett :/
Å…godt du kommer deg til lege da! Men 9/12 var da lenge å vente da ? Eller?

Å…godt du kommer deg til lege da! Men 9/12 var da lenge å vente da ? Eller?
Enig i at det var lenge. Kan du ringe på morgenen å be om hastetime?

Er bare 3+6 eller 4 uker på vei. Føler meg veldig oppblåst, litt tunge og vonde bryster, kvalme som kommer og går, og merker ting skjer i underlivet :)

Bekkenet!!
Hjelpes hvor vondt det har gjort inatt. Ser mørkt på svangerskapet hvis det skal starte SÅ tidlig!!! Håper det er noe annet som er årsaken. Shit det er ordentlig vondt.

5+0
Merker stort sett ingenting. Fryser litt og er litt mer trøtt, men vanskelig å si om det er pga preggo eller andre omstendigheter.
Brystene er mindre ømme. Uggenheten er vekk (tror også det bare var helt i starten sist). Har det egentlig ganske fint? Vanskelig å tro på at man er gravid, men strekene blir jo sterkere, så må vel være noe på gang inni der.. :scratch

5+0
Merker stort sett ingenting. Fryser litt og er litt mer trøtt, men vanskelig å si om det er pga preggo eller andre omstendigheter.
Brystene er mindre ømme. Uggenheten er vekk (tror også det bare var helt i starten sist). Har det egentlig ganske fint? Vanskelig å tro på at man er gravid, men strekene blir jo sterkere, så må vel være noe på gang inni der.. :scratch
Jeg har det likens… men samtidig litt vondt inni meg fordi testene stiger ikke som de burde….
Føler meg ikke veldig gravid…

Jeg er så kvalm, brekker meg ikke, men sliter med å konsentrere meg fordi det kan komme en bølge av kvalmhet, syntes også jeg allerede har litt rastløse bein. Det slet jeg veldig med sist svangerskap.

Har også mer "ekstreme" temperatur forandringer er supervarm, eller superkald. Lagt meg med varmeflaske hver natt i det siste for føler ikke jeg klarer og varme meg opp under dynen som jeg pleier.

Back
Topp