Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg også er super kvalm, men er verst fra 1600 og utover kvelden. Kvalmen jeg har hatt tidligere svangerskap har også vært på kvelden, men ikke like intens som nå.
Ja sånn hadde eg det sist svangerskap.Bare murringer til nå. Var så sykt sulten hele tiden sist svangerskap, lurer på om det blir likt denne gang. Andre som har kjent på det?
Å…godt du kommer deg til lege da! Men 9/12 var da lenge å vente da ? Eller?Har så sykt mye ligamentsmerter og trykk at jeg våkner flere ganger om natten.
Jeg skjønner ting skal vokse, men sånne smerter før uke 5?
Kjenner jeg bekymrer meg litt for om alt sitter der det skal :/
Har fått forskyvet legetimen fra 23/12 til 9/12, så det er jo bra, men det er lenge å vente uansett :/
Å…godt du kommer deg til lege da! Men 9/12 var da lenge å vente da ? Eller?
Enig i at det var lenge. Kan du ringe på morgenen å be om hastetime?Har så sykt mye ligamentsmerter og trykk at jeg våkner flere ganger om natten.
Jeg skjønner ting skal vokse, men sånne smerter før uke 5?
Kjenner jeg bekymrer meg litt for om alt sitter der det skal :/
Har fått forskyvet legetimen fra 23/12 til 9/12, så det er jo bra, men det er lenge å vente uansett :/
Kanskje jeg burde ringe å høre. Klarer jo å være på jobb, men det er ikke noe behagelig!Enig i at det var lenge. Kan du ringe på morgenen å be om hastetime?
Jeg ville gjort det. Ofte har leger hastetimer ledig den dagen og dagen etter.Kanskje jeg burde ringe å høre. Klarer jo å være på jobb, men det er ikke noe behagelig!
Skal ringe demJeg ville gjort det. Ofte har leger hastetimer ledig den dagen og dagen etter.
Jeg klarer ikke å skjule det….men hvis man er for kvalm må man kanskje vurdere sykemelding.Hvordan skjuler dere kvalme?
Håper du får tak i dem i morgen!Kom ikke igjennom! Sååå typisk! Men skal ringe de så fort de åpner
Har ikke slitt like mye som i dag før.. så må vurdere det om det blir verre.Jeg klarer ikke å skjule det….men hvis man er for kvalm må man kanskje vurdere sykemelding.
Jeg har det likens… men samtidig litt vondt inni meg fordi testene stiger ikke som de burde….5+0
Merker stort sett ingenting. Fryser litt og er litt mer trøtt, men vanskelig å si om det er pga preggo eller andre omstendigheter.
Brystene er mindre ømme. Uggenheten er vekk (tror også det bare var helt i starten sist). Har det egentlig ganske fint? Vanskelig å tro på at man er gravid, men strekene blir jo sterkere, så må vel være noe på gang inni der..